IQ test

05-05-2016 20:09 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen die niks te doen hebben en het leuk vinden om een IQ test te maken. Lijkt me leuk om een beetje te vergelijken

http://memorado.nl/iqtest ... ok-share&utm_source=VIRAL
132...

Maarn klopt idd niet, ben normaal veel slimmer ;)...
quote:kroe-poekje schreef op 05 mei 2016 @ 22:29:

Geheel iets anders

https://www.onderhuids.nl/test-jezelf/

Hierboven kan je testen of je een voorkeur hebt voor een huidskleur of afkomst. Dit wordt o.a. gemeten door je reactie snelheid

Volgens deze test heb ik een lichte voorkeur voor mensen met een Nederlandse afkomst.

Ik heb een sterke voorkeur voor mensen met een lichte huidskleur.

Rrrrright.

Pfff je zorgt wel voor veel werk kroepoekje
Het Viva forum is papaja.
quote:Enn schreef op 05 mei 2016 @ 22:11:

[...]

Dan kan de helft van alle onzintopics gesloten worden.Ik stem voor verplichte braintraining. Scheelt al 90% van dit forum denk ik zo maar.
quote:Bambi schreef op 05 mei 2016 @ 22:44:

[...]

Ik stem voor verplichte braintraining. Scheelt al 90% van dit forum denk ik zo maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amaqanda schreef op 05 mei 2016 @ 22:03:

[...]

Waar willen ze die naamsbekendheid voor? Om hun producten te verkopen...No shit Sherlock
quote:NymphadoraTonks schreef op 05 mei 2016 @ 22:40:

[...]

Ik heb een sterke voorkeur voor mensen met een lichte huidskleur.

Rrrrright.

Pfff je zorgt wel voor veel werk kroepoekje Haha sorry. Als ik heel eerlijk ben klopt het bij mij wel onbewust heb ik toch een voorkeur.
Ik stop nu met de testen want mijn IQ wordt er toch niet hoger op en ik maak ook nog onderscheid. Lekker dan
Alles met donkere huidskleur is negatief in die test. Is dit nou grappig bedoeld ofzo?

Feest zeg.
Ik heb 130 gescoord (IQ). Leuk om te vermelden misschien is dat toen ik de score wilde posten, ik vergeten had of het nou 132 of 130 was en het dus even na moest checken. Verder gaat t wel goed hoor.

quote:Bambi schreef op 05 mei 2016 @ 22:56:

Alles met donkere huidskleur is negatief in die test. Is dit nou grappig bedoeld ofzo?

Feest zeg.Dat is niet waar
Je hebt gelijk, had de test niet afgemaakt.

Nu wel en ik blijk een matige voorkeur voor lichte huidskleur te hebben.

Ik haat mezelf.

Heb ook nog een iq van slechts 100.

Foutje
122
die ik wilde bestaat al...
Ik schijn een lichte voorkeur te hebben voor mensen met een marokkaanse afkomst. Zou niet weten waarom. Ik kom wel uit het buitenland, maar niet uit Marokko of iets in die geografische of culturele richting. Heb de Nederlandse nationaliteit. Ga nu de huidskleur doen. Ik zou een matige voorkeur hebben voor mensen met een donkere huidskleur (heb zelf een lichte huidskleur).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven