Ibiza tips slecht weer
vrijdag 29 april 2016 om 14:12
vrijdag 29 april 2016 om 18:39
Er zijn daar hele leuke grotten. Dat vond ik juist heel leuk in de regen, omdat het een beetje een regenwoud effect kreeg. Is bovenop een berg met heel veel bomen.
verder kun je er best leuk shoppen, met een Zara en een Top Shop enzo. En als je tot laat gaat feesten, lekker uitslapen en daarna uitgebreid lunchen.
verder kun je er best leuk shoppen, met een Zara en een Top Shop enzo. En als je tot laat gaat feesten, lekker uitslapen en daarna uitgebreid lunchen.
maandag 2 mei 2016 om 09:48
ik ga ook as zondag naar ibiza en de voorspelling is nu de hele week regen en in Nederland stralende zon, fuck my life.
Nee grapje, maaar iemand enig idee of je gewoon in je bikini kan rondlopen of in ieder geval korte broek en t-shirt? En voor de ervaren personen kan het de hele week lang regenen? of is er dan tussendoor vaak nog wel een mooi moment. Ik hoop op het beste
Nee grapje, maaar iemand enig idee of je gewoon in je bikini kan rondlopen of in ieder geval korte broek en t-shirt? En voor de ervaren personen kan het de hele week lang regenen? of is er dan tussendoor vaak nog wel een mooi moment. Ik hoop op het beste
dinsdag 3 mei 2016 om 13:31
quote:Happy_Woman31 schreef op 02 mei 2016 @ 17:38:
Ik ga naar Madrid dit weekend en voorspelt ook alleen maar regen
ik baal er ook vreselijk van. En dan word het hier ook nog eens mooi weer
Gun je dat de mensen hier dan niet?
Spanje en de Spaanse eilanden zijn nou eenmaal in mei nog heel erg onzeker.
Ik zou lekker een auto huren.
Ik ga naar Madrid dit weekend en voorspelt ook alleen maar regen
Gun je dat de mensen hier dan niet?
Spanje en de Spaanse eilanden zijn nou eenmaal in mei nog heel erg onzeker.
Ik zou lekker een auto huren.
woensdag 4 mei 2016 om 14:12
quote:Sweety2015 schreef op 03 mei 2016 @ 18:00:
Daar gaat het toch niet om...
Gun mezelf vooral mooi weer op een dure vakantie..
Nu betaal is een flink bedrag Odin regen te zitten terwijl het hier zomer is
De zon is nou eenmaal niet te koop.
Als zon heel belangrijk is kun je beter in een zonzekere periode gaan vanaf half juni.
Hopelijk valt het mee!
Daar gaat het toch niet om...
Gun mezelf vooral mooi weer op een dure vakantie..
Nu betaal is een flink bedrag Odin regen te zitten terwijl het hier zomer is
Als zon heel belangrijk is kun je beter in een zonzekere periode gaan vanaf half juni.
Hopelijk valt het mee!
vrijdag 6 mei 2016 om 07:57
quote:Flashy schreef op 04 mei 2016 @ 14:12:
[...]
Hopelijk valt het mee!En dan ben je nog steeds niet verzekerd van zon. Ik was 2 jaar geleden in augustus naar Ibiza en heb van de 8 dagen 5 dagen regen gehad.
[...]
Hopelijk valt het mee!En dan ben je nog steeds niet verzekerd van zon. Ik was 2 jaar geleden in augustus naar Ibiza en heb van de 8 dagen 5 dagen regen gehad.