In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 28 mei 2016 om 15:38
Kane heeft zels nooit andere mensen gezien, behalve die 8 weken bij Solemia en toen ik voor ze ging zorgen. En nu bij Yasmijn......heeft tijd nodig maar geduld is een schone zaak. Kane is nooit een schootkat geweest maar wil wel graag aangehaald worden, dan gaat hij ook languit als vloerkleed liggen, wat een lap kat is het dan. Vandaag is hij er een week en dan overdag al naar de bak lopen, een echte held
zaterdag 28 mei 2016 om 15:53
Hier verandert de situatie niet zo.
Floyd is hartstikke op zijn gemak en Billy vindt dat niet zo geslaagd. Dus Billy blaast en gromt en doet moeilijk en Floyd snapt niet zo goed wat het probleem is.
Gisteren was er een soort clash of the kitty's die volgens mijn man door Floyd gewonnen is. Floyd kwam achter Billy aan (waarschijnlijk totaal niet agressief, maar toch), Billy voelde zich in een hoek gedreven en zette de aanval in. En Floyd bleef gewoon zitten omdat ie zoiets had van, waar heb jij nou last van.
Dus uiteindelijk stoof Billy er vandoor.
Hij heeft net wel heel triomfantelijk Floyds eten op zitten eten en de battle of the slaapkamer is vanmorgen wel gewonnen door Billy.
Billy lag op bed, Floyd kwam naar boven en Billy heeft hem de kamer uit geblazen Uiteindelijk draaide Floyd maar om.
Floyd is hartstikke op zijn gemak en Billy vindt dat niet zo geslaagd. Dus Billy blaast en gromt en doet moeilijk en Floyd snapt niet zo goed wat het probleem is.
Gisteren was er een soort clash of the kitty's die volgens mijn man door Floyd gewonnen is. Floyd kwam achter Billy aan (waarschijnlijk totaal niet agressief, maar toch), Billy voelde zich in een hoek gedreven en zette de aanval in. En Floyd bleef gewoon zitten omdat ie zoiets had van, waar heb jij nou last van.
Dus uiteindelijk stoof Billy er vandoor.
Hij heeft net wel heel triomfantelijk Floyds eten op zitten eten en de battle of the slaapkamer is vanmorgen wel gewonnen door Billy.
Billy lag op bed, Floyd kwam naar boven en Billy heeft hem de kamer uit geblazen Uiteindelijk draaide Floyd maar om.
668, the neighbour of the Beast
zondag 29 mei 2016 om 21:53
zondag 29 mei 2016 om 23:52
Wat grappig om de introductie van de katers hier te lezen. En hoe herkenbaar! En dan vooral het Floyd-Billy-verhaal. Mijn twee poezels hebben ruim een jaar veel moeite met elkaar gehad, ondanks een zeer zorgvuldige introductie. Nu schijnen poezen een stuk pittiger te zijn dan katers, dus misschien valt het mee met de heren. Mijn dames zijn nu vijf jaar samen en ze kunnen intussen in dezelfde stoel liggen (een of de zitting, de ander op de leuning, maar zijn nog steeds wat koeltjes en bits tegen elkaar. (Ook hier geen gekir...) Alleen bij vreemde katten zijn ze het volledig eens met elkaar en zwaaien hun staarten stereo om de indringers schrik aan te jagen. Ondanks alles zoeken ze elkaar steeds op, en af en toe wordt er zelfs geneusd. Volhouden, het komt vast goed!
maandag 30 mei 2016 om 07:43
Het is inderdaad bijzonder om dit topic te lezen. Het is zo liefdevol, helemaal in de sfeer van MV. En de schrik en het ongeloof van de mensen die het net voor het eerst lezen is dan weer zo herkenbaar.
Hulde aan Marels en Yasmijn, wat zijn jullie goed bezig met de katten! Ze zijn alle drie zo verschillend, maar ze lijken me alle drie geweldig.
Hulde aan Marels en Yasmijn, wat zijn jullie goed bezig met de katten! Ze zijn alle drie zo verschillend, maar ze lijken me alle drie geweldig.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
maandag 30 mei 2016 om 08:40
Kane is achter de bank vandaan. Hij bekijkt me heel wantrouwend maar hij zit onder de tafel.
Ik probeerde op mijn buik steeds iet dichterbij te komen, maar dan blaast ie.
Ik zit nu weer aan de tafel en hij houdt me strak in de gaten.
En nu ligt mijn telefoon boven dus kan geen foto's maken. Als ik nu opsta, schiet ie weer achter de bank, denk ik.
Ik probeerde op mijn buik steeds iet dichterbij te komen, maar dan blaast ie.
Ik zit nu weer aan de tafel en hij houdt me strak in de gaten.
En nu ligt mijn telefoon boven dus kan geen foto's maken. Als ik nu opsta, schiet ie weer achter de bank, denk ik.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
maandag 30 mei 2016 om 13:18
Yasmijn, wat een goed bericht over Kane. Fijn dat hij een beetje los komt. Je begrijt vast nu wel heul benieuwd zijn naar die foto's
Marels, kleine stapjes maar het komt goed. Hier een kitten (kater) bij 2 volwassen katten (broer/zus) gezet vorig jaar en met zus was hij vrij snel op goed voet. Met broer duurde het langer, maar die kon ook slecht tegen alle energie van junior. Na een maand of 2 konden ze elkaar gewoon passeren, nu liggen ze rustig op de krabpaal, wel ieder op een eigen verdieping.
Marels, kleine stapjes maar het komt goed. Hier een kitten (kater) bij 2 volwassen katten (broer/zus) gezet vorig jaar en met zus was hij vrij snel op goed voet. Met broer duurde het langer, maar die kon ook slecht tegen alle energie van junior. Na een maand of 2 konden ze elkaar gewoon passeren, nu liggen ze rustig op de krabpaal, wel ieder op een eigen verdieping.
maandag 30 mei 2016 om 13:48
quote:Marels schreef op 29 mei 2016 @ 21:53:
De belangrijkste ontwikkelingen van vandaag; Floyd is blijkbaar gek op rosbief. En op slagroom maar dat wisten we al.
En de eetkamerstoel is een nieuwe favoriete slaapplek. Samen met de bank.
Billy denkt nog steeds dat Floyd satan in hoogsteigen persoon is.
De belangrijkste ontwikkelingen van vandaag; Floyd is blijkbaar gek op rosbief. En op slagroom maar dat wisten we al.
En de eetkamerstoel is een nieuwe favoriete slaapplek. Samen met de bank.
Billy denkt nog steeds dat Floyd satan in hoogsteigen persoon is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 30 mei 2016 om 22:48
Billy is een kutkat.
Floyd krijgt natvoer. Die eet geen brokken.
Man maakt de fout om dat aan Floyd te geven waar Billy bij is. Niet slim.
Ook maar zakje natvoer voor Billy dus.
Maar natuurlijk eet je dan je eigen eten niet op, neeeeeeeeee, dan eet je al blazend het voer van de ander op.
Terwijl je drie keer achterom kijkt of hij het toch echt wel zit.
Kutkat.
Floyd krijgt natvoer. Die eet geen brokken.
Man maakt de fout om dat aan Floyd te geven waar Billy bij is. Niet slim.
Ook maar zakje natvoer voor Billy dus.
Maar natuurlijk eet je dan je eigen eten niet op, neeeeeeeeee, dan eet je al blazend het voer van de ander op.
Terwijl je drie keer achterom kijkt of hij het toch echt wel zit.
Kutkat.
maandag 30 mei 2016 om 22:50
Oh. En ik verdenk Billy ervan dat het blazen pure show is.
Net lagen ze op een goeie meter van elkaar rustig te liggen. Tot hij door had dat ik ze in de smiezen had, toen ging Billy ineens sputteren.
Volgens mij wordt er dus overdag heul niet geblazen maar gebeurt dat puur als mijn man en ik het moeten zien en horen.
Net lagen ze op een goeie meter van elkaar rustig te liggen. Tot hij door had dat ik ze in de smiezen had, toen ging Billy ineens sputteren.
Volgens mij wordt er dus overdag heul niet geblazen maar gebeurt dat puur als mijn man en ik het moeten zien en horen.
maandag 30 mei 2016 om 23:52
quote:Marels schreef op 30 mei 2016 @ 22:50:
Die 2 zijn, als jullie er niet zijn, gewoon dikke vriendjes
Ik volg dit topic nu een paar dagen. Ik kom op andere pijlers dan MV want heb niet zoveel van haar gelezen. Maar mooi hoe het VF (nouja 2 forummers en de rest bemoeit zich er tegenaan ) zich over haar katten hebben ontfermd!
Die 2 zijn, als jullie er niet zijn, gewoon dikke vriendjes
Ik volg dit topic nu een paar dagen. Ik kom op andere pijlers dan MV want heb niet zoveel van haar gelezen. Maar mooi hoe het VF (nouja 2 forummers en de rest bemoeit zich er tegenaan ) zich over haar katten hebben ontfermd!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
dinsdag 31 mei 2016 om 13:54
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 31 mei 2016 @ 09:58:
Volgens mij wil Billy een beetje zielig doen als jullie er zijn, slimme kat! Jammer dat jullie hem nu door hebben
Dàt denk ik eerlijkgezegd ook.
Moeder van Mylene, ik wil u even laten weten dat ik heel veel aan u denk
Volgens mij wil Billy een beetje zielig doen als jullie er zijn, slimme kat! Jammer dat jullie hem nu door hebben
Moeder van Mylene, ik wil u even laten weten dat ik heel veel aan u denk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 31 mei 2016 om 14:03
Klinkt ook heel bekend. Toen ik nummer twee net in huis had, was nummer een steeds beledigd. Ze ging uit protest weglopen (over de poort klimmen, wat ze nooooooit gedaan had) en vooral vaak en hard(grondig) grommen naar nummer twee die alleen vriendelijk wilde zijn. Na drie maanden nog altijd voet van oorlog. Buurvrouw tegen gekomen met veel kattenervaring. Zij zei toen dat de twee altijd zo gezellig naast elkaar op de vensterbank naar buiten aan het kijken waren... En inderdaad, dat zag ik ook toen ik ze betrapte door via een andere weg naar mijn huis te fietsen. Ze zijn zo gek nog niet. En MoedervanMyleneValerie, veel sterkte bij het verdriet door het verlies van je dochter.
dinsdag 31 mei 2016 om 14:08
quote:Eindeloos schreef op 31 mei 2016 @ 13:54:
[...]
Moeder van Mylene, ik wil u even laten weten dat ik heel veel aan u denk Ik ook.
[...]
Moeder van Mylene, ik wil u even laten weten dat ik heel veel aan u denk Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in