Tips zomervakantie

30-05-2016 12:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zou er mee willen denken over een vakantiebestemming? Ik wil in augustus op vakantie maar heb heen geen idee waar naar toe. Ik ga zeer waarschijnlijk alleen met mijn dochter(8 jaar) op reis omdat man moet werken. Ik ben nu dus op zoek naar een bestemming waar genoeg te doen is voor mijn dochter en waar het veilig is. Het budget is niet heel groot (ongeveer 2000 euro excl. zakgeld). Het liefst binnen Europa. Mijn voorkeur gaat uit naar een hotel maar voor een fijne appartement met meerdere gezinnen sta ik ook open. Ik vind het best lastig om via internet goede informatie te verzamelen en te vergelijken. Alvast bedankt voor de tips.
Dat is toch een hartstikke ruim budget? Waar hou je van? Hoever wil je reizen? Vliegtuig of auto?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Wil je zongarantie?
Dat vind ik best een aardig budget hoor.

Neem aan dat je daarvoor gaat vliegen? Dan is een Grieks eiland een optie, Italie, Spanje, Portugal.
Op Kos heb ik een mooi familiehotel gezien, het leek niet te groot. Er was animatie, speelgelegenheid, een apart kinderzwembad.
TO, kom je wel terug? Want in je andere topic heb je ook nooit meer gereageerd. Jammer als het bij eenrichtingsverkeer blijft.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Dat vind ik geen klein budget, hoor. Italië of Spanje en dan zoeken op kindvriendelijke hotels.
1000 pp is gewoon een ruim budget, denk dat je even reality check nodig hebt

Italië blijft hier favoriet.
Is een stacaravan huren op een camping evt. een optie ?

Misschien voor je dochter leuker ? kinderen maken makkelijker vrienden met leeftijdsgenoten op een camping.

Ze kan daar dan misschien ook wat meer zichzelf vermaken met vriendinnen.
Ik zou voor een camping gaan, wat consuela al zegt.

Veel meer aanspraak met andere volwassenen en je dochter maakt ook wat meer contact met leeftijdsgenoten.

En het heeft meer gezelligheid dan een hotel heeft (vind ik zelf).

Ik zou dan denken aan Italië, Frankrijk, Spanje.
Een leuk hotel met veel kinderanimatie en leuk zwembad (mij zou je als kind geen plezier hebben gedaan met een camping).

Je budget is heel ruim voor volwassene en kind, dus opties genoeg. Spaanse kust, Mallorca, Griekenland, Canarische Eilanden, ...
Ik zoek wel een vliegvakantie ja. Ik had nog niet gedacht aan de camping. Portugal zijn we vorig jaar geweest en we willen nu iets anders. Griekenland klinkt heel leuk.
Hoe lang wil je gaan? Als Griekenland je aantrekt, zou je kunnen kijken voor Corfu/Kos/Kreta.

Bij Arke kan je bijvoorbeeld selecteren op 'kindvriendelijk' of 'splashworld', als je dochter van zwemplezier houdt.
Kijk even op allcamps daar zie een heleboel goede campings. Kan je zelf uitzoeken wat je graag wil hebben, een luxe stacaravan ofzo? Vliegen kan ook goedkoop.
Mallorca is leuk voor kinderen en niet zover vliegen. En inderdaad zoeken naar een kindvriendelijk hotel. Die hebben meestal een kidsclub. Dan kan je zelf lekker bij het zwembad liggen en natuurlijk gezellig samen met je dochter naar het strand gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven