In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lieve moedervanMV. Heel veel sterkte gewenst . Zo fijn om te lezen dat ook Bo en Kane een nieuw lief baasje krijgen en dat ze bij elkaar blijven
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat ongelooflijk fijn dat de poezels allemaal een plekje hebben. Marels en Yasmijn !

Lieve moeder van MV, heel veel sterkte in deze tijd! Uw dochter is en blijft een forum icoon.

Lieve moeder van myleen, wat een mooi bericht heeft u geschreven.

Heel veel sterkte gewenst

Met tranen in mijn ogen lees ik de prachtige berichten van medeforumsters.

Myleen was een heel geliefd forumster.

Ik zal haar nooit vergeten.

Ik hoop dat ze in de poezenhemel is waar ze de hele dag omringt wordt door poezels. Waar ze mee kan knuffelen en poezentaartjes voor kan maken.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
En wat fijn om te lezen dat de jongens lieve nieuwe baasjes krijgen.

Yasmijn en Marels toppers zijn jullie.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Rust zacht Mylene.

@moeder van Mylene; ik wens u heel veel sterkte met het verlies van uw dochter
Heel veel sterkte moeder van MV

Super om te lezen dat de poezen terecht kunnen bij, volgens mij, hele lieve baasjes!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Warme groet aan Mylenemama

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

OMG ik schrik ervan. Vond haar zo lief en warm naar iedereen.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Wat een vreselijk bericht. Mijn condoleances aan familie, vrienden en forummers.

Dat de poezen goed terecht zijn gekomen is heerlijk nieuws.
wat een schok, en ik wens haar familie, naasten en vrienden sterkte in deze moeilijke tijd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Moeder van MV, veel sterkte in deze verdrietige tijd
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 08 mei 2016 @ 14:02:

Lieve, lieve forummers.

Ik wil jullie als eerste bedanken voor alle jaren dat jullie MV hebben gesteund, in goede en slechte tijden. Het forum was voor haar een groot en heel belangrijk deel van haar leven. Dat is nu ook wel te begrijpen. Ik hoop echt dat ze zelf beseft heeft hoe geliefd en waardevol ze is/was bij velen van jullie.

Ten tweede wil ik jullie bedanken voor dit eerbetoon aan MV en alle lieve reacties hiier, het doet me zo goed om dit te lezen, ondanks dat ik dan denk oh, kon ze dit ook nog maar lezen!

En alle forummers die zich ingespannen hebben om naar de uitvaart te komen en de forummers die heel veel georganiseerd hebben zoals Passie en Rosanna, en alle mensen die IRL veel voor haar betekende.. Dank jullie wel XXX

Niet te vergeten de bezoekjes in het ziekenhuis en de mooie bloemen van Viva en forummers, vooral ook van Kia Ora. Zij stuurde mij een prachtig eigengemaakt bloemstuk via de post en gelukkig is het ongeschonden aangekomen!

Het is een gegeven dat MV een heel moeilijk leven leed, dat er geen vooruitzichten waren op een mooier leven. Ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat haar vermoedelijk een hoop leed bespaart is gebleven en hoop dat als troost te gaan ervaren.

Dank jullie wel allemaal!

(En eigenlijk hoop ik op een topic over Floyd, Kane en filmster Bo Ghi want ik ben ook van de katten gaan houden en zou ze graag willen volgen.) MoedervanMyleneValerie XXX

Lieve moeder van MV,

Gecondoleerd met het verlies van uw dochter en wat fijn dat u in dit topic een bericht heeft geschreven.

Ik kende MV al een aardige tijd, vond haar een lieve en warme vrouw. Ze wist me altijd prima te vinden als haar laptop het weer niet deed of als ze vragen had over bakken/koken. Daarnaast hadden we het vaak over ons leven, zaten soms uren aan de telefoon. We zullen haar, net als u, vreselijk missen!

Ik wens u heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

Hartelijke en warme groet,

Xan
Lieve forummers, de ene reactie is nog warmer dan de andere. Als dit topic ook gebruikt mag worden voor het volgen van de boys dan gaat het dubbelop: een eerbetoon aan MV en het volgen van haar grootste zorg, de rooie rakkers. Jullie zorgen ervoor dat ik nog trotser ben geworden op mijn dochter, dank jullie wel!
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 09 mei 2016 @ 23:01:

Jullie zorgen ervoor dat ik nog trotser ben geworden op mijn dochter, dank jullie wel!

MV'tje was ook écht heel lief.

