airbnb concept
zondag 5 juni 2016 om 22:48
Hee allemaal!
Ik wil graag met 3 vrienden deze zomer een par dagen naar een bepaalde stad in Europa (Berlijn of Parijs het liefst) en we willen hierbij een appartement huren via airbnb. 1 iemand is 18 jaar en de andere drie zijn 17 jaar. Klopt het dat je dan gewoon een appartement voor jezelf hebt en de huurder niet ook met je in de woonkamer tv zit te kijken bij wijze van spreken?
Ik wil graag met 3 vrienden deze zomer een par dagen naar een bepaalde stad in Europa (Berlijn of Parijs het liefst) en we willen hierbij een appartement huren via airbnb. 1 iemand is 18 jaar en de andere drie zijn 17 jaar. Klopt het dat je dan gewoon een appartement voor jezelf hebt en de huurder niet ook met je in de woonkamer tv zit te kijken bij wijze van spreken?
zondag 5 juni 2016 om 22:54
zondag 5 juni 2016 om 23:02
Ga lekker naar een hostel, daar hebben ze ook 4 persoons kamers. Waarschijnlijk ook nog een stuk goedkoper dan een appartement huren, als dat je op jullie leeftijd al lukt. (En je moet eenmalig je legitimatiebewijs mailen naar airbnb, dus een fake profiel aanmaken wordt hem ook niet).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 5 juni 2016 om 23:33
Ik zou ook gewoon voor en hostel gaan gezien jullie leeftijd, met een beetje geluk hebben jullie daar ook en kamer voor jezelf. Of wellicht Ibis Budget die hebben ook vaak kamers voor 3 personen. Als je via AirBnB boekt zou ik ook goed opletten of er wel echt 3 bedden zijn en niet een 2 persoons bed waarbij nummer drie op de (slaap)bank moet slapen in de woonkamer.
Als je een appartement wilt omdat je dan zelf kunt koken om zo geld uit te sparen dan zou ik eerst even kijken of dat wel zoveel goedkoper is. In Parijs is de supermarkt namelijk een stukje duurder dan hier.
Als je een appartement wilt omdat je dan zelf kunt koken om zo geld uit te sparen dan zou ik eerst even kijken of dat wel zoveel goedkoper is. In Parijs is de supermarkt namelijk een stukje duurder dan hier.
maandag 6 juni 2016 om 09:41
quote:Elisabeth1988 schreef op 05 juni 2016 @ 22:54:
Je kan selecteren of je een kamer of een eigen appartement wilt zoeken.
Kan me wel voorstellen dat het voor jullie wellicht wat lastig kan zijn om een appartement te vinden..je huis aan 4 mensen van 17/18 verhuren als je er zelf niet bent..ik zou het niet doen. Schreeuwt feestweekend namelijk.De huidige jeugd is wel een stuk mutsiger dan vorige generaties. Je hoeft niet verbaasd te zijn als zo'n groepje alleen maar de hele avond op de bank ligt te Whatsappen....
Je kan selecteren of je een kamer of een eigen appartement wilt zoeken.
Kan me wel voorstellen dat het voor jullie wellicht wat lastig kan zijn om een appartement te vinden..je huis aan 4 mensen van 17/18 verhuren als je er zelf niet bent..ik zou het niet doen. Schreeuwt feestweekend namelijk.De huidige jeugd is wel een stuk mutsiger dan vorige generaties. Je hoeft niet verbaasd te zijn als zo'n groepje alleen maar de hele avond op de bank ligt te Whatsappen....