De test.

11-06-2016 18:37 41 berichten
Lieve dames,

Wij zijn met de 1e ivf ronde bezig. Maandag mag ik officieel testen maar vandaag hebben we de test gedaan op aandringen van mijn man. We hebben de gevoelige kruidvat test gebruikt en ik krijg duidelijke maar wel met een lichte streep, een positieve test.

Hoe vaak komt in deze termijn een vals positief resultaat voor?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Goed nieuws voor jou!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
quote:Baggal schreef op 12 juni 2016 @ 10:34:

Gefeliciteerd! Goed nieuws voor jou!Ik hoop dat je snel mee mag doen! Lijkt me enig om samen zwanger te zijn.
Spannend en fijn zeg!
Gefeliciteerd Sophiever!!
quote:Sophiever schreef op 12 juni 2016 @ 10:41:

[...]

Ik hoop dat je snel mee mag doen! Lijkt me enig om samen zwanger te zijn.

Dat hoop ik ook! Hier nog volop aan de injecties. Maandag terug voor Een bloed test en vrijdag een scan!

Zo Fijn dat het in een keer gelukt is bij jullie. Geniet ervan!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Gefeliciteerd!
Nou, Sophiever, wat een geweldig nieuws!! Fantastisch dat het bij jullie ook in 1 keer is gelukt, gefeliciteerd!!
En? Hoe was je test vandaag Sophiever?
quote:Lieveling schreef op 13 juni 2016 @ 15:56:

En? Hoe was je test vandaag Sophiever?Nog steeds positief. Al heb ik een vandaag wel migraine gehad en dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden dus ik zit een beetje in de rats. Tijd zal het leren.
De eerste zwangerschapsklachten lijken enorm veel op menstruatieklachten. Ik zat ook al met mijn hoofd bij ICSI nummer 4 omdat ik buik en hoofdpijn had, vergelijkbaar bij aankomende menstruaties. En toch had ik een enorm positieve test.

Ik heb toen 8 testen ofzo gedaan. Het ging er bij mij niet in dat ik zwanger kon zijn.
Ik zit inmiddels op test 6. Ik hoop steeds dat hij donkerder wordt. :whistle:Het voelt inderdaad ook erg onrealistisch. Ik had me al ingesteld dat de medische behandelingen ook geen resultaat zouden opleveren.

Ik ben wel opgelucht dat je de prille klachten ook als menstruatieklachten ervaren kunnen worden.
Ik dacht ook écht dat ik ongesteld ging worden. Want zo voelde het ook gewoon. Pas bij een clear blue digital kwam het besef toch een heel klein beetje, die gaf toen heel mooi 1-2 weken aan. Maar bij mijn 6 weken echo ging ik het pas echt geloven. Die zal jij ook wel krijgen omdat je ook via de medische weg zwanger bent geworden.

Ik ben nu morgen 8 weken zwanger en nog steeds bekijk ik elk wc papiertje na het plassen of er écht geen rood op zit. Ik vind het nog steeds te mooi om waar te zijn.
Je bent al wel heel ver, al bijna uit de gevarenzone!
Gefeliciteerd sophiever ,! En die migraine heb ik in het begin van een zwangerschap gehad.. Geen medicijnen nemen he..

Kwam bij mij door de hormonen dus... Geloof het maar
Gefeliciteerd!
quote:Sophiever schreef op 13 juni 2016 @ 18:45:

[...]

Nog steeds positief. Al heb ik een vandaag wel migraine gehad en dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden dus ik zit een beetje in de rats. Tijd zal het leren.

Gefeliciteerd!!!

Juist in de eerste weken/maanden van de zwangerschap komt hoofdpijn veel voor; stomme hormonen... Maar die migraine kan dus ook juist positief zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven