In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:-NummerZoveel- schreef op 15 juni 2016 @ 22:03:

Ha! Hij gaat helemaal los nu Echt hoor, ik geef het nog een week voordat hij tussen jullie kussens in slaapt, wat ik je brom...

Waar moeten wij dan

Hij is groot!
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
quote:yasmijn schreef op 15 juni 2016 @ 22:03:

De man zegt: hoe kan het dat iedereen roept dat die kat zo schuw is?

Ik geloof dat ie zich echt beter voelt. Hij is goed aan het rondscharrelen. Met ons en andere katten erbij.Hij had denk ik een 'Oei-ik-groei'-sprongetje.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.

Hannah Arendt
quote:Solomio schreef op 15 juni 2016 @ 22:07:

[...]

Hij had denk ik een 'Oei-ik-groei'-sprongetje.
Kane for President! Go Kane, go

Ondertussen duim ik wel gewoon verder, dat deze opwaartse lijn zich op alle vlakken maar positief voort mag zetten!
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Hoe is het mogelijk zeg dat hij zo vrij is ineens.
I like being a mess. It's who I am.

Of deze http://3.bp.blogspot.com/-K24o8PBkGm0/U ... atlion.jpg
quote:yasmijn schreef op 15 juni 2016 @ 22:06:

[...]

Waar moeten wij dan

Hij is groot!Ik zou investeren in een 1,5 kingsize bed
quote:Watervrouw2 schreef op 15 juni 2016 @ 22:15:

[afbeelding]

Of deze http://3.bp.blogspot.com/ ... cF4JboU/s1600/catlion.jpgJa zo!
quote:Calamitycat schreef op 15 juni 2016 @ 22:09:

Kane for President! Go Kane, go

Ondertussen duim ik wel gewoon verder, dat deze opwaartse lijn zich op alle vlakken maar positief voort mag zetten!Dank!
quote:-NummerZoveel- schreef op 15 juni 2016 @ 22:25:

[...]

Ik zou investeren in een 1,5 kingsize bed Mooi excuus voor een nieuw bed
Wat fijn dat hij vooruit is gegaan, ook al is hij nog niet waar hij wezen moet. Hopelijk gaat het elke dag weer wat beter.

Overigens zie ik nu een werkelijk reusachtige kat voor me door de beschrijvingen (heb geen referentiemateriaal).
Ja vertrouwen in andere mensen heeft hij nooit onder de knie gekregen maar bij jullie al in zo korte tijd, kan niet mooier. En dat hij contact zoekt met de anderen......hup Kane laat je van je liefste kant zien
Bakje mousse want wij gaan naar bed. Hij begon direct te eten!

We proberen morgenavond naar de arts te gaan, afspraak verzetten. Als het zo doorgaat kan de drain er vrijdag misschien wel uit. Maar wellicht wil ik te snel
Dit klinkt hoopvol! Zo te horen voelt hij zich wat beter en veilig genoeg om tevoorschijn te komen.

Ik duim voor een volledig herstel en een heerlijk leven voor alle katten! (En hun personeel)
Oh Yas wat een goede berichten! voor Kane!
The owls are not what they seem
quote:yasmijn schreef op 15 juni 2016 @ 22:47:

Bakje mousse want wij gaan naar bed. Hij begon direct te eten!

We proberen morgenavond naar de arts te gaan, afspraak verzetten. Als het zo doorgaat kan de drain er vrijdag misschien wel uit. Maar wellicht wil ik te snel

Bed al besteld? Ik denk niet dat je nog veel tijd over hebt om dat te regelen

Zie, hij zat gewoon vol. Zo'n lekker mousseje lust ie dus best als er ruimte over is. Goede berichten Yas, ben echt zo blij dat hij eet!

En je vraagt je af wat er in zo'n beestje omgaat, dat hij nu opeens stoer gaat doen. Misschien pikte hij de achterhoede alleen bij zijn broers, en heeft hij besloten de honneurs dan zelf maar waar te nemen nu zij het niet meer voor hem doen?
quote:AllyMcBeal schreef op 15 juni 2016 @ 22:10:

Hoe is het mogelijk zeg dat hij zo vrij is ineens. misschien had hij last van Bo.
quote:S-Meds schreef op 15 juni 2016 @ 23:33:

[...]

misschien had hij last van Bo.Nou dat heb ik me dus echt zitten afvragen, maar heb nergens gelezen dat dat een dominante kat was. Maar weet ook niet zeker hoe dat werkt bij katten. Onze poes werd een stuk vrijer toen de kater er niet meer was maar ja dat was ook een echte pestkop.
I like being a mess. It's who I am.
Wow, Citizen Kane ontwaakt!

Het lijkt toch echt alsof hij ineens ruimte ontdekt/krijgt die er eerder niet was... andere omgeving/andere dynamiek.
Wat fijn om te lezen over Kane!

MoedervanMV, ik weet niet of de mobiel nog in gebruik is, anders zou ik graag het appje via pb hier beantwoorden
Het is nog erg vroeg maar wat fijn om te lezen dit.

Wat een stoere stapper die Kane voorzichtig weer,
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
quote:AllyMcBeal schreef op 15 juni 2016 @ 23:52:

[...]

Nou dat heb ik me dus echt zitten afvragen, maar heb nergens gelezen dat dat een dominante kat was. Maar weet ook niet zeker hoe dat werkt bij katten. Onze poes werd een stuk vrijer toen de kater er niet meer was maar ja dat was ook een echte pestkop.Ook als katten elkaar gewoon lief vinden, kan hun gedrag erg veranderen als de groep verandert. Alles wat ze bij elkaar vonden (kroelen, geborgenheid, of juist overwinning, rottigheid, enz) kunnen ze bij andere katten of bij hun personeel gaan zoeken als de dynamiek in huis verandert.
quote:-NummerZoveel- schreef op 15 juni 2016 @ 22:03:

Ha! Hij gaat helemaal los nu Echt hoor, ik geef het nog een week voordat hij tussen jullie kussens in slaapt, wat ik je brom...
Hatsjikideee...
quote:-NummerZoveel- schreef op 16 juni 2016 @ 06:40:

[...]

Ook als katten elkaar gewoon lief vinden, kan hun gedrag erg veranderen als de groep verandert. Alles wat ze bij elkaar vonden (kroelen, geborgenheid, of juist overwinning, rottigheid, enz) kunnen ze bij andere katten of bij hun personeel gaan zoeken als de dynamiek in huis verandert.

Klopt, toen bij mij een van de twee poezen-zusjes wegviel, werd ik ineens gezien als knuffelobject en had ik er een harige schaduw bij, was voor die tijd helemaal niet zo.

Mareltje, hoop dat Floyd en Billy elkaar inmiddels ook wel oke vinden
Ik kom weer even duimen en een brengen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven