Fuck It-list

13-05-2016 19:42 200 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kennen allemaal de bucketlist: dingen die we gedaan moeten hebben voordat we dood gaan, maar wat staat er op jouw Fuck It-list: dingen die je nooit gaat doen voordat je dood gaat.

TO trapt af: bungeejumpen of parachutespringen.
quote:Hayek schreef op 13 mei 2016 @ 20:10:

[...]

Bananofobie? Ik wist niet dat het bestond.... Als ik al zie dat iemand een banaan eet, of pelt dan zorg ik dat ik ver uit de buurt ben. In de bus is het een ramp dan ga ik desnoods helemaal achteraan zitten.
quote:duistercontinent schreef op 13 mei 2016 @ 20:14:

[...]

Als ik al zie dat iemand een banaan eet, of pelt dan zorg ik dat ik ver uit de buurt ben. In de bus is het een ramp dan ga ik desnoods helemaal achteraan zitten. *pelt en eet een banaan*
Oh dear, how sad, never mind.
Een Bucket list maken
bungeejumpen of parachutespringen; check al gedaan en absoluut heel erg gaaf. Voor herhaling vatbaar

Niet; burgerlijk worden
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
-een kortpittig kapsel nemen

-naar een draag evenement gaan of met m'n baby in een klasje gaan dansen terwijl ze in zo'n doek zit. Niks tegen die doeken maar wel wat tegen de natural parenting maffia.

-biodanza

-mindfulness

-glutenvrij dieet

-een spin aanraken

-een over rijpe banaan eten
quote:gizzmo-returns schreef op 13 mei 2016 @ 20:14:

[...]

Ook niet als het rood geverfd is? Nee vooral dat NOOIT!

Kort pittig kapsel ik ben er trots op.
quote:Lumos schreef op 13 mei 2016 @ 19:56:

Een gootsteenputje vol met voedselresten met blote handen leeghalen.Dat doe ik wel even voor je. Ik moest toen ik als bijbaantje in de slager werkte het vloerputje schoonmaken, daar zaten na het schrobben en dweilen opgezwollen vleesresten in, dus ik ben wel wat gewend
quote:gizzmo-returns schreef op 13 mei 2016 @ 20:01:

Kamperen

Of, nog erger: Backpacken met weinig en niet in een hotel mogen etc.

Heb in het echie mijn survivalskills mogen oefenen dus waarom dat expres doen, mij een raadsel.

En ik maak me zorgen over mijn haar geef ik eerlijk toe.
Naar een concert van daniel lohuus (ofzoiets) hoef ik echt nooit.

Ik word zo agressief van die kerel.
quote:nachtvlinder1977 schreef op 13 mei 2016 @ 20:17:

[...]

Nee vooral dat NOOIT!

Kort pittig kapsel ik ben er trots op.Ik ben trots op mijn kapsel, zie mijn avatar.
Vergeet ik helemaal om te zeggen dat ik nooit naar een muziekfeest op het plein of ander Nederlandstalig feest wil.
Roken

Drugs gebruiken

Vlees en vis eten

Vissen en jagen

Een tattoo laten zetten

Met een sleurhut op vakantie gaan

Een marathon lopen
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Oh geweldig!

Voor mij ook het bungeejumpen en spin-aaien en de tattoeages of gekke piercing.

Het is nog best lastig om wat te bedenken.. Ben toch niet zo principieel als gedacht..
Lach hard, duik diep, kom terug..
Smeerkaas eten.

Ik heb een keer 200 euro aangeboden gekregen om smeerkaas te eten. Mooi niet!
Oesters eten.

Gif gebruiken tegen onkruid.

Katloos door het leven gaan.

Vriendschap sluiten met mijn buren.
Gebakken sprinkhaan, wormen, koeienogen of andere rariteiten van dit kaliber eten.

een excursie in een slachterij

een wereldreis maken

alles waarbij hoogte voor de adrenaline zorgt

de marathon lopen

En nog veel meer. Mijn fuck it list is beduidend langer dan mijn bucketlist.
Op ijs kauwen
Een B&B beginnen in een land waar je de taal niet spreekt, het pand ineens niet je eigendom blijkt te zijn en klusjesmannen zich niet aan de afspraken houden.

Kortom: Ik Vertrek meemaken
quote:Deadpool schreef op 13 mei 2016 @ 20:22:

Vergeet ik helemaal om te zeggen dat ik nooit naar een muziekfeest op het plein of ander Nederlandstalig feest wil.

Dat is serieus zo grappig.

Het is dat het niet aardig is om mensen uit te lachen.

Maar er gaat niks boven naast een mevrouw staan die alleen maar 'lai lai laaaa lai lai lieeee' zingt omdat 'de teksten te moeilijk zijn om te onthouden'.

En wiens oude vader op een voor hem belangrijk lied met religieuze devotie een heel bijzondere dans doet waar ieder lichaamsdeel bij betrokken was, incluis de wenkbrauwen.

Als zoals bij ons de muziek dan ook nog eens uitvalt en je hoort een heel plein in allerlei verschillende toonhoogtes meekrijsen...

Had het nooit willen missen.

Maarja zo heb ik ook een keer een heel stoer r&b concert meegemaakt naast een groep heel mooie donkere mannen die heel hard en heel vals meezongen..

Ik kón niet meer.

Wil ik elke week wel.
quote:Pink-Ink schreef op 13 mei 2016 @ 20:11:

In de kinderopvang werken

Beroemd worden

Door de Kanaaltunnel reizenDat idee stond mij destijds ook enigszins tegen maar is me alles meegevallen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Oh en naar de EO kijken. Dat ook. Ik kauw nog liever op een spin.
Zeg nooit nooit. Ik zou er dingen opzetten waar ik geen extra moeite voor zou doen om het meegemaakt zou hebben:

- vakantie naar Spaanse stranden

- drugs

- sterke drank

- asperges/witlof lekker proberen te vinden

Dat soort dingen. Maar het zou zo maar kunnen dat ik volgend jaar pillen slik op een Spaans strand....
carnaval vieren in een tent

een bouwval kopen en die zelf opknappen

liken en sharen op facebook

@het groepje: die arme Daniel
Verschoven van bucket naar fuck-it: dat zoon niet in trainingspak loopt en daarmee naar school gaat, omdat ik vond, sportkleding is voor het sporten, niet voor (regelmatig) dagelijkse kleding. Tsja, totaal veranderd daarin met als achterliggende gedachte: mijn moeder vond het vroeger ook niet leuk om naast mij te moeten lopen met mijn oversized kleding met (zelfgemaakte) gaten in mijn broek, wat ze ook vaak zei (helemaal goedgekomen uiteindelijk). Zoon heeft nl. thuis het liefste losse/makkelijk zittende kleding aan.

En toegegeven: zoon heeft een aantal leuke/mooie trainingspakken, waarvan ik af en toe zijn broek jat omdat ik zelf nog geen leuke sportbroek heb gevonden .
Krijg motto niet verwijderd :-)
In een onderzeeër varen. Maar ik maak me geen zorgen dat ik dit ooit hoef te doen.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven