ervaringen mobiel abonnement Tele2 en T-Mobile
woensdag 1 juni 2016 om 11:44
Binnenkort loopt mijn contract af bij Vodafone. Ik ben al klant zo lang ik me kan herinneren, en ik vind het dan ook een erg goede provider. Ik heb altijd goed bereik. Mijn vader heeft ooit bij T-Mobile gezeten, en dat was echt bagger. Negen van de tien keer dat hij belde, viel de verbinding weg. Hij woont op het Zuid-Hollands eiland. Ik woon zelf in een grote stad in de randstad, maar ben nog geregeld op het Zuid-Hollands eiland te vinden, en ook als ik daar ben, wil ik gewoon goed bereik hebben. Het is inmiddels al een aantal jaar geleden dat mijn vader er door alle slechte ervaringen weg is gegaan, en misschien is het inmiddels wel wat verbeterd? Tele2 maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile, en zowel Tele2 als T-Mobile bieden erg aantrekkelijke abonnementen aan. Ik zou alleen niet weg willen gaan bij een provider waar ik altijd goede ervaringen mee heb gehad, om over te stappen naar een slechte provider. Zijn hier mensen die ervaring hebben met T-Mobile en Tele2? Ik ben juist ook geïnteresseerd in de ervaringen van mensen die niet middenin de randstad wonen.
woensdag 1 juni 2016 om 11:48
woensdag 1 juni 2016 om 12:10
Ze hebben beide ook maandelijks opzegbare sim only toch?
Gewoon die proberen?
Als het bevalt kun je evt een ander abo nemen (met telefoon) en bevalt het niet zit je er iig niet aan vast.
Ik heb Tele2 nu ruim 2 jaar. Eerste jaar was de verbinding kut met peren. Laatste jaar was zo goed dat ik nu toch verlengd heb.
Gewoon die proberen?
Als het bevalt kun je evt een ander abo nemen (met telefoon) en bevalt het niet zit je er iig niet aan vast.
Ik heb Tele2 nu ruim 2 jaar. Eerste jaar was de verbinding kut met peren. Laatste jaar was zo goed dat ik nu toch verlengd heb.
woensdag 1 juni 2016 om 12:17
Ik heb ook al jaren tele2. Nog nooit problemen gehad.
Ik heb in 1 dorp in Zuid Holland geen bereik. En dat is een dorp aan zee. Heel vreemd vind ik dat altijd. Alleen daar heb ik geen bereik. Ik heb daar verder geen problemen mee omdat we daar altijd voor onze ontspanning naartoe gaan en dan is het wel lekker rustig.
Ik heb in 1 dorp in Zuid Holland geen bereik. En dat is een dorp aan zee. Heel vreemd vind ik dat altijd. Alleen daar heb ik geen bereik. Ik heb daar verder geen problemen mee omdat we daar altijd voor onze ontspanning naartoe gaan en dan is het wel lekker rustig.