In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:kopjekoffie70 schreef op 06 mei 2016 @ 19:56:

Ik heb de laatste dagen ook veel aan mylene gedacht.

Bijzonder dat het overlijden van een forummer meer indruk kan maken dan dat van een oppervlakkige kennis. Maar aan de andere kant zie je meer van sommige forummers dan van een kennis. Bij MV zag ik de warmte, haar passies en verwachtingen, maar ook haar worstelingen en angsten.

Ze was begin veertig en dat is een leeftijd waarop vooral vrouwen vaker sterker in hun schoenen leren staan en hevige gevoelens tot bedaren komen.

Ik had haar dat ook zo gegund.Mooie post en helemaal mee eens
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vaak aan MV gedacht, en iedereen die haar gaat missen.

Hopelijk kan iedereen die bij de uitvaart was hier met een tevreden gevoel op terugkijken.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik lees dit bericht nu pas. Wat verschrikkelijk. Ik las haar altijd graag een herken de warmte en passie die anderen beschrijven.

Jeetje. ...

Bijzonder dat het overlijden van een forummer meer indruk kan maken dan dat van een oppervlakkige kennis. Maar aan de andere kant zie je meer van sommige forummers dan van een kennis. Bij MV zag ik de warmte, haar passies en verwachtingen, maar ook haar worstelingen en angsten.

Ze was begin veertig en dat is een leeftijd waarop vooral vrouwen vaker sterker in hun schoenen leren staan en hevige gevoelens tot bedaren komen.

Ik had haar dat ook zo gegund.Wat heb je dat mooi verwoord!
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

Ik had haar dat ook zo gegund.Mooi
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Ik had haar dat ook zo gegund.Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Fijn dat Flloyd een plekje bij Marels krijgt. Wat ongelooflijk lief van je!!

Voor Bo en Kane zijn jullie nog op zoek? Ik hoop dat er een forummer zijn/haar hand opsteekt waarvan MV zou weten dat ze het daar goed hebben en elk jaar een verjaardagstaartje krijgen.

Door MV verwen ik mijn poezel op haar verjaardag met extra lekkers. Ik ga dat erin houden ter ere van MV

Ik zal dat nooit zo goed kunnen doen, maar het enige wat ik kan doen is net zo veel van mijn poezel houden.
Voor iedereen die vandaag is geweest;

Hoop dat het een mooie uitvaart is geweest, MV heeft een stralende zon gestuurd uit liefde voor jullie.

Veel sterkte
Ik kon er vandaag helaas niet bij zijn.

Ben momenteel op vakantie in Duitsland maar heb eigenlijk de hele dat aan Mleen gedacht.

Heb dan vanavond maar een goed glas wijn op haar gedronken.

Lieve Mleen, ik hoop dat je een goede laatste reis hebt. Ik troost me enorm met de gedachte dat je weer bij je broertje en je vader bent. En bij Kay, om wie je ook zo'n verdriet had.

Ik beloof je dat ik jouw Floyd een goed plekje zal geven. Hoop zo dat ik hem nog een paar mooie laatste jaren mag geven.

Ik mis je.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 06 mei 2016 @ 22:25:

Ben momenteel op vakantie in Duitsland maar heb eigenlijk de hele dat aan Mleen gedacht.

Lieve Mleen, ik hoop dat je een goede laatste reis hebt. Ik troost me enorm met de gedachte dat je weer bij je broertje en je vader bent. En bij Kay, om wie je ook zo'n verdriet had.

Ik beloof je dat ik jouw Floyd een goed plekje zal geven. Hoop zo dat ik hem nog een paar mooie laatste jaren mag geven.

Ik mis je. Wat een mooie, lieve ontroerende post Marels. Ik weet zeker dat jij Floyd een mooi plekje zult geven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik lees het nu pas, en besef me idd dat ik haar avatar al een poosje niet meer voorbij heb zien komen (ik vind dat trouwens een van de leukste avatars die hier op het forum zijn).

Ik stel me zo voor dat Mylene nu op een mooie plek is. Daar waar ze een speciale katten-afdeling hebben en waar alle kattenvrouwtjes altijd mogen komen knuffelen met de katten. En dat Kayleigh haar dan zit op te wachten en haar een rondleiding geeft. Uiteraard spreken ze daar allemaal dezelfde taal, zowel de katten als de mensen. En natuurlijk slaat Kayleigh de kookafdeling niet over, want Mylene moet natuurlijk wel kunnen koken, anders is het daar helemaal geen mooie plek voor haar. En Kayleigh heeft voor een speciaal 'welkom hier, vrouwtje'-taartje voor Mylene gezorgd, dat ze samen met haar vader en haar broertje op kan peuzelen

(en stiekem kan ze nog steeds meelezen op het forum, want ze hebben daar mee-lees-wifi. Kun je wel meelezen, maar nergens op reageren).

Lieve Mylene, rust zacht.
quote:charlottew88 schreef op 06 mei 2016 @ 20:32:

[...]

Ik ook.ook ik.
quote:Marels schreef op 06 mei 2016 @ 22:25:

Ik mis je.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 06 mei 2016 @ 23:10:

[...]

Tranen in mijn ogen van alle liefde in dit topic. Ongelooflijk mooi dit!
Rust zacht MV
Het forum, of liever de forumleden heeft/hebben hier en vandaag bij de uitvaart laten zien wat warmte en geven om betekent. Ik was en ben zeer onder de indruk, van het overlijden van MV en van de impact die zij op eenieder heeft gehad. Ik hoop dat ze daar, al is het maar een fractie, iets van mee heeft genomen
Verschrikkelijk....

Goede reis, lieve meid....
Rust zacht MV.
quote:Talkinghead schreef op 06 mei 2016 @ 23:45:

Het forum, of liever de forumleden heeft/hebben hier en vandaag bij de uitvaart laten zien wat warmte en geven om betekent. Ik was en ben zeer onder de indruk, van het overlijden van MV en van de impact die zij op eenieder heeft gehad. Ik hoop dat ze daar, al is het maar een fractie, iets van mee heeft genomen

Ohjee, wat een moeilijke dag was het voor iedereen die daarbij was!

Kan er nog steeds niet bij... paar jaar geleden ook meegemaakt met een medeforummer/forumvriendin die ik ook irl kende en dat hakte er ook behoorlijk in!

En zoveel meer mensen geraakt door Mylene Valerie's overlijden, bizar dat dat ook online zoveel indruk maakt, of liever gezegd zij zoveel indruk heeft gemaakt, zoveel achtergelaten heeft, zoveel echte betrokkenheid heeft opgeleverd!

Nogmaals heel veel sterkte aan iedereen de haar kende en een warm hart toedroeg (of aan wie zij een warm hart toedroeg!)

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Talkinghead schreef op 06 mei 2016 @ 23:45:

Het forum, of liever de forumleden heeft/hebben hier en vandaag bij de uitvaart laten zien wat warmte en geven om betekent. Ik was en ben zeer onder de indruk, van het overlijden van MV en van de impact die zij op eenieder heeft gehad. Ik hoop dat ze daar, al is het maar een fractie, iets van mee heeft genomen Helemaal mee eens
Dag lieve MV...
Ach, wat treurig om te lezen... Ik las haar graag. Gecondoleerd voor familie en naasten, veel sterkte voor wie haar liefhad...
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Ik heb lieve Floyd weer ingewisseld voor mijn eigen avatar... Ik hoop dat hij een beetje aan het wennen is bij Marels nu, als hij daar al is.

Fijn te lezen dat de uitvaart goed bezocht was met forummers.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Floyd komt pas over een kleine twee weken naar mij.

Ik ben nu op vakantie tot 16 mei en ga hem dan tegen het volgende weekend halen, zodat ik er in het weekend bij ben om de katten te laten wennen.

Ik ga zeker laten weten hoe het gaat

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven