Help!! Hond heeft proteine bites op.

17-06-2016 19:46 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!! Ik kom net thuis en mijn hond heeft het zakje proteine bites van tafel gepakt en opgegeten. Dit zijn proteine bites van Body & fit met cocosnoot smaak. Ik woon nog bij mijn ouders en ze hebben helaas nu niet het geld om nu naar de dierenarts te gaan om bijv zijn maag te laten leegpompen. ik hoop dat jullie raad hebben. Ik weet me geen raad!! Alsjeblieft geen gemene reacties ik weet hoe stom het is maar het stond op de eettafel (hoog, hij is erop gesprongen via de stoelen) en ik had niet gedacht dat het kwaad kon.

http://www.bodyenfitshop. ... snutrition/protein-bites/
Leef je dag alsof het je laatste is!
Er zit trouwens een laagje melkchocolade omheen en daarom maak ik me druk. In de zak zit 200 gram waarvan ikzelf al de helft heb opgegeten dus mijn hond heeft ongeveer 100 gram opgegeten binnen 1.5 uur geleden
Dierenarts.

Zal niet veel cacao zijn maar dat is dus wel hartstikke gevaarlijk voor honden.
Belachelijk dat er geen geld is om je hond naar de dierenarts te brengen. Toch naar de dierenarts en vragen of je een factuur mee krijgt zodat je achteraf kan betalen.
Jammer dan dat ze nu het geld niet hebben, je zorgt er maar voor dat je de dierenarts dan op afbetaling kan betalen maar je gaat hem nu bellen en erheen
Bel de dierenarts in ieder geval op voor advies, misschien maak je je druk om niks.

En dat er (wederom volgens mij?) geen geld is voor een misschien hoogstnoodzakelijk dierenartsbezoek is wel zorgelijk he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
BELLEN, NU!!!!

Een betalingsregeling is altijd mogelijk!
Dan zeg je dat hotel wat je hebt geboekt maar af, je hond is toch wat belangrijker lijkt me
quote:feeks schreef op 17 juni 2016 @ 19:51:

Dan zeg je dat hotel wat je hebt geboekt maar af, je hond is toch wat belangrijker lijkt medat is inmiddels al een week geleden. Tuurlijk is mijn hond belangrijker! Sorry maar ik heb dus totaal niks aan zo'n reactie.
Echt...en dan wel een hond hebben
Breng die hond dan naar de dieren arts in plaats van hier te zitten, want wil je dan, dat beest na helse pijnen dood laten gaan of kijken of ze je toch wil helpen.
Heb je al gebeld inmiddels??
quote:iris1969 schreef op 17 juni 2016 @ 19:50:

BELLEN, NU!!!!

Een betalingsregeling is altijd mogelijk!+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Volgens mij is het jouw schuld dat die hond er bij kon, dus JIJ mag het betalen, niet je ouders.
Je moet naar een dierenarts, anders kan die zelfs doodgaan. Ja sorry maar ben er heel hard in, maar als je het beestje financieel niet kan verzorgen dan moet je geen hond nemen. Je gaat zelf toch ook niet wachten of je miss doodgaat of niet nadat je ben aangereden.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 17 juni 2016 @ 19:48:

Dierenarts.

Zal niet veel cacao zijn maar dat is dus wel hartstikke gevaarlijk voor honden.Daar hebben ze geen geld voor
Als ie dood gaat en je hem in de tuin begraaft kost het je iig niets.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Weet je hoeveel cremeren kost trouwens?
Hoe zwaar is je hond? het is dus ongeveer 25 gr melkchocolade . Dat zal niet zo snel kwaad kunnen.

Google is your friend:http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdie ... ricks.html
Ja je snapt natuurlijk wel dat het verkeerd valt dat je wel veel uitgeeft aan je vriendje maar geen reserves hebt voor je eigen hond. Of althans ik neem nu aan dat het jouw hond is en niet van je ouders?

In ieder geval nu bellen dus. Vraag of het idd nodig is om langs te komen en vraag of je een betalingsregeling kan treffen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Star schreef op 17 juni 2016 @ 19:57:

Weet je hoeveel cremeren kost trouwens?

Achtertuin.

Of de kliko.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Echt sommige mensen moeten gewoon geen huisdieren mogen. Hier kan ik dan ook zo kwaad om worden. Met iedere dierenarts is er bijna wel wat te regelen en dan rustig hier gaan zitten wachten op reacties. Waar je niks aan heb hoe je het zelf zegt. Omdat iedereen zal zeggen dat je naar de dierenarts moet.
bedankt voor de reacties waar ik wat aan heb gehad. Dierenarts is inmiddels gebeld en ik rij er nu heen. Jammer dat er altijd mensen oordelen zonder de situatie te hebben meegemaakt + er nog bij stond geen gemene reacties. Reageer dan gewoon niet. Maar bedankt lieve mensen voor de reacties waar ik dus wel wat aan had. Ik rij nu weg. Fijne avond voor jullie gewenst! Gr
quote:Star schreef op 17 juni 2016 @ 19:57:

Weet je hoeveel cremeren kost trouwens?Paar weken geleden mijn hond laten euthanaseren en laten afvoeren. 300 euro.
quote:Moirai schreef op 17 juni 2016 @ 19:58:

[...]

Achtertuin.

Of de kliko.Of opeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven