Eetbui bang aankomen

31-05-2016 11:14 30 berichten
Hallo,

Ik was 5 kilo afgevallen en alles ging goed maar gisteren heb ik een eetbui gehad. Heb schat ik zeker 5000 kcal gegeten die dag. Ben heel erg bang dat ik alles weer ben aangekomen. Hoe moet ik vandaag eten, minder dan normaal, normaal at ik 1600 calorieen per dag. Heb ontbeten met magere yoghurt met fruitmuesli en een appel en zwarte koffie. Dat is ongeveer 400 calorieen. Hoeveel kan ik nog eten?
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 31 mei 2016 @ 11:47:

Whups, dat lijkt me niet zo'n goed idee voor TO.Daar heb je gelijk in, ik geef ook aan dat ze dit zeker met d'r psycholoog moet bespreken. Maar dan kan ze in ieder geval kijken hoeveel ze minimaal nodig heeft aan voeding.
En nu?
quote:Dana schreef op 31 mei 2016 @ 11:48:

En een kus voor Doornroosje.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Janco schreef op 31 mei 2016 @ 11:31:

5000?? wat eet je dan wel niet allemaal?Paar Whoppers of Big Macs en je zit er zo aan hoor.
Mocht je gewicht je morgen bij het wegen je niet bevallen dan houd je nog zo'n balansdag. Zit er na een dag of vier geen verbetering in dan ga je 100 kcal naar beneden. 1500 is echt weinig voor een jonge, matig actieve vrouw.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:hamerhaai schreef op 31 mei 2016 @ 11:47:

Lieve Coco, je bent niet walgelijk en veel te dik.Dit staat er een beetje raar. Het leest alsof ze juist wel veel te dik is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven