In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jullie zijn zo lieverds he. Soms wou ik dat MV er nog was om dit te horen van jullie.

... of zou ze in de hemel stiekem in de meeleesmodus gegaan zijn?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
@Oudblond
Wat doen Myleen d'r mannen het goed!

We weten natuurlijk allemaal van wie Floyd heeft geleerd dat eten lekker is

En ik sta echt enorm te kijken van Kane. Nu na 2 weken al onder het bed slapen van zijn nieuwe personeel, en zich dus in het holst van de leeuw wagen met al die andere enge katten die 's nachts prima zien en maar zo heel actief kunnen worden... Ongelooflijk! Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat hij op het bed ligt!
quote:EvyBlissy schreef op 05 juni 2016 @ 21:40:

Jullie zijn zo lieverds he. Soms wou ik dat MV er nog was om dit te horen van jullie.

... of zou ze in de hemel stiekem in de meeleesmodus gegaan zijn?Dat laatste weet ik wel zeker
668, the neighbour of the Beast
Wat een fijne berichten Yas en Marels. Een dikke pluim voor jullie, jullie gezin en jullie beestenboel!

Moeder van MV, ik hoop dat de zware taak om het huis van uw dochter op te leveren achter de rug is en dat u fysiek een beetje meer rust krijgt. En ik wens u kracht en steun uit mooie herinneringen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lieve meelevers,

Helaas kom ik jullie een verschrikkelijk bericht brengen.

Afgelopen nacht is Bo Ghi in mijn armen overleden. Uiteraard heb ik MV’s moeder vanochtend vroeg al gesproken en haar dit vreselijke nieuws moeten mededelen.

Bo en Kane werden afgelopen weekend ziek. Ze wilden niet meer eten. En het verbaasde mij dat Bo geen rosbief wilde en Kane zijn bakje bleef ook vol.

Maandag zijn we onmiddellijk naar de dierenarts geweest. Hij zei dat ze een virus onder de leden hebben. Hij legde uit dat de meeste katten met weerstand dit wel overleven met de juiste medicatie. Zoals jullie wellicht weten komen ze uit een zeer geïsoleerde omgeving,. Dan pikken ze heel snel wat op omdat ze weinig weerstand hebben.

Ze zijn opgenomen geweest in de dierenkliniek en de arts heeft onder narcose een drain aangelegd die via de slokdarm naar de maag gaat. Daar konden wij dan voedsel en medicatie door geven.

Dinsdagavond kwamen ze weer thuis. Beiden slapjes en zwak. Als we ze voedsel gaven door de drain, kregen ze wat meer kracht. Tevens een middel wat de weerstand opkrikt.

Ik had dus weer verlof genomen, net als toen ze kwamen, om erbij te zijn. Voedsel en medicatie door de drains geven ging prima. Daar hebben ze geen pijn van.

Gisteren de hele dag met Bo gezeten en achter de bank gekeken voor Kane en hem wat geaaid, wat ie toeliet. Bo vond de aandacht wel prettig, veel gekriebeld en gepraat.

Gisteravond laat lag ie eerst nog bij mijn man op schoot. En ineens sprong ie eraf en ging bij Kane liggen. Dat had ie nog niet gedaan sinds hij bij ons woonde. Ik rook onraad dus ik pakte hem op en voelde hoe slap en zwak hij was. Zonder aarzeling zijn we in de auto gesprongen, weer naar de dierenarts. Ik had Bo gewoon in mijn armen, het reismandje wilde ik hem niet meer aandoen. Deep down wist ik wel hoe laat het was. Daar aangekomen bleek dat zijn hartje zo zwak was, er was geen redden meer aan en is hij in mijn armen gestorven (ik huil nu heel hard)

Ik laat het bij dit bericht met het verzoek om niet door te vragen. Het is nu zoals het is. En wij zullen dit ook moeten verwerken. Ook MV’s moeder en haar man.

Wij hebben er alles aan gedaan om hem te redden, er zijn verschillende artsen bij geweest. Dat is helaas niet gelukt.

Wij zijn allebei enorm geschokt en verdrietig, we hebben ons in die korte tijd dat hij bij ons woonde erg gehecht aan Bo. Een zeer prachtige mooie lieve bijzonder kat. We gaan hem zo erg missen!

Kane is nu ook nog heel erg ziek. Ik hoop dat jullie duimen dat hij het wel gaat redden.

Ik zal in ieder geval over Kane een update geven, welke kant het ook uit mag gaan.

Ik hoop dat jullie respecteren dat ik geen vragen kan en wil beantwoorden. Ik heb het heel erg moeilijk.

R.I.P lieve Bo Ghi.

En ik hoop dat MV je ergens daarboven op heeft gevangen.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Wat een treurig nieuws, Yas. Wat ontzettend fijn dat jullie hem zo goed hebben verzorgd. Hij was in liefdevolle, goede handen. Sterkte, meid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Wat verschrikkelijk!

Veel sterkte.
Heel veel sterkte met alles Yas
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lieve Yasmijn, wat vreselijk! Oh, wat moet dit moeilijk zijn en pijn doen Wat een krachtige beesten zijn het toch. De liefde die jij en je man voor de katten voelen is lees- en voelbaar in het bericht.

Ik wens je heel veel sterkte toe en ik zal zeker duimen voor Kane
Wat vreselijk Yasmijn! Maar wát fijn dat jullie zo goed voor hem hebben gezorgd en nu nog steeds zo goed voor Kane zorgen.

Heel veel sterkte.
Dank jullie wel. Al onze zorg en aandacht gaat uit naar Kane. Hij blies net nog naar me, dus die kracht heeft ie nog. Als het ook maar iets minder wordt, laat ik hem weer opnemen.

Het blijft dus nog heel erg stressen.
lieve Yas,

je hebt gedaan wat je kon

\

Sterkte en ik ga duimen voor Kane
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Yas en moeder van MV

R.I.P Bo Ghi.

Alle duimkracht voor Kane.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Uiteraard heb ik vanmorgen vroeg Marels ook ingelicht, dat wilde ik nog even kwijt.
Wat een schok.

Het is hartverwarmend hoe jullie Bo Ghi in jullie hart hebben gesloten de afgelopen tijd, het gemis moet enorm zijn.

Rust zacht prachtige Bo Ghi en ook ik duim voor Kane.

Heel veel sterkte Yasmijn en moeder van MV en natuurlijk ook voor de partners en voor Marels
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

Wat verdrietig....sterkte allemaal
Jezus wat erg dit... Heel veel sterkte Yasmijn. Ook met Kane. Ik ga heeeeel hard duimen.

Wat een rottig nieuws.

Nu is lieve Bo sneller met MV herenigd dan we allemaal dachten/hoopten.

Sterkte en een warme knuffel voor iedereen die het nodig heeft.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Wat verschrikkelijk

Yasmijn jullie hebben alles gedaan wat in jullie macht lag

Misschien wilde MV hem wel bij zich hebben, wie zal het zeggen?

Veel sterkte, ook voor MV's moeder
Nee wat een verdrietig nieuws Ik kan mij heel goed voorstellen dat jij heel hard huilt. Het is niet te bevatten. Eerst overlijd Myleen wat ik ook nog steeds niet te bevatten vind . En nu Bo Ghi. Lieve Yas ik weet zeker dat Bo in de tijd die hij bij jullie was enorm veel liefde heeft gekregen. Ik zal duimen dat Kane er weer bovenop komt. Ik hoop dat Myleen en Bo Ghi elkaar weer tegenkomen daarboven.

Lieve moeder van MV en lieve Yas ik wens jullie heel veel sterkte toe
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat vreselijk Yas

maar zo te lezen hebben jullie alles gedaan wat in jullie macht lag.

Ik duim dat Kane het wel gaat redden. Sterkte
Stressed is just desserts spelled backwards
Sterkte Yas,

Wat verdrietig.

Je hebt de beste zorg gegeven.

Vergeet dat niet.
Wat een verschrikkelijk nieuws!

Ik duim uit alle macht dat Kane hier wel goed uitkomt!

Bo Ghi heeft in zijn laatste dagen in ieder geval veel liefde en aandacht gekend, dat kan niemand meer afpakken.

Veel sterkte Yasmijn
Yas, wat een verdrietig bericht. Ook voor de moeder van MV. Je hebt gedaan wat je kon, het mocht niet zo zijn. Sterkte lieve Yas en moeder van MV.

Les temps sont durs pour les rêveurs...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven