In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

vrijdag 20 mei 2016 om 22:09
quote:yasmijn schreef op 20 mei 2016 @ 10:48:
[...]
Precies.
Onze tuin is ommuurd. De katten kunnen dan wel 'buiten' zijn maar verder kunnen ze geen kant op.
Ik heb openslaande tuindeuren die open staan met mooi weer en dan is de tuin een verlengde van de huiskamer. Als ze willen kunnen ze de tuin in maar verder kunnen ze nergens heen.
Blij dat ik vrij ben tot 31 mei, ik kan alles goed monitoren.Ha, welke kat kan er nou op bogen dat zijn nieuwe baasje een week adoptieverlof voor hem opneemt? Succes Yas, het komt vast helemaal goed!
[...]
Precies.
Onze tuin is ommuurd. De katten kunnen dan wel 'buiten' zijn maar verder kunnen ze geen kant op.
Ik heb openslaande tuindeuren die open staan met mooi weer en dan is de tuin een verlengde van de huiskamer. Als ze willen kunnen ze de tuin in maar verder kunnen ze nergens heen.
Blij dat ik vrij ben tot 31 mei, ik kan alles goed monitoren.Ha, welke kat kan er nou op bogen dat zijn nieuwe baasje een week adoptieverlof voor hem opneemt? Succes Yas, het komt vast helemaal goed!
vrijdag 20 mei 2016 om 22:11
Hartverwarmend dit. Ik vind het zó fijn dat Floyd, Kane en Bo bij Marels en Yasmijn een kattenleven vol liefde krijgen.
Echt super dat de katten die door Myleen zo geliefd waren zo goed terecht komen. Ze zou niets anders hebben gewild.
Moeder van Myleen, u schrijft zo lief en mooi. Krijg er steeds weer tranen van in mijn ogen. Heel veel sterkte ook morgen
Echt super dat de katten die door Myleen zo geliefd waren zo goed terecht komen. Ze zou niets anders hebben gewild.
Moeder van Myleen, u schrijft zo lief en mooi. Krijg er steeds weer tranen van in mijn ogen. Heel veel sterkte ook morgen
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
vrijdag 20 mei 2016 om 22:15

vrijdag 20 mei 2016 om 23:16
Even snel vanaf mobiel.
Floyd en ik zijn inmiddels thuis.
Hij is nog geen vrienden met Billy maar dat had ik ook nog niet verwacht. Billy blaast en is pissig en Floyd wil vriendjes maken
Ik heb verder een nieuwe stalker. Heb bijna twee uur in de auto tegen Floyd zitten kletsen dus nu roept hij me zodra ik naar boven ben.
Duimen dat de heren vriendjes gaan worden! Wordt vervolgd.
Hij is nog geen vrienden met Billy maar dat had ik ook nog niet verwacht. Billy blaast en is pissig en Floyd wil vriendjes maken
Ik heb verder een nieuwe stalker. Heb bijna twee uur in de auto tegen Floyd zitten kletsen dus nu roept hij me zodra ik naar boven ben.
Duimen dat de heren vriendjes gaan worden! Wordt vervolgd.
668, the neighbour of the Beast

vrijdag 20 mei 2016 om 23:38
quote:Marels schreef op 20 mei 2016 @ 23:16:
Even snel vanaf mobiel.
Duimen dat de heren vriendjes gaan worden! Wordt vervolgd.Hij vertrouwt echt op jou!
Even snel vanaf mobiel.
Duimen dat de heren vriendjes gaan worden! Wordt vervolgd.Hij vertrouwt echt op jou!
zaterdag 21 mei 2016 om 00:08
Gelukkig zijn ze niet gaan vechten maar misschien dat dat bij katten niet zo snel gebeurt. Ik ben verder geen kattenkenner, dus kan het eigenlijk alleen vergelijken met honden en daar lijkt het vaak óf ze zijn vriendjes óf het is hommeles.
Och en ook al worden ze geen vriendjes, als ze elkaar tolereren, is het ook al goed.
Als ik het goed begrepen heb, is Floyd toch al eerder op mensen dan op katten gericht, dus Marels heeft er in ieder geval een vriendje bij.
Och en ook al worden ze geen vriendjes, als ze elkaar tolereren, is het ook al goed.
Als ik het goed begrepen heb, is Floyd toch al eerder op mensen dan op katten gericht, dus Marels heeft er in ieder geval een vriendje bij.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
zaterdag 21 mei 2016 om 06:33

zaterdag 21 mei 2016 om 07:05
quote:miekemv schreef op 20 mei 2016 @ 23:38:
[...]
Hij vertrouwt echt op jou!
Ik denk dat hij teleurgesteld is. Het was 2 uur lang zo ontzettend gezellig, en dan wil ze hem opeens alleen laten met zo'n vals blazend loeder. Ik zou ook flink teleurgesteld zijn!
Maar als Floyd eenmaal doorkrijgt dat het blazen slechts bravoure is, en de andere kat straks snapt dat Floyd echt geen kwade is, dan komt het helemaal goed.
[...]
Hij vertrouwt echt op jou!
Ik denk dat hij teleurgesteld is. Het was 2 uur lang zo ontzettend gezellig, en dan wil ze hem opeens alleen laten met zo'n vals blazend loeder. Ik zou ook flink teleurgesteld zijn!
Maar als Floyd eenmaal doorkrijgt dat het blazen slechts bravoure is, en de andere kat straks snapt dat Floyd echt geen kwade is, dan komt het helemaal goed.
zaterdag 21 mei 2016 om 07:45
So far so good.
Billy is boos en blaast zodra Floyd in de buurt komt. Floyd gaat dan maar terug blazen maar doet verder niet moeilijk.
Je merkt duidelijk dat Floyd wel andere katten gewend is en Billy niet. Die laatste is wat op zijn pik getrapt. Maar iets minder kattenego kan geen kwaad voor hem dus we laten ze hun gang maar wat gaan.
Denk idd dat Floyd zo roept omdat ie een beetje van slag af is om ineens hier te zijn. En logisch. Ineens komen ze je uit je huis halen, stoppen je twee uur in een kooitje en zetten je dan bij een kat die de hele tijd giftig doet naar je. En dan laten ze je ook nog helemaal alleen beneden achter.
Floyd is natuurlijk nooit alleen geweest, heeft altijd andere katten om zich heen gehad. En doe andere kat wil nog even niks van hem weten.
Denk best dat dat goed komt. De omgeving is nu vreemd, alles is onwennig, heeft even tijd nodig.
Billy is boos en blaast zodra Floyd in de buurt komt. Floyd gaat dan maar terug blazen maar doet verder niet moeilijk.
Je merkt duidelijk dat Floyd wel andere katten gewend is en Billy niet. Die laatste is wat op zijn pik getrapt. Maar iets minder kattenego kan geen kwaad voor hem dus we laten ze hun gang maar wat gaan.
Denk idd dat Floyd zo roept omdat ie een beetje van slag af is om ineens hier te zijn. En logisch. Ineens komen ze je uit je huis halen, stoppen je twee uur in een kooitje en zetten je dan bij een kat die de hele tijd giftig doet naar je. En dan laten ze je ook nog helemaal alleen beneden achter.
Floyd is natuurlijk nooit alleen geweest, heeft altijd andere katten om zich heen gehad. En doe andere kat wil nog even niks van hem weten.
Denk best dat dat goed komt. De omgeving is nu vreemd, alles is onwennig, heeft even tijd nodig.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 21 mei 2016 om 07:52
Tuurlijk komt het goed, het heeft even tijd nodig.
Hier zijn de katten allemaal andere katten gewend, dus ik denk dat het ook wel zal loslopen.
Kane zal moeite hebben, hem kennende. maar we hebben geduld. Over Bo Ghi maak ik me geen zorgen.
Uiteraard komt er gegrom en geblaas,, dat is logisch.
Ik ga ook de hele terugweg (zal ook 2 uur zijn) tegen ze praten, tegen de tijd dat we thuis zijn, kennen ze mijn stem een beetje
Hier zijn de katten allemaal andere katten gewend, dus ik denk dat het ook wel zal loslopen.
Kane zal moeite hebben, hem kennende. maar we hebben geduld. Over Bo Ghi maak ik me geen zorgen.
Uiteraard komt er gegrom en geblaas,, dat is logisch.
Ik ga ook de hele terugweg (zal ook 2 uur zijn) tegen ze praten, tegen de tijd dat we thuis zijn, kennen ze mijn stem een beetje
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.

zaterdag 21 mei 2016 om 08:21
Ik had een katje die ik samen met haar broer uit het nestje had geadopteerd. Na 12 jaar overleed haar broer, en ze bleef hem maar zoeken. Zo sneu! Eerst een half jaartje aangekeken, maar toen besloten dat het zo echt niet verder kon, dus wij een nieuwe broer voor haar gescoord in het asiel. Zelfde leeftijd, net als haar broer niet al te groot, gewoon een simpele goedzak. We namen hem mee naar huis, ze zag hem, en.... oorlog! Maar dat duurde maar even en toen was het klaar. (Twee of drie weken, meen ik). Echt veel aandacht voor elkaar hebben ze nooit gehad, ze lagen nooit gezellig tegen elkaar opgekruld of elkaar te wassen ofzo. Maar volgens mij hadden ze een stilzwijgende tolerantie-overeenkomst, en vonden ze elkaars gezelschap toch stiekem eigenlijk wel prettig. Want waar de ene was, was namelijk ook altijd de ander, en andersom
zaterdag 21 mei 2016 om 08:27
Marels, klinkt goed, Billy gaat er vast aan wennen.
Yas, heel veel succes vandaag.
Moeder van MV: sterkte vandaag. Ik kan me voorstellen dat het een geruststelling is dat de katten zo goed terecht komen, maar als ze dan straks daadwerkelijk allemaal weg zijn zal het ook wel weer extra hard binnenkomen dat MV er niet meer is.
Yas, heel veel succes vandaag.
Moeder van MV: sterkte vandaag. Ik kan me voorstellen dat het een geruststelling is dat de katten zo goed terecht komen, maar als ze dan straks daadwerkelijk allemaal weg zijn zal het ook wel weer extra hard binnenkomen dat MV er niet meer is.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zaterdag 21 mei 2016 om 09:05
quote:Marels schreef op 21 mei 2016 @ 08:29:
Billy is zes en is natuurlijk al die jaren heer en meester geweest thuis.
Die moet gewoon even wennen, Floyd een mep verkopen, de verhoudingen vaststellen en dan is het weer klaar vermoed ik.De rangorde dient bepaald te worden. En dat kunnen ze onderling heel goed.
Billy is zes en is natuurlijk al die jaren heer en meester geweest thuis.
Die moet gewoon even wennen, Floyd een mep verkopen, de verhoudingen vaststellen en dan is het weer klaar vermoed ik.De rangorde dient bepaald te worden. En dat kunnen ze onderling heel goed.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
zaterdag 21 mei 2016 om 09:47

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in