In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:calvijn1 schreef op 10 mei 2016 @ 08:32:

[...]

Je hebt het wat mijzelf betreft prachtig verwoord.

Gecondoleerd Moeder van Mylene Valerie.
Heel veel sterkte gewenst na het verlies van uw dochter, moeder van MV.

En wat fijn om te lezen dat de drie boys een goed onderkomen hebben. Dat voelt voor iedereen vast goed, dat ze bij lieve forummers terechtkomen.

Uit de berichten hier blijkt wel hoe belangrijk het forum en contacten met forummers voor MV was.
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 09 mei 2016 @ 23:01:

Lieve forummers, de ene reactie is nog warmer dan de andere. Als dit topic ook gebruikt mag worden voor het volgen van de boys dan gaat het dubbelop: een eerbetoon aan MV en het volgen van haar grootste zorg, de rooie rakkers. Jullie zorgen ervoor dat ik nog trotser ben geworden op mijn dochter, dank jullie wel!Dat komt goed. Marels en ik plaatsen hier updates over de boys.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Lieve MamavanMV, deze is voor u!

Heel veel sterkte toegewenst.

Zal de vele uurtjes nachtbraken in café wakker niet snel vergeten. Net als de BBQ vorig jaar.

Yasmijn en Marels, wat super dat jullie de poezels opvangen! Toppers!

*kijkt nu al uit naar poezenupdates!*
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 10 mei 2016 @ 10:29:

Prrrr, mauw miawwwww.
Mijn hemel, ik ben zo geschrokken van dit zeer droevig bericht. Ik kom er net achter en weet even niet zo goed wat te zeggen. Ik wist niet dat ze zo ziek was.

Het is werkelijk ongelofelijk dat we idd niet meer de heerlijke recepten te lezen krijgen. Of dat ik een keer advies vroeg voor tapas... En haar lieve katten. Die leuke, lieve foto's. Gelukkig hebben ze allemaal een goed huisje gekregen.

Aan iedereen en speciaal aan moeder van MV vanuit mijn hart gecondoleerd en heel veel sterkte

Het forum zal niet meer hetzelfde zijn MV, rust zacht
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Mv ik ga je mooie recepten met foto's missen. Wat kon jij goed koken zeg.

Veel sterkte aan iedereen om haar heen.
quote:prada schreef op 09 mei 2016 @ 23:29:

MoedervanMyleneValerie, wat fijn dat u warmte en hopelijk ook troost uit dit topic kunt halen. MV'tje was er gewoon altijd en ik weet zeker, echt heel zeker dat er geen forummer is waar MV ooit echt woorden mee heeft gehad en dat ze echt echt heel geliefd was. Daardoor weet ik ook dat er geen forummer op dit topic is die alleen maar uit beleefdheid een berichtje plaatst. De berichtjes zijn echt en het overlijden van MV'tje heeft echt een diepe indruk en verdriet achtergelaten.

Eensch met Prada
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:yasmijn schreef op 10 mei 2016 @ 09:30:

[...]

Dat komt goed. Marels en ik plaatsen hier updates over de boys.

Natuurlijk doen we dat!

En ik vind het eigenlijk wel mooi om het hier te doen. Het topic voor Mleen.

Elke keer dat ik dit topic niet in mijn lijst recente topics zie staan denk ik, hoe kan dat nu? Hoe kan het forum verder gaan zonder dat het overlijden van Mleen bovenaan blijft staan??

Ik vind het dus heel fijn als we dit topic steeds bovenaan houden in de lijst actieve topics. Dat houdt Mleen een beetje bij ons.

En wat Floyd betreft; ik zit hier in Duitsland op een camping waar een wit met grijs katje rondloopt. Mijn kat, geen ervaring met andere katten, is eigenlijk alleen maar nieuwsgierig naar de andere kat.

Totaal niet vijandig of moeilijk. Geeft hoop dat het best wel goed komt als Floyd bij ons komt!
668, the neighbour of the Beast
Wat fijn dat de boys een goed plekje krijgen!

Mijn kater is morgen jarig en ik heb alles in huis voor een kattentaartje a la MV.Al zal ik haar kunstwerk nooit evenaren.Vorig jaar feliciteerde MV mij nog met zijn verjaardag.

Moeder van MV, fijn dat u zich enigszins gesteund voelt door de berichten in dit topic.MV heeft zelf ook zoveel mensen hier bijgestaan met goede raad en adviezen of zomaar een lief woord.Ik vond haar een lieverd en heb dat ook vaak tegen haar gezegd.

Sterkte voor nu en de toekomst
quote:prada schreef op 09 mei 2016 @ 23:29:

MoedervanMyleneValerie, wat fijn dat u warmte en hopelijk ook troost uit dit topic kunt halen. MV'tje was er gewoon altijd en ik weet zeker, echt heel zeker dat er geen forummer is waar MV ooit echt woorden mee heeft gehad en dat ze echt echt heel geliefd was. Daardoor weet ik ook dat er geen forummer op dit topic is die alleen maar uit beleefdheid een berichtje plaatst. De berichtjes zijn echt en het overlijden van MV'tje heeft echt een diepe indruk en verdriet achtergelaten.

Klopt helemaal. Ik kende Mylene Valerie niet zo goed, maar ik maakte ooit een opmerking over 'dat zij vast ook wel dacht dat iemand - vul maar in - iets onaardig had bedoeld'. Ik haalde haar toen nog door elkaar met iemand anders. MV reageerde heel verbaasd; zij had het helemaal niet onaardig opgevat. Het deed mij beseffen dat ik misschien wel te snel geoordeeld had. Sinds die tijd viel het me op hoe lief en zacht MV altijd was.

