In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik denk dat Kane ook gewoon aan het rouwen is. En dat is gecombineerd met dat virus niet een beste situatie. Maar ik lees enorm veel liefde en geduld, en een kat die steeds meer uit z'n schulpje kruipt. Chapeau Yasmijn, ook voor je man!
quote:proudmama33 schreef op 13 juni 2016 @ 10:13:

Ik denk dat Kane ook gewoon aan het rouwen is. En dat is gecombineerd met dat virus niet een beste situatie. Maar ik lees enorm veel liefde en geduld, en een kat die steeds meer uit z'n schulpje kruipt. Chapeau Yasmijn, ook voor je man!

Precies, dat zeiden zijn artsen ook. Ik heb natuurlijk alles verteld, hoe ze zo bij ons waren gekomen, niet buiten kwamen en dat ze geen andere mensen en katten gewend waren.

Hij is van karakter al schuw, heeft in korte tijd zeer veel ellende meegemaakt en dat geeft hem een boel stress waardoor hij nog vatbaarder is.

Hij ligt now as we speak te snurken als een oude man

Als we dit redden, verdient mijn man een lintje. Wat heeft hij een engelengeduld. Omdat ie nu 4 keer per dag gevoed moet worden, komt ie ook 2 keer thuis tussendoor van zijn werk, want Kane laat niet toe dat ik het doe. Ik ben vandaag nog vrij, morgen weer aan de bak.

Ik maak de spuiten met voeding en medicatie klaar. Hij krijgt alles op het aanrecht, en ik mag dan ook de keuken niet in, dan wordt ie onrustig. Als mijn man alleen met hem is in de keuken, niets aan de hand. Zodra ik me verwijder, wordt ie weer rustig.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Yasmijn en man: Ik heb zo veel respect voor wat jullie doen. Mijn duimen blijven gericht op nog meer lichtpuntjes voor Kane. Het is in elk geval goed om lezen dat hij wat minder 'angstig' is, dat kan alleen maar helpen om ook weer zelf gaan te eten.

Voor iedereen die het kan gebruiken een
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 13 juni 2016 @ 10:23:

Yasmijn en man: Ik heb zo veel respect voor wat jullie doen. Mijn duimen blijven gericht op nog meer lichtpuntjes voor Kane. Het is in elk geval goed om lezen dat hij wat minder 'angstig' is, dat kan alleen maar helpen om ook weer zelf gaan te eten.

Voor iedereen die het kan gebruiken een Niks meer aan toe te voegen, helemaal mee eens!
Wat een lieve man heb je Yasmijn!

Ik duim voor Kane!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Yasman verdient zeker een lintje en wat fijn dat Kane hem zo vertrouwt, vooral omdat hij helemaal geen mannen gewend is. Dikke voor jullie allebei Yas
Nieuwsgierig: hoe gaat dat dan, die kunstmatige voeding? via een sonde of een spuit in de bek (nou dan zal ie niet gaan spinnen op voorhand lijkt me)?

Hoop dat ie gauw zelf gaat eten. Ga je allemaal lekkere hapjes klaarzetten? Veel sterkte en ik duim gewoon door.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Hij heeft een drain die van de slokdarm naar de maag gaat, daar gaat alles door. Dat is volkomen pijnloos. Het was alleen lastig voor hem omdat er een slangetje is waar alles door moet en om zijn nekje zit een band (met konijntjes erop). Het is een volledige operatie geweest.

Hij had het de 2e dag al los geprutst dus onmiddelijk weer terug en is het opnieuw aangebracht.

Nu laat hij het met rust, hij is er inmiddels aan gewend.

Ik had dit al eens eerder meegemaakt met een kat die niet zelf kon eten want die had zijn kaak gebroken na een encounter met een auto. Dus ik wist gelukkig dat dit niet eng was.
Ah, en de spuit zet je dus aan het slangetje dat vervolgens het lijf ingaat?

Die konijntjes
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Wat gaan jullie met stappen vooruit zeg Yas!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:streepjessokken schreef op 13 juni 2016 @ 11:19:

Ah, en de spuit zet je dus aan het slangetje dat vervolgens het lijf ingaat?

Die konijntjes

Ja, precies.

Zijn eerste bandje wat ie los heeft geprutst was geel, met biggetjes

Hij heeft nu een blauwe. De arts zei: hij houdt kennelijk niet van geel en niet van biggetjes, dus nu krijgt ie blauw met konijntjes
quote:Very__Cherry schreef op 13 juni 2016 @ 11:22:

Wat gaan jullie met stappen vooruit zeg Yas!

Niet te snel, niet te snel!

Heel, heel voorzichtig positief. Hij moet nu echt binnen een week zelf gaan eten en drinken. Hij taalt er nu nog niet naar. Dus dat blijft angstig en zorgelijk.

Daar moeten we op hopen en voor duimen.
Zijn gedrag is dan wel wat veranderd, naar man toe, niet naar mij vooralsnog

Hij is nog steeds flink ziek, dat moeten we niet uit het oog verliezen.
*duimt voor meer lichtpuntjes*
Wat een fantastische man heb je! Ik duim voor Kane...
Ik kom net thuis en lees dit. Heerlijke berichten al moeten we niet te overmoedig worden. Yasman is echt een kanjer Kane verdient gewoon zo'n lief gezin, hij boft

Ben benieuwd of hij gaat probeert te eten. Als het allemaal goed gaat mogen de andere poezebeesten wel begeleiding krijgen om de trauma's over hun kennismaking met die "reus" te verwerken
quote:yasmijn schreef op 13 juni 2016 @ 11:24:

[...]

Ja, precies.

Zijn eerste bandje wat ie los heeft geprutst was geel, met biggetjes

Hij heeft nu een blauwe. De arts zei: hij houdt kennelijk niet van geel en niet van biggetjes, dus nu krijgt ie blauw met konijntjes
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yasmijn schreef op 13 juni 2016 @ 11:27:

[...]

Niet te snel, niet te snel!

Heel, heel voorzichtig positief. Hij moet nu echt binnen een week zelf gaan eten en drinken. Hij taalt er nu nog niet naar. Dus dat blijft angstig en zorgelijk.

Daar moeten we op hopen en voor duimen.Doen wij
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Yasmijn en Yasman, een lintje voor jullie beiden! Wat een geduld hebben jullie en wat ontzettend fijn dat Kane bij jullie terecht gekomen is. Ik duim voor Kane en voor jullie
Kane is net, zonder dat mijn man thuis is, achter de bank vandaan gekomen. Hij zat me aan te staren. Ik zit aan de grote tafel en toen ik bewoog was ie weer weg. Maar uit zichzelf! En dat terwijl de man nog niet thuis is, want hij vindt mij echt nog eng, geloof ik

Echter, en dit is veel mooier:

Ik had vanmiddag een kwart van zo'n klein blikje mousse bij hem neergezet. Gewoon eens om te proberen. Toen ik een half uur later ging kijken, had ie daar meer dan de helft van op!!!!!!

Niet veel maar toch!!!

Een gezonde kat stopt het in zijn holle kies maar Kane heeft zelfstandig iets gegeten! Ik ben weer voorzichtig positief! Dit is best wel een beetje een vooruitgang, geloof ik.

Het Bakje staat als een trofee op het aanrecht, dat dient zo geshowt te worden aan meneer Yas.
Go Kane.

En Yas en Yasman.

Fijn dat hij zijn holle kies gevuld heeft.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.

Hannah Arendt
Wat fijn zeg, weer een lichtpuntje.
I like being a mess. It's who I am.
Wat fijn om deze berichten te lezen!
Wat fijn, Yas!
Life is short. Eat dessert first.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven