Wie herkent dit??
donderdag 16 juni 2016 om 20:00
Af en toe wordt ik zomaar uit het niets overvallen door zenuwachtige gevoelens. Net alsof er iets spannends gaat gebeuren. Maar er gebeurt gewoon niets. Weet niet waar dat gevoel vandaan komt en wat het te betekenen heeft. En dan gaat het gevoel plotseling weer
weg. Het gebeurt op het werk en thuis als ik rustig op de bank heel ontspannen naar tv zit te kijken. Wie herkent dit?
weg. Het gebeurt op het werk en thuis als ik rustig op de bank heel ontspannen naar tv zit te kijken. Wie herkent dit?
donderdag 16 juni 2016 om 20:16
Ik herken het wel en bepaald niet HSP. Achteraf gezien is er op de achtergrond wel degelijk iets wat me zo zenuwachtig maakt. Dat kan van alles zijn. Van persoonlijke zorgen tot het nieuws wat me meer raakt dan me lief is, zonder er direct bewust van te zijn.
Het is wel een heel vervelend gevoel en kan best een paar dagen aanhouden.
Het is wel een heel vervelend gevoel en kan best een paar dagen aanhouden.
donderdag 16 juni 2016 om 20:21
quote:dophertje schreef op 16 juni 2016 @ 20:16:
Ik denk niet aan n paniekaanval, want daar ervaren mensen meer fysieke klachten bij.
Wel kan het een signaal van je lijf/geest zijn dat je onder te hoge spanning staat, dus goed daar zorg voor te hebben!
Herken je daar iets in?
Ik weet ook niet wat TO fysiek voelt.
In haar OP herken ik mezelf wel. De eerste keer dat mij dit overkwam wist ik ook niet wat het was of waar het vandaan kwam.
Ik denk niet aan n paniekaanval, want daar ervaren mensen meer fysieke klachten bij.
Wel kan het een signaal van je lijf/geest zijn dat je onder te hoge spanning staat, dus goed daar zorg voor te hebben!
Herken je daar iets in?
Ik weet ook niet wat TO fysiek voelt.
In haar OP herken ik mezelf wel. De eerste keer dat mij dit overkwam wist ik ook niet wat het was of waar het vandaan kwam.
donderdag 16 juni 2016 om 20:34
quote:Suri_Sisa schreef op 16 juni 2016 @ 20:22:
Ik heb eerlijk gezegd niet bijgehouden hoe vaak ik dat gevoel krijg. Het overvalt mij gewoon. Voor zover mij ik kan herinneren had ik er vorig jaar al last van. En dat gevoel blijft ongeveer een half uur ofzo. Ik krijg het niet iedere dag.Wat is 'dat gevoel'? Ga je dan hyperventileren, word je misselijk, draaierig?
Ik heb eerlijk gezegd niet bijgehouden hoe vaak ik dat gevoel krijg. Het overvalt mij gewoon. Voor zover mij ik kan herinneren had ik er vorig jaar al last van. En dat gevoel blijft ongeveer een half uur ofzo. Ik krijg het niet iedere dag.Wat is 'dat gevoel'? Ga je dan hyperventileren, word je misselijk, draaierig?
donderdag 16 juni 2016 om 21:02