In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

woensdag 4 mei 2016 om 13:36
Ik kreeg net bericht dat MV er niet meer is. Ik kom al een tijd niet meer op het forum, vandaar. Ik ben ooit eens bij MV thuis geweest. Ze zou toen evt. op mijn hondje passen. Mijn hondje was toen nog klein en niet zindelijk en plaste in haar huis en haar katten vonden het maar niks, maar MV bleef heel relaxed en aardig, zo'n lieverd was ze gewoon. Ik wens haar nabestaanden heel veel sterkte met dit grote gemis. Als iemand een hemel kan vinden dan is MV het wel.
Cum non tum age
woensdag 4 mei 2016 om 16:11
Hier in het topic en ook in pb's komt de vraag veelvuldig naar voren of de katten, ofwel the boys zoals Mleen ze noemde een goed plekje hebben.
Ik kan nu melden dat we voor Floyd een heel goed adres hebben, waarvan ik zeker weet dat ook Mleen er heel blij mee zou zijn geweest.
Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze!
Ik kan nu melden dat we voor Floyd een heel goed adres hebben, waarvan ik zeker weet dat ook Mleen er heel blij mee zou zijn geweest.
Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 4 mei 2016 om 16:19

woensdag 4 mei 2016 om 16:56
quote:rosanna08 schreef op 04 mei 2016 @ 16:11:
Hier in het topic en ook in pb's komt de vraag veelvuldig naar voren of de katten, ofwel the boys zoals Mleen ze noemde een goed plekje hebben.
Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze! Wat fijn om te horen.
Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze! Wat fijn om te horen.
woensdag 4 mei 2016 om 17:19
Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze! Wat fijn, maar wel jammer dat ze niet bij elkaar kunnen blijven
Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze! Wat fijn, maar wel jammer dat ze niet bij elkaar kunnen blijven
Frankly my dear, I don"t give a damn

woensdag 4 mei 2016 om 17:34
Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze! Wat fijn Roos !
Voor Bo en Kane moet dat ook gaan lukken, dat verdienen ze! Wat fijn Roos !
woensdag 4 mei 2016 om 17:55
quote:calvijn1 schreef op 04 mei 2016 @ 17:19:
[...]
Wat fijn, maar wel jammer dat ze niet bij elkaar kunnen blijven
Daar hebben we serieus over nagedacht.
Floyd was altijd al meer de eenling van de drie, die vond Bo en Kane maar een stelletje druktemakers. Liet ze doen en bekeek het van een afstandje. Hij is voor zover ik weet nooit heel erg aan de andere twee gehecht geweest.
Daarbij komt hij niet alleen in huis, hij krijgt een kattenmaatje. Of het kattenmaatje er blij mee is moeten we nog bezien, maar soit.
Die zet zijn kattenego maar wat opzij dan
[...]
Wat fijn, maar wel jammer dat ze niet bij elkaar kunnen blijven
Daar hebben we serieus over nagedacht.
Floyd was altijd al meer de eenling van de drie, die vond Bo en Kane maar een stelletje druktemakers. Liet ze doen en bekeek het van een afstandje. Hij is voor zover ik weet nooit heel erg aan de andere twee gehecht geweest.
Daarbij komt hij niet alleen in huis, hij krijgt een kattenmaatje. Of het kattenmaatje er blij mee is moeten we nog bezien, maar soit.
Die zet zijn kattenego maar wat opzij dan
668, the neighbour of the Beast
woensdag 4 mei 2016 om 18:02
Ook ik wil graag de moeder, familie, vrienden en forummers die bij de uitvaart van Mleen zullen zijn, heel veel sterkte en een mooi en passend afscheid wensen. Ik ben er in gedachten bij...
Fijn om te lezen dat Floyd een nieuw, warm nestje krijgt. Ik ben ervan overtuigd dat er ook voor Bo en Kane een liefdevol plekje gevonden zal worden.
Fijn om te lezen dat Floyd een nieuw, warm nestje krijgt. Ik ben ervan overtuigd dat er ook voor Bo en Kane een liefdevol plekje gevonden zal worden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in