Het is fijn dat al haar " boys " een méér dan warm huis krijgen. Het is meer dan een : " wij nemen een poes op " , het is echt " we nemen een poes van MV op " en iedereen hier weet hier hoe lief zij ze had. Net alleen uit dierenliefde, of uit poezenliefde , maar juist uit liefde voor MV'tje zullen ze een liefdevolle verzorging krijgen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 09 mei 2016 @ 23:01:

Lieve forummers, de ene reactie is nog warmer dan de andere. Als dit topic ook gebruikt mag worden voor het volgen van de boys dan gaat het dubbelop: een eerbetoon aan MV en het volgen van haar grootste zorg, de rooie rakkers. Jullie zorgen ervoor dat ik nog trotser ben geworden op mijn dochter, dank jullie wel!En alweer zo'n prachtig bericht.
@MoedervanMyleneValerie

Gecondoleerd met het verlies van uw dochter, en bedankt voor de prachtige post.
Help iedereen een handje
MoedervanMyleneValerie, wat fijn dat u warmte en hopelijk ook troost uit dit topic kunt halen. MV'tje was er gewoon altijd en ik weet zeker, echt heel zeker dat er geen forummer is waar MV ooit echt woorden mee heeft gehad en dat ze echt echt heel geliefd was. Daardoor weet ik ook dat er geen forummer op dit topic is die alleen maar uit beleefdheid een berichtje plaatst. De berichtjes zijn echt en het overlijden van MV'tje heeft echt een diepe indruk en verdriet achtergelaten.

Sorry dat ik ook voor andere forummers spreek maar zo ervaar ik het. Ik wens u nogmaals zo ontzettend veel sterkte en kracht.
@Moonlight! Wat een mooi verhaal, ik kende MV niet goed. Ik heb wel het een en ander van haar mogen lezen. Maar hoe meer ik hier over haar lees ... wat een prachtig en lief mens is zij geweest.
Help iedereen een handje
Ik moest vanmiddag nog aan haar denken. Ik was pastasalade aan het maken, volgens een recept dat ik ooit van haar gelezen had. Simpel maar zo lekker....

MoedervanMyleneValerie: veel sterkte en kracht toegewenst. Ik hoop dat u hier nog heel veel mooie, ontroerende, troostende woorden mag lezen.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Dat geloof ik ook Prada, dat MV met heel veel mensen privé wel eens contact heeft gehad.

Heel veel sterkte toegewenst MoedervMV.
Hatsjikideee...
Ik wilde steeds maar het recept van haar Parmezaanse kip vragen maar steeds uitgesteld.

Rosanna zal het wel weten dus tzt zal ik er bij haar naar vragen. MV'tje was dol op dat recept.
quote:prada schreef op 10 mei 2016 @ 01:16:

Ik wilde steeds maar het recept van haar Parmezaanse kip vragen maar steeds uitgesteld.

Rosanna zal het wel weten dus tzt zal ik er bij haar naar vragen. MV'tje was dol op dat recept.http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 9#m1757069
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ohh Merano, wat lief. Superbedankt!
Ook ik ben geraakt door het plotselinge overlijden van MV. Ik heb haar altijd wat ouder ingeschat. Ze is veel te vroeg overleden.

Het spijt mij te lezen dat ze zich vaak eenzaam voelde terwijl ze op het forum zo geliefd is. Ik hoop dat ze wist hoeveel haar bijdragen voor zo velen iets heeft betekent.

Ik wens haar moeder, overige familieleden en de forummers die haar gekend en gesteund hebben heel veel sterkte toe.
quote:prada schreef op 09 mei 2016 @ 23:29:

MoedervanMyleneValerie, wat fijn dat u warmte en hopelijk ook troost uit dit topic kunt halen. MV'tje was er gewoon altijd en ik weet zeker, echt heel zeker dat er geen forummer is waar MV ooit echt woorden mee heeft gehad en dat ze echt echt heel geliefd was. Daardoor weet ik ook dat er geen forummer op dit topic is die alleen maar uit beleefdheid een berichtje plaatst. De berichtjes zijn echt en het overlijden van MV'tje heeft echt een diepe indruk en verdriet achtergelaten.

Sorry dat ik ook voor andere forummers spreek maar zo ervaar ik het. Ik wens u nogmaals zo ontzettend veel sterkte en kracht.

Je hebt het wat mijzelf betreft prachtig verwoord.

Gecondoleerd Moeder van Mylene Valerie.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven