Stedentrip Parijs

03-05-2016 22:54 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Binnenkort ga ik met m'n man naar Parijs. Hebben jullie tips waar wij kunnen eten (lunch, diner)? Denk aan typisch Franse restaurants.

In de avonduren willen we ook graag wat drinken. Enig idee wat leuke plekken zijn?

Alvast bedankt!
Ik neem aan dat je de tig topics die er al over zijn hebt doorgespit?
Gezien de grootte van Parijs is dat ongeveer hetzelfde als vragen: wie weet waar ik in de provincie Zuid-Holland wat kan eten of drinken?

Maar kijk eens hier: http://www.spottedbylocals.com/paris/ (scroll naar beneden en zie het menu aan de linkerkant)

Leen of koop ook een reisgidsje "100% Parijs", daarin staan volop leuke tentjes, met wandelingen die ze verbinden (maar die hoef je natuurlijk niet precies te volgen). Per populaire wijk gesorteerd, met een plattegrond voor elk van die wijken.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Terecht! Ik ben nieuw hier, dus niet aan gedacht om naar eerder me topics te kijken. Ga ik doen!

Patsy stone, bedankt voor de tip!
Algemene tip: Parijzenaars gaan niet om 18:00 aan tafel, de meeste resto's gaan rond 20:00-20:30 open maar zijn dan nog leeg. Je drinkt dus eerst wat (de apéro) en gaat dan pas eten.

Mijdt restaurants die eerder open gaan en dan al druk zijn, je zult daar weinig Fransen treffen
Dank je zonnetje! Goed om te weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven