ESF 2016
woensdag 11 mei 2016 om 12:50
In 2014 stond nummer 1 en 2 (finale) bovenaan. Toen lieten ze die als laatste deelnemer zien bij de halve finale.
Is ook een manier om de bookies verkapt informatie te geven.
Zelf heb ik een keer proberen te stemmen als publiek via SMS, maar kwam er niet door heen.
Mijn stem was niet mee geteld. Mijn favoriet is toen ook niet door gegaan.
Ik ben halverwege afgehaakt totdat de uitslag bekend werd gemaakt.
Die heb ik wel gezien.
Ik ga zo meteen een lot voor de lotto kopen. Er is een grote klapper komend weekeinde.
Voor 2 euro zit ik toch maar mooi bij de kanshebbers. Dan is ook de ESF 2016. Leuke combinatie.
Kan je trouwens wel legaal gokken op de winnaar van ESF?
Is ook een manier om de bookies verkapt informatie te geven.
Zelf heb ik een keer proberen te stemmen als publiek via SMS, maar kwam er niet door heen.
Mijn stem was niet mee geteld. Mijn favoriet is toen ook niet door gegaan.
Ik ben halverwege afgehaakt totdat de uitslag bekend werd gemaakt.
Die heb ik wel gezien.
Ik ga zo meteen een lot voor de lotto kopen. Er is een grote klapper komend weekeinde.
Voor 2 euro zit ik toch maar mooi bij de kanshebbers. Dan is ook de ESF 2016. Leuke combinatie.
Kan je trouwens wel legaal gokken op de winnaar van ESF?
woensdag 11 mei 2016 om 13:53
Over de winst van Azerbeidjan van een aantal jaar geleden is bekend dat ze bussen vol met studenten over de grens dropten, een mobieltje en een tegoed meegaven en die massaal op hun eigen land lieten stemmen. Echt met tienduizenden tegelijk. Dat krijg je met die corrupte oliestaten.
Boeit verder niet zo, het is heerlijk vermaak.
Boeit verder niet zo, het is heerlijk vermaak.
woensdag 11 mei 2016 om 14:16
woensdag 11 mei 2016 om 14:19
quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 14:16:
Geloof ik echt helemaal niks van.
Broodje aap verhaal.
In ieder geval geen tienduizenden. Zo veel bussen heeft dat land niet eens, voor tienduizend man heb je al pakweg 200 bussen nodig. Dan al die tienduizenden nog telefoons en beltegoed?
Tienduizenden, dat is veel hoor.Azerbeidjan is stinkend rijk. Ik weet het, je moet niet alles geloven wat je leest, maar dit was een landelijke krant die een paar studenten had geïnterviewd.
Geloof ik echt helemaal niks van.
Broodje aap verhaal.
In ieder geval geen tienduizenden. Zo veel bussen heeft dat land niet eens, voor tienduizend man heb je al pakweg 200 bussen nodig. Dan al die tienduizenden nog telefoons en beltegoed?
Tienduizenden, dat is veel hoor.Azerbeidjan is stinkend rijk. Ik weet het, je moet niet alles geloven wat je leest, maar dit was een landelijke krant die een paar studenten had geïnterviewd.
woensdag 11 mei 2016 om 17:06
Ik heb jaren niet meer gekeken. Vond de glitter en de glammer en toeters en bellen overheersen. En vanuit Nederland de niemandalletjes.
Tot Anouk. Dat vond ik een goed lied. En dat bleek Europa ook te vinden. En het jaar erop zelfs tweede met The Common Linnets.
Het lied van Douwe Bob vond ik meteen prima. Eenvoudig, melodieus, geen poespas, leuke verschijning. Verfrissende afwisseling tussen de vele ongelooflijk bombastische inzendingen.
Ik denk dat hij de top 5 gaat eindigen. Liedje is ook in onze buurlanden goed ontvangen. Ik ga zéker kijken zaterdag.
Tot Anouk. Dat vond ik een goed lied. En dat bleek Europa ook te vinden. En het jaar erop zelfs tweede met The Common Linnets.
Het lied van Douwe Bob vond ik meteen prima. Eenvoudig, melodieus, geen poespas, leuke verschijning. Verfrissende afwisseling tussen de vele ongelooflijk bombastische inzendingen.
Ik denk dat hij de top 5 gaat eindigen. Liedje is ook in onze buurlanden goed ontvangen. Ik ga zéker kijken zaterdag.
woensdag 11 mei 2016 om 17:30
Douwe Bob is er echt goed doorgekomen. GEEN van onze buurlanden mochten meestemmen in deze finale. Dus is er niet politiek gestemd. Daaruit trek ik de conclusie dat het liedja europawijd bevalt.
Het Noordse blok is.ook uit elkaar gevallen. Geen Ijslan, Finland en Estland. Ik verwacht Noorwegen ook niet door.
Het Noordse blok is.ook uit elkaar gevallen. Geen Ijslan, Finland en Estland. Ik verwacht Noorwegen ook niet door.
woensdag 11 mei 2016 om 17:34
Ik heb net een programma gezien met eerdere inzendingen.
Common Limits waren echt klasse. Na zo'n halve finale valt het op en wat mij betreft hadden ze ook e mogen worden. Ze waren gewoon goed.
Ik denk dat hij goede kans maakt, maar toch nog even wat de andere halve finale oplevert.
Die lekkende vrouwelijke jury - zette een opname van Douwe op youtube. Daar kan je nat op gaan?
Nee, hij deed het toch gewoon goed. Hopen dat hij voldoende rust neemt en het feest uitstelt tot na de finale. (Onze Indiaan was helemaal uitgeblust tijdens dat optreden.)
Maar ... HUP DOUWE HUP. Ik kijk nog voor Laura van de Belgen via ÉÉN.
Hopen dat ze allebei doorgaan.
Van Duitsland krijgen we meestal 12 punten.
Dus misschien dat ik ook even zap tussen DAS ERSTE. ÉÉN en NPO1. Is altijd leuk om te horen hoe zij zo'n optreden beoordelen.
Common Limits waren echt klasse. Na zo'n halve finale valt het op en wat mij betreft hadden ze ook e mogen worden. Ze waren gewoon goed.
Ik denk dat hij goede kans maakt, maar toch nog even wat de andere halve finale oplevert.
Die lekkende vrouwelijke jury - zette een opname van Douwe op youtube. Daar kan je nat op gaan?
Nee, hij deed het toch gewoon goed. Hopen dat hij voldoende rust neemt en het feest uitstelt tot na de finale. (Onze Indiaan was helemaal uitgeblust tijdens dat optreden.)
Maar ... HUP DOUWE HUP. Ik kijk nog voor Laura van de Belgen via ÉÉN.
Hopen dat ze allebei doorgaan.
Van Duitsland krijgen we meestal 12 punten.
Dus misschien dat ik ook even zap tussen DAS ERSTE. ÉÉN en NPO1. Is altijd leuk om te horen hoe zij zo'n optreden beoordelen.
woensdag 11 mei 2016 om 20:07
Eventjes wat leuke commentaren wat ik lees op facebook bij de eurovision song contest.
Gabriel? Stašyt? The Netherlands! Absolutely loved the song and Douwex) It just sounds amazing!
Vertaling bekijken
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 7 · 10 minuten
Rubin Weber
Rubin Weber The netherlands! Real song, good voice. Less is more!!!!!!! Keep that in mind!!!! Amen
Vertaling bekijken
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 16 · 26 minuten
Sue Richardson
Sue Richardson Loved The Common Linnets and love this one too, simply staged
Gabriel? Stašyt? The Netherlands! Absolutely loved the song and Douwex) It just sounds amazing!
Vertaling bekijken
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 7 · 10 minuten
Rubin Weber
Rubin Weber The netherlands! Real song, good voice. Less is more!!!!!!! Keep that in mind!!!! Amen
Vertaling bekijken
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 16 · 26 minuten
Sue Richardson
Sue Richardson Loved The Common Linnets and love this one too, simply staged
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
woensdag 11 mei 2016 om 20:10
donderdag 12 mei 2016 om 08:48
donderdag 12 mei 2016 om 10:26
Ik had alleen het refrein van Douwe Bob gehoord.
Het begin van dat nummer vond ik verrassend. Ik dacht zelfs dat hij een ander nummer was gaan doen.
Maar ik heb de opnameknop of Duitse en Belgische tv aan gezet. Kan ik er even naar toe om het commentaar erbij te horen. Het is wel opvallend dat het vooral mooie kopjes zijn die door gaan.
Ik vind het een beetje weg hebben van de clips waar Michael Jackson als eerste mee kwam.
Hoewel .... het zou zonde zijn om zulke prachtige decors niet te gebruiken als de mogelijkheid er is.
Het begin van dat nummer vond ik verrassend. Ik dacht zelfs dat hij een ander nummer was gaan doen.
Maar ik heb de opnameknop of Duitse en Belgische tv aan gezet. Kan ik er even naar toe om het commentaar erbij te horen. Het is wel opvallend dat het vooral mooie kopjes zijn die door gaan.
Ik vind het een beetje weg hebben van de clips waar Michael Jackson als eerste mee kwam.
Hoewel .... het zou zonde zijn om zulke prachtige decors niet te gebruiken als de mogelijkheid er is.
donderdag 12 mei 2016 om 10:42
quote:Maleficent schreef op 12 mei 2016 @ 08:48:
[...]
Dat begin he? Viel mij ook al op.
Wel een leuk grietje.
Het nummer heet ook nog eens what's the pressure.
Maar inderdaad leuk meisje, leuk liedje en het achtergrondkoortje komt uit Nederland.
Ik zeg go Belgie!
[...]
Dat begin he? Viel mij ook al op.
Wel een leuk grietje.
Het nummer heet ook nog eens what's the pressure.
Maar inderdaad leuk meisje, leuk liedje en het achtergrondkoortje komt uit Nederland.
Ik zeg go Belgie!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
donderdag 12 mei 2016 om 10:50
Maar ooit waren er 4 winnaars. Dat zou leuk zijn als het nu weer zou zijn.
Waar de finale moet zijn. Dat is dan wel een probleem.
Even google en ja...
Het Eurovisiesongfestival 1969 was het veertiende Eurovisiesongfestival en vond plaats op 29 maart 1969 in Madrid, Spanje. Het programma werd gepresenteerd door Laurita Valenzuela. Van de 16 deelnemende landen wonnen: Frankrijk (Frida Boccara met Un jour, un enfant), Verenigd Koninkrijk (Lulu met Boom bang-a-bang), Nederland (Lenny Kuhr met De troubadour) en gastland Spanje (Salomé met Vivo cantando). Elk lied kreeg 18 punten, 11% van het totaal aantal punten. Met 13 punten werd Zwitserland vijfde, gevolgd door Monaco op de zesde plaats met 11 punten.
Het decor werd ontworpen door Salvador Dalí.
Waar de finale moet zijn. Dat is dan wel een probleem.
Even google en ja...
Het Eurovisiesongfestival 1969 was het veertiende Eurovisiesongfestival en vond plaats op 29 maart 1969 in Madrid, Spanje. Het programma werd gepresenteerd door Laurita Valenzuela. Van de 16 deelnemende landen wonnen: Frankrijk (Frida Boccara met Un jour, un enfant), Verenigd Koninkrijk (Lulu met Boom bang-a-bang), Nederland (Lenny Kuhr met De troubadour) en gastland Spanje (Salomé met Vivo cantando). Elk lied kreeg 18 punten, 11% van het totaal aantal punten. Met 13 punten werd Zwitserland vijfde, gevolgd door Monaco op de zesde plaats met 11 punten.
Het decor werd ontworpen door Salvador Dalí.