Zwanger?

14-06-2016 12:31 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en hopelijk kunnen jullie er meer over vertellen.

Ik had op 13 juni (gisteren) mijn ovulatie.

Ik heb op 9, 11 & 12 juni seks gehad zonder mijn pil te slakken (deze hele strip niet)

Daarvoor zit ik vanaf december aan de pil en slik ik hem wel altijd.

Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?

En vanaf wanneer kan ik dat merken?

Want ik heb nu al last van mijn (onder)buik en heb last van hoofdpijn en misselijkheid.

En wanneer zou ik het echt vast kunnen leggen of het echt zo is of niet?

Ik hoop dat jullie mij wat erover kunnen vertellen.

Alvast bedankt!

X
Plas even over je toetsenbord, dan kan ik je nu al vertellen of je zwanger bent of niet!

Gemiddeld 27 juni. 2 weken na ovulatie. Is het de bedoeling zwanger te worden?
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Kortom je hebt deze maand geen anticonceptie ingenomen en gesext zonder condoom.

Je kunt dus zwanger zijn.

Zou je alleen nu nog niets van kunnen merken aangezien je ovulatie pas gisteren was. Over twee weken wanneer je weer ongesteld zou moeten worden kun je een zwangerschapstest doen. Heeft nu nog geen enkele zin omdat je lichaam nu nog geen hcg (=zwangerschaps hormoon) heeft aangemaakt.

Mocht je niet zwanger willen worden zou je nu nog als de sodemieter een morning afterpil kunnen halen om een mogelijke zwangerschap misschien te voorkomen.
Waarom heb je deze hele strip nog geen pil aangeraakt? Waarom vanaf december wel aan de pil? Wil je zwanger worden? Zonee, waarom seks je dan zonder pil?
Kan dit naar de zwanger pijler?
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
De reden waarom ik geen pil nog heb geslikt omdat ik hem niet heb gekregen van de aphotheek nog, die waren 2 weken dicht en konden niks voor me doen.. Belachelijk natuurlijk. Nou eigenlijk was het niet de bedoeling om zwanger te worden, maar de baby is altijd welkom!
Wat is de zwanger pijler? ?
Ken je de nieuwe uitvinding die condoom heet nog niet?

Gewoon lekker neuken zonder A-C joh. En dan de apotheek de schuld geven als je onverhoopt zwanger raakt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Haal de map.
quote:MijnLeven123 schreef op 14 juni 2016 @ 12:51:

De reden waarom ik geen pil nog heb geslikt omdat ik hem niet heb gekregen van de aphotheek nog, die waren 2 weken dicht en konden niks voor me doen.. Belachelijk natuurlijk. Nou eigenlijk was het niet de bedoeling om zwanger te worden, maar de baby is altijd welkom!

Maar als een baby niet de bedoeling is en je bent je ervan bewust dat je geen pil slikt, waarom dan geen andere anticonceptie gebruiken? Als je seks zonder anticonceptie, ja, dan kun je zwanger raken.

Er is ook nog zoiets als een vervangende apotheek, trouwens. Zou toch wat zijn als niemand bij zn medicijnen kan..
Ik vermoed vakantietijd.

En de condooms waren overal uitverkocht?

Het kan, het kan ook van niet. Symptomen kan je in ieder geval nog niet hebben, over 2 weken een test doen dan weet je het zeker.
Per aspera ad astra.
Je topic hoort in een andere categorie, namelijk "zwanger" ipv "kinderen". Kun je zelf niet meer wijzigen, moet je de mods voor vragen.

De reden waarom ik geen pil nog heb geslikt omdat ik hem niet heb gekregen van de aphotheek nog, die waren 2 weken dicht en konden niks voor me doen.. Belachelijk natuurlijk. Nou eigenlijk was het niet de bedoeling om zwanger te worden, maar de baby is altijd welkom!Er is altijd een waarnemende apotheek in zo'n geval. En anders neem je het doosje met etiket mee naar elke willekeurige apotheek en haal je hem daar op. Of je vraagt de huisarts om een nieuw recept als je het etiket niet meer hebt. Beetje zelf nadenken is ook een optie hè
Joh, zo dom om rond je ovulatie te seksen zonder anticonceptie en ook nog eens niet opgelet tijdens de biologieles. Ik heb nu al medelijden met je toekomstige kind.
Als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, en seks hebt (heel belangrijk!), dan kan je zwanger worden.
De kans om zwanger te worden kan enorm variëren. Voor een gezond, jong stel zal dit gemiddeld rond de 15% tot 20% per menstruatiecyclus liggen.
Ik heb niet gezegd dat het zonder anticonceptie is! Ik heb het alle keren met condoom gedaan maar 2x gescheurd. Die ene keer te laat doorgekregen. En de 2e keer was op een zondag waardoor we geen morning after pil kon halen.

En gisteren kon ik nergens heen aangezien ik van 7 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds moet werken..

Ik vraag alleen om advies en hulp, niet om tot berichtjes.. ????
De morning after pil haal je bij kruidvat, supermarkt, dienstapotheek, overal zowat. Ja, ook op zondag zijn die allemaal open. En waarom zet je in je OP er niet bij dat het met condoom was? Als je niet snapt dat dat invloed heeft op dit hele verhaal, dan hoop ik heel erg dat je niet zwanger bent want ik betwijfel of dat goed gaat komen dan.

En advies was dat je bij een gescheurd condoom een morning after pil inneemt als je niet zwanger wil worden. Maar dat heb je niet gedaan, dus de kans dat je zwanger bent is er ja. Over 2 weken kan je testen als je dan niet ongesteld bent geworden.
quote:MijnLeven123 schreef op 14 juni 2016 @ 13:20:

Ik heb niet gezegd dat het zonder anticonceptie is! Ik heb het alle keren met condoom gedaan maar 2x gescheurd. Die ene keer te laat doorgekregen. En de 2e keer was op een zondag waardoor we geen morning after pil kon halen.

En gisteren kon ik nergens heen aangezien ik van 7 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds moet werken..

Ik vraag alleen om advies en hulp, niet om tot berichtjes.. ????Er zijn apotheken open op zondag, echt waar
Ik vind het nog knapper dat je weet dat je je ovulatie hebt gehad.

Maar je kung nu nog naar de huisarts voor een spiraaltje. Hoef je ook niet meer aan de pil te denken.

Maar nu hoofdpijn, buikpijn en misselijk? Kan ook gewoon stress zijn of een virusje.
wat zijn jullie onaardig...ze is straks gewoon door de pil heen zwanger geworden, kan zij toch niks aan doen..
2x een gescheurd condoom?

Lees de gebruiksaanwijzing eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven