Stedentrip Barcelona

29-05-2016 14:28 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik wil over 2,5 week een paar dagen naar Barcelona in mijn eentje. Hotel wil ik liever niet, dan ontmoet je minder snel mensen. Hebben jullie tips voor hostels of iets in die richting? En welk deel van de stad jullie adviseren?
Airbnb een optie? Ik zou zelf kiezen voor iets wat rondom de Ramblas of bij de haven/het strand zit.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Airbnb is vrij prijzig wat er nu nog beschikbaar is.. en aangezien ik voor het eerst alleen op pad ga, speel ik op safe. er zijn veel hostels maar geen idee wat een goede is
Mijn favoriete restaurantje in Barcelona: O'toxo tres hermanos, te vinden op het adres Carrer del Carme 59

Echt goede authentieke tapas en gerund door leuke mensen!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Voor hostels kijk ik altijd op hostelworld.com. Tot nu toe ook altijd in fijne hostels gezeten, alleen nooit in Barcelona, dus wat die stad betreft kan ik je geen advies geven.
Ik zou op een website kijken zoals Trivago oid, die vergelijkt alle accommodaties (volgens mij doet een Booking dat ook wel een beetje) en dan naast elkaar leggen wat de wensen en het budget is...

Ik vond het deel van de stad in Barcelona niet héél erg uitmaken, taxi is goedkoop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven