Londen-UK
woensdag 25 mei 2016 om 18:11
Ik ben helemaal verliefd op Londen geworden. Ik ben in 2014 en 15 daar geweest en vond het echt een topervaring! Alles van cultuur, hoe sociaal mensen daar zijn, gebouwen, levenstijl etc. Nu is mijn vraag aan jullie...kennen jullie iemand die daar naartoe is geemigreerd want ik denk eraan om daar naartoe te verhuizen (ik heb ook familie daar). Hoe vinden jullie nederland van engeland verschillen? zouden jullie daar wonen?
woensdag 25 mei 2016 om 18:15
Eerst zorgen dat je een heel goed betaalde baan vindt in London, of een hele rijke partner. Anders is het niet te betalen.
Ik heb zelf een aantal jaren in de UK gewoond. En ja, er zijn best veel overeenkomsten maar ook verschillen. Vakantie is echt wel wat anders dan daadwerkelijk ergens wonen.
Ik heb zelf een aantal jaren in de UK gewoond. En ja, er zijn best veel overeenkomsten maar ook verschillen. Vakantie is echt wel wat anders dan daadwerkelijk ergens wonen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 25 mei 2016 om 18:19
quote:hamerhaai schreef op 25 mei 2016 @ 18:15:
Eerst zorgen dat je een heel goed betaalde baan vindt in London, of een hele rijke partner. Anders is het niet te betalen.
Ik heb zelf een aantal jaren in de UK gewoond. En ja, er zijn best veel overeenkomsten maar ook verschillen. Vakantie is echt wel wat anders dan daadwerkelijk ergens wonen.hoe is het daar? qua verschillen?
Ik heb zelf een aantal jaren in de UK gewoond. En ja, er zijn best veel overeenkomsten maar ook verschillen. Vakantie is echt wel wat anders dan daadwerkelijk ergens wonen.hoe is het daar? qua verschillen?
woensdag 25 mei 2016 om 18:22
woensdag 25 mei 2016 om 18:37
Hoe nauwkeurig het is weet ik niet, maar wel leuk om eens naar te kijken:
https://www.expatistan.co ... iving/london?currency=EUR
https://www.expatistan.co ... iving/london?currency=EUR
woensdag 25 mei 2016 om 18:46
Hier nog nog zo een die helemaal weg in van Engeland /Londen.
Heb altijd gezegd:als ik geen heimwee zou hebben zou ik daar gaan wonen. Maar helaas is de heimwee te erg dus blijft het bij vakanties waar ik dan erg van geniet!
Echt in Londen zelf wonen is duur....
Dus ik sluit mij verder aan bij wat er al gezegd is.
Heb altijd gezegd:als ik geen heimwee zou hebben zou ik daar gaan wonen. Maar helaas is de heimwee te erg dus blijft het bij vakanties waar ik dan erg van geniet!
Echt in Londen zelf wonen is duur....
Dus ik sluit mij verder aan bij wat er al gezegd is.
Tralalalala
woensdag 25 mei 2016 om 18:46
Een studio in London, unfurnished, kost je toch al gauw £750 per maand hoor.
Zoek maar eens via onderstaande link:
Www.rightmove.co.uk
Zoek maar eens via onderstaande link:
Www.rightmove.co.uk
Sjongejongejongejonge........