MoedervanMyleneValerie; ik hoop ook dat het een klein beetje troost om te weten hoe geliefd MV was en hoeveel mensen haar échte ik hebben gezien en gekend. Zoiets heeft mij ook geholpen toen ik 2 jaar geleden een geliefde kwijtraakte.
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 08 mei 2016 @ 14:02:

Lieve, lieve forummers.

Ik wil jullie als eerste bedanken voor alle jaren dat jullie MV hebben gesteund, in goede en slechte tijden. Het forum was voor haar een groot en heel belangrijk deel van haar leven. Dat is nu ook wel te begrijpen. Ik hoop echt dat ze zelf beseft heeft hoe geliefd en waardevol ze is/was bij velen van jullie.

Ten tweede wil ik jullie bedanken voor dit eerbetoon aan MV en alle lieve reacties hiier, het doet me zo goed om dit te lezen, ondanks dat ik dan denk oh, kon ze dit ook nog maar lezen!

En alle forummers die zich ingespannen hebben om naar de uitvaart te komen en de forummers die heel veel georganiseerd hebben zoals Passie en Rosanna, en alle mensen die IRL veel voor haar betekende.. Dank jullie wel XXX

Niet te vergeten de bezoekjes in het ziekenhuis en de mooie bloemen van Viva en forummers, vooral ook van Kia Ora. Zij stuurde mij een prachtig eigengemaakt bloemstuk via de post en gelukkig is het ongeschonden aangekomen!

Het is een gegeven dat MV een heel moeilijk leven leed, dat er geen vooruitzichten waren op een mooier leven. Ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat haar vermoedelijk een hoop leed bespaart is gebleven en hoop dat als troost te gaan ervaren.

Dank jullie wel allemaal!

(En eigenlijk hoop ik op een topic over Floyd, Kane en filmster Bo Ghi want ik ben ook van de katten gaan houden en zou ze graag willen volgen.) MoedervanMyleneValerie XXX

Lieve mama van Myv,

Vol verbijstering en met pijn in mijn hart hoorde ik vorige week Rosanna aan. Zij belde mij om dit intens verdrietige nieuws met mij te delen. Nog steeds kan ik niet geloven dat onze lieve vriendin en uw lieve dochter er niet meer is. Toen ik verderop in de week moest concluderen dat mijn gezondheid het niet toeliet om bij de uitvaart aanwezig te zijn, was een bloemetje wel het minste wat ik nog kon doen. Ik hield van haar, we hebben uren met elkaar aan de telefoon gehangen, geskyped, kaartjes gestuurd en gemaild. Ik had haar graag in persoon gedag gezegd. Ik heb een kaarsje voor haar gebrand afgelopen vrijdag.

Ik ben erg blij dat de mannen nu een fijne nieuwe plek gaan krijgen. En heb enorme waardering voor Yasmijn en Marels dat zij hun huis hebben opengesteld voor ze .

Ik wens u heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat u wat troost weet te vinden in de verhalen over uw dochter in de diverse topics. En mocht u hulp nodig hebben schroom dan niet om deze te vragen hier. Myv stond altijd voor iedereen klaar en ik sta graag klaar voor haar moeder .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Lieve Kia-Ora, dank je voor je creatieve bloemstukje! Ook bijzonder dat je zo iets moois hebt gemaakt en opgestuurd. MV zou dit ook heel mooi gevonden hebben, zij was ook creatief met bloemstukjes (zoals ik tijdens de crematie aanhaalde!!) Het geeft echt kracht als zoveel mensen je steunen en meevoelen in het verdriet. Dank je XX
Fijn dat u hier kracht uit put Moeder van MyleneValerie. Ook van mij veel sterkte met uw verlies. MV was een bijzondere, lieve en altijd vriendelijke vrouw die een nachtelijk relletje niet schuwde. Ik mis haar hier op het forum, zij maakte voor mij het forum mooi. Ik ben echt blij om te lezen dat dit topic u helpt. Sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik lees dit nu pas en schrik er van. Arme MV. Rust zacht, lieve meid.
Ik heb verlof aangevraagd voor de week nadat Bo en Kane bij ons komen wonen en dat is zojuist goedgekeurd door de manager.
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2016 @ 14:23:

Ik heb verlof aangevraagd voor de week nadat Bo en Kane bij ons komen wonen en dat is zojuist goedgekeurd door de manager.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Ik heb verlof aangevraagd voor de week nadat Bo en Kane bij ons komen wonen en dat is zojuist goedgekeurd door de manager. Wat fijn
Frankly my dear, I don"t give a damn

Ik heb verlof aangevraagd voor de week nadat Bo en Kane bij ons komen wonen en dat is zojuist goedgekeurd door de manager. Wat ontzettend lief dat je de kattenfamilie adopteert!
2. De derde, Floyd, gaat naar Marels.
Wat fijn om te lezen dat de poezen allen een nieuw fijn huis krijgen!

Zo heel vaak ben ik niet eens op het forum, maar toch grijpt het me best aan dat Mylene Valerie er niet meer is. Zomaar 1 van de meeste bekende forummers weg! Wat mooi om te lezen dat ze hier zo geliefd was!

Moeder van MV heel veel sterkte gewenst

Wat goed, eigenlijk een soort adoptieverlof ! Supergoed van jou en Marels dat jullie dit doen.

En MoedervanMV, ik wens u heel veel sterkte .
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2016 @ 14:37:

2. De derde, Floyd, gaat naar Marels.

@Marels

Je bent een schat om een poezekind van MV te adopteren!
Moeder van MV,

Gecondoleerd met het overlijden van uw dochter.

Ze was een lieve, geduldige, trouwe en begripvolle forumster.

Ik weet zeker dat ze in de hemel omringd wordt door heel veel liefdevolle poezebeesten.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven