Madeira must-sees?
zaterdag 11 juni 2016 om 09:38
Paardrijden met Paulo en Paula.
Dat was super! Maar dan moet je paarden wel leuk vinden natuurlijk.
Verder veel gewandeld. Er zijn hele mooie routes. Neem wel altijd een vest mee als je de bergen in gaat want het is daar een stuk kouder dan aan de kust.
Ik vond het een heerlijk eiland, heb echt genoten toen.
Veel plezier!
Dat was super! Maar dan moet je paarden wel leuk vinden natuurlijk.
Verder veel gewandeld. Er zijn hele mooie routes. Neem wel altijd een vest mee als je de bergen in gaat want het is daar een stuk kouder dan aan de kust.
Ik vond het een heerlijk eiland, heb echt genoten toen.
Veel plezier!
zaterdag 11 juni 2016 om 09:44
zaterdag 11 juni 2016 om 13:57
Wij hebben gezwommen (nouja met 1 arm de boot vasthouden en zo stil mogelijk in het water liggen om de boel niet te verstoren) tussen een school van ongeveer 40 dolfijnen. Echt heel gaaf.
Ik zag wel een half uur onder, naast en voor me de dolfijnen. en toen ze het niet meer leuk vonden zwommen ze weg.
Ook een potvis van redelijk dichtbij.
Dat was een maandje eerder dan jij gaat maar volgens mij zijn ze er ook in het najaar.
Ik zag wel een half uur onder, naast en voor me de dolfijnen. en toen ze het niet meer leuk vonden zwommen ze weg.
Ook een potvis van redelijk dichtbij.
Dat was een maandje eerder dan jij gaat maar volgens mij zijn ze er ook in het najaar.
zaterdag 11 juni 2016 om 14:04
De 11 km levada naar de fonteinen (Rabaçal – 25 Fontes) vond ik helemaal geweldig.
We zijn met http://floratravel.pt/levadas.html geweest. Perfect! haalden ons met busje op bij het hotel en hadden een onwijs leuke gids. Oude kwieke kerel die een hoop te vertellen had.
En het busje stond weer aan het eindpunt zodat we geen stukken dubbel liepen.
6,5 km Maroços (Vallei van Mimosas) hebben we ook gedaan maar was iets minder boeiend. Wel mooi.
We zijn met http://floratravel.pt/levadas.html geweest. Perfect! haalden ons met busje op bij het hotel en hadden een onwijs leuke gids. Oude kwieke kerel die een hoop te vertellen had.
En het busje stond weer aan het eindpunt zodat we geen stukken dubbel liepen.
6,5 km Maroços (Vallei van Mimosas) hebben we ook gedaan maar was iets minder boeiend. Wel mooi.