Vriendschappen sluiten?
dinsdag 3 mei 2016 om 19:23
Hoe doe je dat nadat ik nooit echt een 'vriendschap' heb gehad? een dichte vriendschap, een bff of een vriendinnen groepje. Ik ben 23 en heb nog steeds geen vriendschappen. Ik voel me hierdoor soms leeg en mis ik het hechtheid. Ik heb wel ''vriendinnen'' maar dat zijn geen vrienden en raar genoeg zijn het allemaal mensen met hetzelfde issues als ik.....koud, afstandelijk en ''loners''. Is het te laat voor mij om vriendschappen te sluiten? Ik ben namelijk soms te doelgericht, ik ben zo gefocused op mijn doelen dat ik vergeet om vriendschappen te sluiten en ik woon nog thuis dus ik ben niet ''alleen''.....dus ik hoef geen moeite in te steken om vriendschappen te sluiten. Ik zie mensen om mij heen die vrienden hebben, die ze al heel lang kennen (al 15 jaar) en ik heb helemaal geen vriendschappen van vroeger over....
dinsdag 3 mei 2016 om 19:31
Je bent nooit te laat om vriendschappen te sluiten.
Ik heb ook geen hele grote vriendenkring en ik ben 24. Ik was ook altijd op zoek om vriendschappen te sluiten, voelde me vaak buitengesloten omdat het me op de 1 of andere manier niet lukte, was 'vroeger' ook heel verlegen maar de laatste jaren stap ik veel makkelijker op mensen af.
Ik heb ook geen hele grote vriendenkring en ik ben 24. Ik was ook altijd op zoek om vriendschappen te sluiten, voelde me vaak buitengesloten omdat het me op de 1 of andere manier niet lukte, was 'vroeger' ook heel verlegen maar de laatste jaren stap ik veel makkelijker op mensen af.