September2016

20-11-2014 10:42 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hieronder de tabel, jullie kunnen 'm zelf bijwerken.

NaamLeeftijd (v/m)KindjeBijzonderhedenbb1432/331e Gestart met ICSI

Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenPoppie0022382e 01-03-2015 bevallen van een zoon!Twinklinstar 26/29 1e 11-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van een zoon!Nina888281e 18-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van twee zoons!Buuv.Betty341e 19-03-2015 bevallen van een zoon!Mila81 33 1e 24-03-2015 bevallen van een dochter!jaimesblond36/341e 03-06-2015 bevallen van een zoon!Lotus8726/301e ??-06-2015 bevallen van een dochter!

??-12-2016 bevallen van een zoon!Kaatje1988261e ??-01-2016 bevallen van een dochter!Weekend25/292e ??-04-2016 bevallen van een zoon!sohappy35/351e 13-01-2017 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:56
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.30% gewijzigd
Dank jullie wel!

Buuv: ah ook spannend! Dus je laat het in principe komen?
Haha poppie!

Sohappy: hoe voel je je nu? Begint het al wat door te dringen?
Ben ook erg benieuwd sohappy!!

Lotus ook gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu?

Hier ga ik nu week 35 in alweer, wat gaat de tijd toch hard. En zo ellendig als dat ik eerst was, zo goed voel ik mij nu!
Dankje lovely! Het is nog heel pril! Ik weet het nog maar net. Ik denk zelf nu 5 weken te zijn. 26 mei de eerste echo. Dus ben benieuwd!

Wauw! 35 weken alweer!!! dan komt je kleine al bijna . Ben je er al klaar voor?
Wat heerlijk al dat zwangere nieuws!

Ik hoop op schitterende echo's en leuke babies voor jullie allemaal!

Enne buuv.betty, er zijn mannen die nog veel ouder zijn dan dat als ze (weer) een kind krijgen, dus ik zou me er niet door laten tegenhouden hoor! En jullie zoontje is ook nog jong! Tenzij het voor één van jullie beiden écht een struikelblok is.....

Zelf merk ik trouwens in mijn omgeving steeds meer dat mensen voor één kind gaan en niet voor nog een tweede.

Redenen weet ik niet, dus dat kan vanalles zijn, maar het verbaast me wel. Aan de andere kant, het is dat ik mijn twee kids niet kan missen, maar het is wel een stuk drukker geworden met twee kids
Hoe gaat het nu so happy? Hoe voel je je?
Nou nog steeds last van me borsten. Soms wat moe, vooral savonds.

Verder nergens last van. Probeer er niet aan te denken en ook vh positieve uitgaan.

Had gisteravond een etentje, hadden we een proeverij. Uiteraard met carpacchio enzo. Heb maar gezegd dat dat niet geadviseerd werd vanuit het ziekenhuis om dat te eten tijdens de behandelingen..

Later zullen ze het hopelijk wel begrijpen
Sohappy wat een fantastisch nieuws weer!! Ga voor je duimen dat dit een plakker is!

Lotus natuurlijk ook gefeliciteerd...

*ga weer terug naar meeleesstand.
Wauw, wat een nieuws! Gefeliciteerd Sohappy en Lotus! Ik duim voor jullie!
Hoe gaat het inmiddels met jou, bb?

Zitten jullie inmiddels al een stapje verder in de medische molen?

Het is jou zo ontzettend gegund, dus mijn duimen draaien ook overuren voor jou, voor een mooi plakkertje
Even dagen aftellen voor Lotus en sohappy!

Ik hoop dat jullie allebei een schitterende echo gaan hebben!

Hoe voelen jullie je?
Spannend! Echt geweldig!

Hier gaat t goed. Kleine man is alweer n maand oud, krampjes beginnen nu s avonds te komen, heel sneu! Badje helpt goed en vooral veel mama haha! Slapen in bed is nog moeizaam!
@ poppie, voel me op zich wel ok. Wel moe maar komt ook doordat ik al een paar nachten weinig geslapen heb. Val zo in slaap maar wordt na een paar uur wakker en val dan moeilijk weer in slaap.

Voelde me de afgelopen dagen ook duizelig, flauw. Moet echt geregeld wat eten.

Hoop maar dat het betekent dat er wat aan de gang is in me lijf

We zijn beide wel beide wel zenuwachtig voor donderdag.

Maar heb nog geen bloedverlies gehad dus daar ben ik al blij mee.

@ weekend, sneu maar gelukkig helpt een bad
Lotus en sohappy, succes morgen met de echo!! Ik duim voor mooie knipperende hartjes
@jaimesblond, dank je!

Ben gisterochtend en vanmorgen misselijk geweest, gal spugen en merk dat ik wel eet maar niet scheur van de honger terwijl ik me tegelijkertijd heel flauw en duizelig kan voelen en dus wel moet eten. Alleen als ik eet zit er weinig smaak aan.

Slaap slechter ( midden in de nacht wakker worden enzo)

Hoop maar dat het allemaal goede tekens zijn..

Ik laat het jullie weten morgen!
Heel veel succes morgen, sohappy en lotus!

Ik ben heel erg benieuwd!
Succes!! K duim voor je!
En Lotus natuurlijk ook!! Drukte te snel op versturen
Veel succes morgen meiden!
Hoe laat hebben jullie de echo's?
Heel veel succes meiden!

Hier gaat het goed. Uiteraard heeft de nasleep van de curettage enige tijd geduurd, maar inmiddels heb ik weer een eisprong gehad en wacht ik op m'n menstruatie. Daarna beginnen we met de laatste IUI en als dat geen succes is gaan we over op IVF PGD. De gesprekken zijn allemaal geweest en het onderzoek wordt gedaan zodra wij bloed laten prikken. Een maandje later kunnen we dan ongeveer los. Ik verwacht zelf dat alles bij elkaar we na de zomer gaan beginnen. Het is ook wel even goed zo. We gaan inmiddels richting de 4(!) jaar, dus zo'n gedwongen pauze voelt niet als een straf.
Wij hebben een goeie echo gehad vanmorgen! Kloppend hartje gezien en dat stelt gerust. Nu weer verder afwachten..

Sohappy? Hoe laat heb jij je echo? Ik duim erg voor je!!
@ lotus, wij hebben vanmorgen ook een goeie echo gehad! Een kloppend hartje gezien.

Ben vandaag 7 wkn.

Volgende week donderdag hebben we weer een echo. Mochten we omdat het de 1e keer met bijna 8 wkn fout is gegaan
Wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd allebei!!

Bb, fijn dat er in ieder geval een planning is en dat je weet waar jullie aan toe zijn.

Deze meelezer vertrekt weer
Goed om te horen dat beide echo's goed zijn!!

BB. Succes met alles wat nog komen gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven