welke provider internet/tv? Telfort?
woensdag 1 juni 2016 om 21:58
Hallo!
Binnenkort wil ik een provider gaan kiezen voor tv, internet en bellen hoef ik eigenlijk niet. Ik zie dat Telfort goedkoop ism een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld KPN. Maar na wat gegoogle las ik behoorlijk veel negeatieve ervaringen met Telfort maar dat was dan ook op een ervaringenwebsite waar waarschijnlijk vooral mensen komen als ze ontevreden zijn.
Hebben jullie goede ervaringen met Telfort internet en tv? Of misschien zijn jullie enthousiast over een andere provider ? Ik hoor het graag, dank je wel !
Binnenkort wil ik een provider gaan kiezen voor tv, internet en bellen hoef ik eigenlijk niet. Ik zie dat Telfort goedkoop ism een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld KPN. Maar na wat gegoogle las ik behoorlijk veel negeatieve ervaringen met Telfort maar dat was dan ook op een ervaringenwebsite waar waarschijnlijk vooral mensen komen als ze ontevreden zijn.
Hebben jullie goede ervaringen met Telfort internet en tv? Of misschien zijn jullie enthousiast over een andere provider ? Ik hoor het graag, dank je wel !
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen - Loesje
woensdag 1 juni 2016 om 22:07
Na alles bij elkaar opgeteld te hebben, hebben wij toch voor KPN gekozen. Met extra telefoonlijn, onbeperkt bellen, spotify, Netflix en 2 mobiele nummers (veel bellen + veel data) was dit toch Her goedkoopste.
Plus goede dekking en snelheid. Wij hebben geen glasvezel in de straat.
Plus goede dekking en snelheid. Wij hebben geen glasvezel in de straat.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 1 juni 2016 om 22:10
Ik zit al jaren bij Telfort, ik denk nu 8 jaar, en wij hebben echt zelden problemen. Misschien hebben wij mazzel, zelden storing op internet, goede routers, TV ook altijd goed en telefoon gebruiken we nauwelijks meer maar ook daar geen problemen mee.
Uitzending gemist, je kunt alles opnemen, pauzeren enz. Wij hebben extra kastje voor de tv boven maar dan blijft de kwaliteit ook gewoon goed. Er wordt hier tv gekeken, op de laptop tv online en ook op telefoon/ipods wordt gekeken en soms wel alles tegelijk maar nooit vertraging of storing.
Wij hebben 30 mb aansluiting.
Uitzending gemist, je kunt alles opnemen, pauzeren enz. Wij hebben extra kastje voor de tv boven maar dan blijft de kwaliteit ook gewoon goed. Er wordt hier tv gekeken, op de laptop tv online en ook op telefoon/ipods wordt gekeken en soms wel alles tegelijk maar nooit vertraging of storing.
Wij hebben 30 mb aansluiting.
Ik doe mijn best
woensdag 1 juni 2016 om 22:10
Ik heb de afgelopen jaren Telfort gehad, op zich niet ontevreden over. Nu we gaan verhuizen en een glasvezel verbinding krijgen gaan we het eens elders proberen. Telfort kon ons niet het beste pakket aanbieden, en we hebben de laatste twee jaar af en toe storingen met de interactieve tv, waardoor ik ook wel een andere provider wil proberen.
woensdag 1 juni 2016 om 22:13
En wat ik ook heel netjes vond was dat telfort vorig jaar "gratis" een monteur langs stuurde die je aansluiting kwam doormeten en ons eigen aansluiting even wat netter heeft gemaakt. Het werkte prima maar nu is het echt netjes zoals het hoort. Vond ik toch een nette service van hen. De man vertelde dat zij dit ook deden als service maar ook om klachten te voorkomen.
Ik doe mijn best
woensdag 1 juni 2016 om 23:04
Ik ben ook overgestapt van Ziggo naar Telfort. Voornaamste reden daarvoor was dat het goedkoper is bij Telfort. En tot nu toe dik tevreden. Telfort maakt gebruik van KPN netwerk alleen wel veel voordeliger. Ik kan terug kijken, pauzeren en heb ook netflix.
Dus hier zeker een tevreden klant
Dus hier zeker een tevreden klant
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
donderdag 2 juni 2016 om 10:01
donderdag 2 juni 2016 om 10:36
Al 7 jaar internet via hen (dus geen tv), bevalt goed. Nooit problemen gehad dus ook nooit contact op hoeven nemen met klantenservice oid. hoe vriendelijk ze daar zijn weet ik dus niet.
Wel een wat storingen gehad maar dat is dan netjes terug te vinden op de site (moet je wel internet op je mobiel hebben anders heb je er weinig aan dat je het daar terug kan vinden haha).
Wel een wat storingen gehad maar dat is dan netjes terug te vinden op de site (moet je wel internet op je mobiel hebben anders heb je er weinig aan dat je het daar terug kan vinden haha).
donderdag 2 juni 2016 om 13:05
quote:chocolatechip schreef op 02 juni 2016 @ 12:30:
Ik wil eigenlijk ook overstappen van Ziggo naar iets anders dus ik lees mee. Ben alleen huiverig voor de rompslomp als we overstappen op glasvezel.Hou in de gaten of er een actie is. Wij hadden een gratis monteur bij onze overstap, waardoor het geen rompslomp was
Ik wil eigenlijk ook overstappen van Ziggo naar iets anders dus ik lees mee. Ben alleen huiverig voor de rompslomp als we overstappen op glasvezel.Hou in de gaten of er een actie is. Wij hadden een gratis monteur bij onze overstap, waardoor het geen rompslomp was
Zonder oorzaak geen gevolg
donderdag 2 juni 2016 om 13:06
quote:Dormouse schreef op 02 juni 2016 @ 10:36:
Al 7 jaar internet via hen (dus geen tv), bevalt goed. Nooit problemen gehad dus ook nooit contact op hoeven nemen met klantenservice oid. hoe vriendelijk ze daar zijn weet ik dus niet.
Wel een wat storingen gehad maar dat is dan netjes terug te vinden op de site (moet je wel internet op je mobiel hebben anders heb je er weinig aan dat je het daar terug kan vinden haha).Ik had ook geen problemen, maar wel aanvullende vragen. toen ik deze per mail stelde, kreeg ik telefonisch antwoord, omdat ze het zo'n leuke vraag vonden
Wel een wat storingen gehad maar dat is dan netjes terug te vinden op de site (moet je wel internet op je mobiel hebben anders heb je er weinig aan dat je het daar terug kan vinden haha).Ik had ook geen problemen, maar wel aanvullende vragen. toen ik deze per mail stelde, kreeg ik telefonisch antwoord, omdat ze het zo'n leuke vraag vonden
Zonder oorzaak geen gevolg
donderdag 2 juni 2016 om 13:17
quote:polkat schreef op 02 juni 2016 @ 13:05:
[...]
Hou in de gaten of er een actie is. Wij hadden een gratis monteur bij onze overstap, waardoor het geen rompslomp was Ja, dat lijkt me handig. Met rompslomp denk ik met name aan de Coax kabel naar de tv boven die dan een UTP kabel moet worden als ik het goed begrijp.
[...]
Hou in de gaten of er een actie is. Wij hadden een gratis monteur bij onze overstap, waardoor het geen rompslomp was Ja, dat lijkt me handig. Met rompslomp denk ik met name aan de Coax kabel naar de tv boven die dan een UTP kabel moet worden als ik het goed begrijp.
donderdag 2 juni 2016 om 14:03
Jaar of 2 geleden zijn wij overgestapt naar Telfort. Voornamelijk wegens het verschil in prijs met Ziggo. Wij hebben interactieve TV en Internet via hen (geen glasvezel trouwens). Nog nooit een storing gehad, dus tot nu toe prima tevreden. Moet wel eerlijk zeggen dat wij weinig tv kijken en internet ook vooral functioneel is. We downloaden bijvoorbeeld zelden of nooit iets. Dus het wordt allemaal niet erg intensief gebruikt.