Tips Budapest

30-05-2016 15:48 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Op het moment ben ik 25 weken zwanger en vrijdag gaan we lekker nog even met z'n tweetjes op stedentrip! Heb natuurlijk al op internet rondgekeken, we gaan sowieso een badhuis bezoeken.

Hebben jullie verder nog tips m.b.t. Bijv. bezienswaardigheden? Ik kan best nog wat lopen, maar n hele dag is teveel voor me. Iemand ervaring met n hopp on/off bus?

En hebben jullie daarnaast nog tips om van de luchthaven bij het hotel te komen? Taxi of openbaar vervoer?

Alvast bedankt!
Supersas09 in "Stedentrip Budapest"
Wij gaan altijd met een klein busje vanaf het vliegveld. Meteen bij de uitgang van het vliegveld hebben ze een balie en je moet soms even wachten maar het is een fijn busje die je naar je hotel brengt en ook weer ophaald.
Dankje Nephtys! Een heel waardevol topic! Daar heb ik al veel leuke dingen uit kunnen halen, maar niet specifiek mijn vraag over de hopp on/off bus.

Vervoer van vliegveld naar hotel staat wel vermeld zie ik welke lijn je kunt gebruiken. Vraag me alleen af of dat zwanger ook goed te doen is in een bus/metro en bagage. Misschien dat jij dit weet? ;) we landen al wel om 9 uur in de ochtend, misschien is dat handig om erbij te vermelden.

Butterfly dat is handig! Moet je dat vooraf reserveren? En dat busje gaat rechtstreeks begrijp ik, helemaal ideaal!
Ik zou gewoon een taxi nemen, kost iets van een 20-25euro denk ik naar het centrum. Zeker als je zwanger bent kan dat er wel vanaf. Wij nemen meestal het openbaar vervoer, maar dat is met overstappen, en het eerste stuk met de bus vaak heel druk.
Ja hoor er is een hop-on hop-off bus! Vind je vast wel een folder van bij je accommodatie. En zo niet dan vind je de opstap haltes op alle drukkere plaatsen.

Wij gaan vanaf het vliegveld altijd met een taxi, prima te doen. Als je zwanger bent lijkt me dat helemaal fijn!
quote:CLukkie schreef op 30 mei 2016 @ 15:55:

Dankje Nephtys! Een heel waardevol topic! Daar heb ik al veel leuke dingen uit kunnen halen, maar niet specifiek mijn vraag over de hopp on/off bus.

Vervoer van vliegveld naar hotel staat wel vermeld zie ik welke lijn je kunt gebruiken. Vraag me alleen af of dat zwanger ook goed te doen is in een bus/metro en bagage. Misschien dat jij dit weet? ;) we landen al wel om 9 uur in de ochtend, misschien is dat handig om erbij te vermelden.

Butterfly dat is handig! Moet je dat vooraf reserveren? En dat busje gaat rechtstreeks begrijp ik, helemaal ideaal!nee hoef je niet te reserveren! Er is plek voor 7 mensen of zo, dus je stopt 1 of 2 keer richting je hotel. Maar de rest van de mensen hebben dan een hotel vlakbij, daar houden ze rekening mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven