welke provider internet/tv? Telfort?

01-06-2016 21:58 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Binnenkort wil ik een provider gaan kiezen voor tv, internet en bellen hoef ik eigenlijk niet. Ik zie dat Telfort goedkoop ism een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld KPN. Maar na wat gegoogle las ik behoorlijk veel negeatieve ervaringen met Telfort maar dat was dan ook op een ervaringenwebsite waar waarschijnlijk vooral mensen komen als ze ontevreden zijn.

Hebben jullie goede ervaringen met Telfort internet en tv? Of misschien zijn jullie enthousiast over een andere provider ? Ik hoor het graag, dank je wel !
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen - Loesje
Ik heb Telfort tv en internet (glasvezel) en ik ben heel tevreden. Ik ben zo'n anderhalf jaar geleden overgestapt van Ziggo en een monteur heeft alles gratis geinstalleerd. Tot nu toe geen klachten.
Na alles bij elkaar opgeteld te hebben, hebben wij toch voor KPN gekozen. Met extra telefoonlijn, onbeperkt bellen, spotify, Netflix en 2 mobiele nummers (veel bellen + veel data) was dit toch Her goedkoopste.

Plus goede dekking en snelheid. Wij hebben geen glasvezel in de straat.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik heb sinds 5 jaar internet van telfort en sinds een jaar interactieve tv. Vind de klantenservice vriendelijk en echt bijna nooit een storing gehad. Dus ik ben tevreden.
Ik zit al jaren bij Telfort, ik denk nu 8 jaar, en wij hebben echt zelden problemen. Misschien hebben wij mazzel, zelden storing op internet, goede routers, TV ook altijd goed en telefoon gebruiken we nauwelijks meer maar ook daar geen problemen mee.

Uitzending gemist, je kunt alles opnemen, pauzeren enz. Wij hebben extra kastje voor de tv boven maar dan blijft de kwaliteit ook gewoon goed. Er wordt hier tv gekeken, op de laptop tv online en ook op telefoon/ipods wordt gekeken en soms wel alles tegelijk maar nooit vertraging of storing.

Wij hebben 30 mb aansluiting.
Ik doe mijn best
Ik heb de afgelopen jaren Telfort gehad, op zich niet ontevreden over. Nu we gaan verhuizen en een glasvezel verbinding krijgen gaan we het eens elders proberen. Telfort kon ons niet het beste pakket aanbieden, en we hebben de laatste twee jaar af en toe storingen met de interactieve tv, waardoor ik ook wel een andere provider wil proberen.
En wat ik ook heel netjes vond was dat telfort vorig jaar "gratis" een monteur langs stuurde die je aansluiting kwam doormeten en ons eigen aansluiting even wat netter heeft gemaakt. Het werkte prima maar nu is het echt netjes zoals het hoort. Vond ik toch een nette service van hen. De man vertelde dat zij dit ook deden als service maar ook om klachten te voorkomen.
Ik doe mijn best
Ik ben ook overgestapt van Ziggo naar Telfort. Voornaamste reden daarvoor was dat het goedkoper is bij Telfort. En tot nu toe dik tevreden. Telfort maakt gebruik van KPN netwerk alleen wel veel voordeliger. Ik kan terug kijken, pauzeren en heb ook netflix.

Dus hier zeker een tevreden klant
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Hier ook al jaren een tevreden telfort klant. Zelden storingen op tv of Internet.
Ik ga overstappen van Ziggo naar...................?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ivb budget overgestapt naar telfort. En ik ben zeer tevreden. Ik heb alleen het basis tv pakket en Internet. Bij ziggo vaak storing. Bij telfort nauwelijks.
Jaren klant geweest van Telfort. Was best tevreden. Op het laatst wel wat problemen met internet dat er soms uitlag en TV die haperde.

Na de verhuizing KPN genomen.
quote:LadyPhoxy schreef op 01 juni 2016 @ 22:04:

Ik heb Telfort tv en internet (glasvezel) en ik ben heel tevreden. Ik ook (maar dan inclusief bellen, een glasvezelpakket met alleen tv en internet bestaat volgens mij niet).
Ik ben een paar maanden terug van Online (adsl) overgestapt naar Vodafone (glasvezel, goedkoopste pakket).

Ben zeer tevreden, gratis monteur gehad. Alles werkt goed en (nog) geen storingen.
Al jaren tevreden klant bij Telfort. Goede klantenservice, pro-actief zelfs. Sinds een paar maanden overgestapt naar glasvezel en ook nog een combi met mobiel gepakt. Goedkoop en goede kwaliteit. Glasvezel is stabieler dan kabel, dus ik zou dat kiezen als ik jou was.
Zonder oorzaak geen gevolg
Al 7 jaar internet via hen (dus geen tv), bevalt goed. Nooit problemen gehad dus ook nooit contact op hoeven nemen met klantenservice oid. hoe vriendelijk ze daar zijn weet ik dus niet.

Wel een wat storingen gehad maar dat is dan netjes terug te vinden op de site (moet je wel internet op je mobiel hebben anders heb je er weinig aan dat je het daar terug kan vinden haha).
Ik wil eigenlijk ook overstappen van Ziggo naar iets anders dus ik lees mee. Ben alleen huiverig voor de rompslomp als we overstappen op glasvezel.
quote:chocolatechip schreef op 02 juni 2016 @ 12:30:

Ik wil eigenlijk ook overstappen van Ziggo naar iets anders dus ik lees mee. Ben alleen huiverig voor de rompslomp als we overstappen op glasvezel.Hou in de gaten of er een actie is. Wij hadden een gratis monteur bij onze overstap, waardoor het geen rompslomp was
quote:Dormouse schreef op 02 juni 2016 @ 10:36:

Al 7 jaar internet via hen (dus geen tv), bevalt goed. Nooit problemen gehad dus ook nooit contact op hoeven nemen met klantenservice oid. hoe vriendelijk ze daar zijn weet ik dus niet.

Wel een wat storingen gehad maar dat is dan netjes terug te vinden op de site (moet je wel internet op je mobiel hebben anders heb je er weinig aan dat je het daar terug kan vinden haha).Ik had ook geen problemen, maar wel aanvullende vragen. toen ik deze per mail stelde, kreeg ik telefonisch antwoord, omdat ze het zo'n leuke vraag vonden
quote:polkat schreef op 02 juni 2016 @ 13:05:

[...]

Hou in de gaten of er een actie is. Wij hadden een gratis monteur bij onze overstap, waardoor het geen rompslomp was Ja, dat lijkt me handig. Met rompslomp denk ik met name aan de Coax kabel naar de tv boven die dan een UTP kabel moet worden als ik het goed begrijp.
dat is trouwens alleen met glasvezel, beetje onduidelijk van mij.
Jaar of 2 geleden zijn wij overgestapt naar Telfort. Voornamelijk wegens het verschil in prijs met Ziggo. Wij hebben interactieve TV en Internet via hen (geen glasvezel trouwens). Nog nooit een storing gehad, dus tot nu toe prima tevreden. Moet wel eerlijk zeggen dat wij weinig tv kijken en internet ook vooral functioneel is. We downloaden bijvoorbeeld zelden of nooit iets. Dus het wordt allemaal niet erg intensief gebruikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven