Fuck It-list
vrijdag 13 mei 2016 om 20:15
vrijdag 13 mei 2016 om 20:17
quote:Lumos schreef op 13 mei 2016 @ 19:56:
Een gootsteenputje vol met voedselresten met blote handen leeghalen.Dat doe ik wel even voor je. Ik moest toen ik als bijbaantje in de slager werkte het vloerputje schoonmaken, daar zaten na het schrobben en dweilen opgezwollen vleesresten in, dus ik ben wel wat gewend
Een gootsteenputje vol met voedselresten met blote handen leeghalen.Dat doe ik wel even voor je. Ik moest toen ik als bijbaantje in de slager werkte het vloerputje schoonmaken, daar zaten na het schrobben en dweilen opgezwollen vleesresten in, dus ik ben wel wat gewend
vrijdag 13 mei 2016 om 20:32
vrijdag 13 mei 2016 om 20:36
quote:Deadpool schreef op 13 mei 2016 @ 20:22:
Vergeet ik helemaal om te zeggen dat ik nooit naar een muziekfeest op het plein of ander Nederlandstalig feest wil.
Dat is serieus zo grappig.
Het is dat het niet aardig is om mensen uit te lachen.
Maar er gaat niks boven naast een mevrouw staan die alleen maar 'lai lai laaaa lai lai lieeee' zingt omdat 'de teksten te moeilijk zijn om te onthouden'.
En wiens oude vader op een voor hem belangrijk lied met religieuze devotie een heel bijzondere dans doet waar ieder lichaamsdeel bij betrokken was, incluis de wenkbrauwen.
Als zoals bij ons de muziek dan ook nog eens uitvalt en je hoort een heel plein in allerlei verschillende toonhoogtes meekrijsen...
Had het nooit willen missen.
Maarja zo heb ik ook een keer een heel stoer r&b concert meegemaakt naast een groep heel mooie donkere mannen die heel hard en heel vals meezongen..
Ik kón niet meer.
Wil ik elke week wel.
Vergeet ik helemaal om te zeggen dat ik nooit naar een muziekfeest op het plein of ander Nederlandstalig feest wil.
Dat is serieus zo grappig.
Het is dat het niet aardig is om mensen uit te lachen.
Maar er gaat niks boven naast een mevrouw staan die alleen maar 'lai lai laaaa lai lai lieeee' zingt omdat 'de teksten te moeilijk zijn om te onthouden'.
En wiens oude vader op een voor hem belangrijk lied met religieuze devotie een heel bijzondere dans doet waar ieder lichaamsdeel bij betrokken was, incluis de wenkbrauwen.
Als zoals bij ons de muziek dan ook nog eens uitvalt en je hoort een heel plein in allerlei verschillende toonhoogtes meekrijsen...
Had het nooit willen missen.
Maarja zo heb ik ook een keer een heel stoer r&b concert meegemaakt naast een groep heel mooie donkere mannen die heel hard en heel vals meezongen..
Ik kón niet meer.
Wil ik elke week wel.
vrijdag 13 mei 2016 om 20:39
Zeg nooit nooit. Ik zou er dingen opzetten waar ik geen extra moeite voor zou doen om het meegemaakt zou hebben:
- vakantie naar Spaanse stranden
- drugs
- sterke drank
- asperges/witlof lekker proberen te vinden
Dat soort dingen. Maar het zou zo maar kunnen dat ik volgend jaar pillen slik op een Spaans strand....
- vakantie naar Spaanse stranden
- drugs
- sterke drank
- asperges/witlof lekker proberen te vinden
Dat soort dingen. Maar het zou zo maar kunnen dat ik volgend jaar pillen slik op een Spaans strand....
vrijdag 13 mei 2016 om 20:47
Verschoven van bucket naar fuck-it: dat zoon niet in trainingspak loopt en daarmee naar school gaat, omdat ik vond, sportkleding is voor het sporten, niet voor (regelmatig) dagelijkse kleding. Tsja, totaal veranderd daarin met als achterliggende gedachte: mijn moeder vond het vroeger ook niet leuk om naast mij te moeten lopen met mijn oversized kleding met (zelfgemaakte) gaten in mijn broek, wat ze ook vaak zei (helemaal goedgekomen uiteindelijk). Zoon heeft nl. thuis het liefste losse/makkelijk zittende kleding aan.
En toegegeven: zoon heeft een aantal leuke/mooie trainingspakken, waarvan ik af en toe zijn broek jat omdat ik zelf nog geen leuke sportbroek heb gevonden .
En toegegeven: zoon heeft een aantal leuke/mooie trainingspakken, waarvan ik af en toe zijn broek jat omdat ik zelf nog geen leuke sportbroek heb gevonden .
Krijg motto niet verwijderd :-)