Transavia

15-05-2016 22:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met tarieven van Transavia? Wij willen eind aug tm half sept ongeveer op vakantie naar bari of brindisi .. Maar prijzen zijn nu best hoog! Wie weet of er nog wel kansje is dat ze omlaag gaan? Geen idee hoe dat werkt
Die gaan in het hoogseizoen echt niet omlaag hoor. Ze worden eerder hoger als je langer wacht en de tickets schaarser worden.
Je kan beter zo snel mogelijk boeken.
Wis je cookies. Zo vaak al gezien dat Transavia per IP-adres verschillende prijzen hanteert.
Prima maatschappij, ik zelf vind ze juist niet duur! Verschilt per moment!
quote:k.middleton schreef op 15 mei 2016 @ 22:31:

Wis je cookies. Zo vaak al gezien dat Transavia per IP-adres verschillende prijzen hanteert.en dit! geldt ook voor KLM en Booking
Je kunt het beste op een dinsdagavond vlak voor middernacht boeken. Klinkt gek, maar ik heb toen echt lagere tarieven gevonden, een dag later stond er een artikel over in de krant. De meeste vliegmaatschappijen maken hun tarieven of aanbiedingen op dinsdag of woensdag bekend.
Er zijn verschillende tarieven in een vliegtuig, een X aantal stoelen per tarief. Als die stoelen op zijn en er is veel vraag maar de tickets, dan gaat de prijs omhoog. Als er een tijdje weinig vraag is, gaat de prijs omlaag. Daar helpt het wissen van de cookies niet voor.

Maar de bestemmingen die jij noemt zijn misschien niet echt populaire bestemmingen dus weinig vluchten dus aan de prijs.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
http://www.reismee.nl/rei ... en/goedkope-vliegtickets/
Prijzen kunnen toch ineens wat lager zijn.

Gebeurde 2 weken geleden nog.

Een ticket was van 109€ naar 59€, na een dag of 6 weer 109€.

Het kan nog schommelen.
Vlieg zo'n 3 x per met jaar met Transavia. Ik vind ze super...gewoon lekker boeken, ben je iig zeker van je reis en je niet zo gek laten maken voor al die zgn stuntprijzen
quote:Roobin schreef op 15 mei 2016 @ 22:52:

[...]

en dit! geldt ook voor KLM en BookingScheelt het veel? Ik zie wel eens vijf euro verschil ofzo tussen thuis en werk maar dat vind ik nog soort van niet doorslaggevend..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven