In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
MV, rust zacht lieverd.
Ach, wat verdrietig.

Ik vond haar posts altijd erg lief, volgens mij moet het een fantastische vrouw zijn geweest.

Sterkte voor iedereen die haar kende
Wat een verdrietig nieuws!

MV die zo vol liefde over haar poezenbeesten sprak, de koningin van de etenpijler, jeetje ben er stil van.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden en iedereen die haar lief had!
Wat verschrikkelijk :( Heel veel sterkte en kracht voor iedereen die dichtbij haar stond.

Ik ken haar als een lieverd die voor iedereen een goed woord had of heerlijk recept.

Rust in vrede mooi mens.
wat een naar nieuws.

sterkte voor iedereen die haar lief heeft!!!
Ik kreeg net bericht dat MV er niet meer is. Ik kom al een tijd niet meer op het forum, vandaar. Ik ben ooit eens bij MV thuis geweest. Ze zou toen evt. op mijn hondje passen. Mijn hondje was toen nog klein en niet zindelijk en plaste in haar huis en haar katten vonden het maar niks, maar MV bleef heel relaxed en aardig, zo'n lieverd was ze gewoon. Ik wens haar nabestaanden heel veel sterkte met dit grote gemis. Als iemand een hemel kan vinden dan is MV het wel.
Cum non tum age
Ik ben nog steeds in shock.

Zo verdrietig dit.

Ik hoop dat ze rust gevonden heeft.
Hier in het topic en ook in pb's komt de vraag veelvuldig naar voren of de katten, ofwel the boys zoals Mleen ze noemde een goed plekje hebben.

Ik kan nu melden dat we voor Floyd een heel goed adres hebben, waarvan ik zeker weet dat ook Mleen er heel blij mee zou zijn geweest.

Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze!
668, the neighbour of the Beast
Wat fijn om te horen dat Floyd een nieuw baasje heeft. Komt vast en zeker goed met Bo en Kane.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Laten we hopen dat Floyd gelukkig zal zijn in zijn nieuwe huisje.
daar heb ik alle vertrouwen in
quote:rosanna08 schreef op 04 mei 2016 @ 16:11:

Hier in het topic en ook in pb's komt de vraag veelvuldig naar voren of de katten, ofwel the boys zoals Mleen ze noemde een goed plekje hebben.

Ik kan nu melden dat we voor Floyd een heel goed adres hebben, waarvan ik zeker weet dat ook Mleen er heel blij mee zou zijn geweest.

Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze! Wat fijn om te horen.

Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze! Wat fijn, maar wel jammer dat ze niet bij elkaar kunnen blijven
Frankly my dear, I don"t give a damn
Bij deze wil ik de familie en vrienden/vriendinnen van Myleen en in het bijzonder haar moeder heel veel sterkte wensen tijdens de uitvaart van myleen die 1 dezer dagen zal zijn..

Deze nick gaat weer in de motteballen..

Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze! Wat fijn Roos !
quote:calvijn1 schreef op 04 mei 2016 @ 17:19:

[...]

Wat fijn, maar wel jammer dat ze niet bij elkaar kunnen blijven

Daar hebben we serieus over nagedacht.

Floyd was altijd al meer de eenling van de drie, die vond Bo en Kane maar een stelletje druktemakers. Liet ze doen en bekeek het van een afstandje. Hij is voor zover ik weet nooit heel erg aan de andere twee gehecht geweest.

Daarbij komt hij niet alleen in huis, hij krijgt een kattenmaatje. Of het kattenmaatje er blij mee is moeten we nog bezien, maar soit.

Die zet zijn kattenego maar wat opzij dan
@Marels, Floyd komt bij jou?

Wat goed!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Och vreselijk, ik schrik hier enorm van. Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte.
Time spent with a cat is never wasted
Ook ik wil graag de moeder, familie, vrienden en forummers die bij de uitvaart van Mleen zullen zijn, heel veel sterkte en een mooi en passend afscheid wensen. Ik ben er in gedachten bij...

Fijn om te lezen dat Floyd een nieuw, warm nestje krijgt. Ik ben ervan overtuigd dat er ook voor Bo en Kane een liefdevol plekje gevonden zal worden.
Jammer Yellow, het beste.
Hatsjikideee...
Wat fijn Marels, een stukje van Myleen bij jou
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:pausini schreef op 04 mei 2016 @ 18:09:

Jammer Yellow, het beste.Dankjewel pausini,ik wens jou ook het allerbeste en we spreken elkaar hier vast nog wel een keer..
Kan je niet p-ben Yellow, bewust? Het gaat je goed.
Hatsjikideee...
Jeetje wat heftig en onverwachts

Heel veel sterkte voor alle nabestaande..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven