In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hey dames, hoe gaat het met de jongens?

MoedervanMyleneValerie, hoe gaat het nu? Vanaf hier nog steeds een dikke
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
quote:Bailey01 schreef op 01 juni 2016 @ 22:27:

Hey dames, hoe gaat het met de jongens?

MoedervanMyleneValerie, hoe gaat het nu? Vanaf hier nog steeds een dikke

Als ik zo vrij mag zijn;

Er wordt hier door de "dames" zo voortdurend, nauwgezet en veelvuldig verslag gelegd, aan het voltallige forum, dat ik eerder zou zeggen; Let vooral niet op ons, en neem nou onderhand eens lekker je tijd voor jezelf, de nieuwe huisgenoten en het hele acclimatiseringsproces. Ik lees dat het een hell of a job is, en ik kan me voorstellen dat dat stuk verslaglegging en de tijd/ energie die hierin gaat zitten dan wel nieuwsgierigheidsbevredigend is voor de goegemeente hier, maar niet perse ten goede komt aan de rust in de tent die zowel de dames als de beesten misschien hard nodig hebben nu.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 02 juni 2016 @ 01:23:

[...]

Als ik zo vrij mag zijn;

Er wordt hier door de "dames" zo voortdurend, nauwgezet en veelvuldig verslag gelegd, aan het voltallige forum, dat ik eerder zou zeggen; Let vooral niet op ons, en neem nou onderhand eens lekker je tijd voor jezelf, de nieuwe huisgenoten en het hele acclimatiseringsproces. Ik lees dat het een hell of a job is, en ik kan me voorstellen dat dat stuk verslaglegging en de tijd/ energie die hierin gaat zitten dan wel nieuwsgierigheidsbevredigend is voor de goegemeente hier, maar niet perse ten goede komt aan de rust in de tent die zowel de dames als de beesten misschien hard nodig hebben nu.

Mooie post en helemaal mee eens.

[...]

Als ik zo vrij mag zijn;

Helemaal eensch
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

[...]

Als ik zo vrij mag zijn;

Dank je wel VC, want zo is het wel. Ik ben er best erg druk mee, ik (en mijn man) moeten er 7 in goede banen leiden. En zit ook weer hele dagen op mijn werk, kom moe thuis waar ook van alles moet gebeuren en dan ook nog de verslaggeving hier. Wordt me een beetje teveel.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Dat dacht ik al. Blij dat je het zegt, ik hoop dat het gerespecteerd wordt, zowel hier als buiten het forum om.

Rust is het nieuwe zwart vanaf nu
quote:Very__Cherry schreef op 02 juni 2016 @ 09:37:

Dat dacht ik al. Blij dat je het zegt, ik hoop dat het gerespecteerd wordt, zowel hier als buiten het forum om.

Rust is het nieuwe zwart vanaf nu
Je hebt gelijk hoor Sjer, fijn dat je het aankaart.

Heb hier twee katten lopen die elkaar nog steeds niet aardig vinden, een fulltime baan en genoeg aan mijn hoofd verder.

's Avonds steek ik mijn energie in de katten en mijn huishouden en ik heb niet altijd zin om de computer aan te slingeren om hier verslag te komen geven.

En als ik dan iemand op de hoogte houd, en dat probeer ik wel, dan is het de moeder van MV, dat vind ik toch echt wel een tikje belangrijker dan de forummers hier

Ik blijf heus wel tikken hier en laten weten hoe het gaat, maar ik heb echt de tijd en energie niet om dat dagelijks of bijna dagelijks te doen.
668, the neighbour of the Beast
Marels
Sorry.
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Marels en Yasmijn:

Jullie zijn toppers om de katten bij jullie in huis te nemen naast jullie eigen katten. Dat is een uitdaging op zich! Zeker omdat de meeste van jullie eigen katten al wat ouder zijn.

Knap dat jullie dit avontuur zijn aangegaan!

En dan ben ik het eens met Cherry. Het is heel erg fijn/leuk om updates te lezen, maar dit zijn jullie ons niet verplicht.

Dat jullie de moeder van Mylene op de hoogte houden is absoluut belangrijker!

Doe rustig aan met de katten, verwen ze maar lekker en als jullie er tijd en energie voor hebben, dan lezen/horen we het wel.

Ook al is dat pas over een maand

Nogmaals; jullie zijn lieverds om de katten op te vangen
Ik denk zomaar dat MV's moeder het heus begrijpt, als ook de verslaglegging naar haar kant n tandje lager zou moeten.
quote:Bailey01 schreef op 02 juni 2016 @ 10:59:

Sorry.

Je bedoelde het niet verkeerd toch

Ik heb van de week asperges gemaakt.

Voor de saus ging ik eieren koken..... Dat ging goed!

Er zijn veel verhalen over mij en eieren, die minder goed gingen, Mylene kende ze allemaal

Daar stond ik aan te denken toen ik die eieren in de pan deed.

Van die kleine momentjes waarbij ze ineens door je hoofd schiet.

Treurig en fijn tegelijk.
Mooie woorden Cherry! Eens. Alle begrip dat er (veel) minder updates komen. En ik denk dat de moeder van MV het ook wel begrijpt.

Als ik het topic: 'wie mis jij op het forum' voorbij zie komen, dan denk ik ook steeds aan MV.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik mis Mylene! NU!

Ben deze bietensalade aan het maken, maar de bietjes worden niet gaar (en Google is niet eenduidig over hoe het wel moet)

@Bailey01 met mij gaat het niet ect lekker. We zijn het huis van Myleen aan het leeg maken. Geen leuke klus kan ik je verzekeren. Maar het is noodzakelijk.

Wat betreft de inburgering van de katten.....er is niets verplicht hoor Marels en Yasmijn. Het is begonnen doordat iedereen meeleefde met de situatie. En de berichtgeving is net zo mooi als het 1x in de maand is (bijvoorbeeld)
quote:Marels schreef op 02 juni 2016 @ 10:15:

Je hebt gelijk hoor Sjer, fijn dat je het aankaart.

Heb hier twee katten lopen die elkaar nog steeds niet aardig vinden, een fulltime baan en genoeg aan mijn hoofd verder.

's Avonds steek ik mijn energie in de katten en mijn huishouden en ik heb niet altijd zin om de computer aan te slingeren om hier verslag te komen geven.

En als ik dan iemand op de hoogte houd, en dat probeer ik wel, dan is het de moeder van MV, dat vind ik toch echt wel een tikje belangrijker dan de forummers hier

Ik blijf heus wel tikken hier en laten weten hoe het gaat, maar ik heb echt de tijd en energie niet om dat dagelijks of bijna dagelijks te doen.Dat is toch helemaal prima!
Sterkte MvMV, met alweer een stap in het moeilijke proces van afsluiten en afscheid nemen

@Yas & Marels

Ik vind jullie updates geweldig en lees hier elke dag even bij om te kijken of er nog updates zijn. Maar ook ik ga uit van "geen nieuws=goed nieuws". Doe het vooral rustig aan, jullie zijn al druk genoeg. Geweldig als een update lukt, maar net zo prima als het niet lukt.
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 02 juni 2016 @ 12:30:

@Bailey01 met mij gaat het niet ect lekker. We zijn het huis van Myleen aan het leeg maken. Geen leuke klus kan ik je verzekeren. Maar het is noodzakelijk.

Wat betreft de inburgering van de katten.....er is niets verplicht hoor Marels en Yasmijn. Het is begonnen doordat iedereen meeleefde met de situatie. En de berichtgeving is net zo mooi als het 1x in de maand is (bijvoorbeeld)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yette schreef op 02 juni 2016 @ 12:29:

Ik mis Mylene! NU!

Ben deze bietensalade aan het maken, maar de bietjes worden niet gaar (en Google is niet eenduidig over hoe het wel moet)

Wat voor bieten heb je? De winterbiet (groot) heeft veel langer nodig dat de zomerbiet (klein). Ik vermoed dat het recept over de zomerbiet gaat, en jij de winterbiet hebt. Reken ongeveer 3-4x de kooktijd voor de winterbiet.
Voor de moeder van Mylene, Marels en Yas ( en wie ik nu even vergeet)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Wat betreft de inburgering van de katten.....er is niets verplicht hoor Marels en Yasmijn. Het is begonnen doordat iedereen meeleefde met de situatie. En de berichtgeving is net zo mooi als het 1x in de maand is (bijvoorbeeld)Sterkte

Wat betreft de inburgering van de katten.....er is niets verplicht hoor Marels en Yasmijn. Het is begonnen doordat iedereen meeleefde met de situatie. En de berichtgeving is net zo mooi als het 1x in de maand is (bijvoorbeeld)Heel veel sterkte gewenst. Dat is ook niet makkelijk.
Dankjewel, Nummerzoveel! Geduld dus

Wat een verdrietig karwei, MoedervanMylene
Sterkte met leeg ruimen moederMV.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven