In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 17 juni 2016 om 18:31
Jullie duimen heeft heel goed geholpen. De drain is eruit. Hij moet weer helemaal zefstandig gaan eten. Hij krijgt nog wel medicatie. En als ie te weinig eet, dan gewoon bijvoeren in zijn bekkie en dat hebben we op dag 1 voordat ze de drain kregen ook gedaan. Vond ie niet erg. Bo wilde dat niet. Die was veel zieker.
De dierenarts was verbaasd. Hij had dit niet verwacht. Hij zei: ik had ze beiden ten dode opgeschreven. Nou, Kane is alive and kicking.
Hij liep net ook weer gewoon door de kamer. Hij is blij dat ie verlost is van die band om zijn nek.
De dierenarts was verbaasd. Hij had dit niet verwacht. Hij zei: ik had ze beiden ten dode opgeschreven. Nou, Kane is alive and kicking.
Hij liep net ook weer gewoon door de kamer. Hij is blij dat ie verlost is van die band om zijn nek.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
vrijdag 17 juni 2016 om 18:44

vrijdag 17 juni 2016 om 22:36
lieve forummers,
Zoals jullie kunnen zien, heb ik hier onder het bedankkaartje geplaatst wat de moeder van Mleen heeft gestuurd. Op haar verzoek plaats ik het ook hier, omdat ze heel graag iedereen persoonlijk had willen bedanken, maar natuurlijk geen adressen heeft. Ik heb wat aanpassingen gedaan om de privacy van iedereen te waarborgen.
Roos
Zoals jullie kunnen zien, heb ik hier onder het bedankkaartje geplaatst wat de moeder van Mleen heeft gestuurd. Op haar verzoek plaats ik het ook hier, omdat ze heel graag iedereen persoonlijk had willen bedanken, maar natuurlijk geen adressen heeft. Ik heb wat aanpassingen gedaan om de privacy van iedereen te waarborgen.
Roos
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

vrijdag 17 juni 2016 om 22:49
Dankjewel Rosanna, wat fijn dat je het kaartje hier laat zien.
Voor jou en mama van MV
Yasmijn, wat een geweldige berichten over Kane. Hopelijk smult hij morgen lekker van de rosbief.
Wat zijn jullie ongelooflijk lief voor hem, geen woorden voor eigenlijk. Het is in ieder geval een hele opluchting dat het zijn tijd nog niet was. Wat is hij een sterke stoere rakker. Dikke knuffel voor jullie!
Voor jou en mama van MV
Yasmijn, wat een geweldige berichten over Kane. Hopelijk smult hij morgen lekker van de rosbief.
Wat zijn jullie ongelooflijk lief voor hem, geen woorden voor eigenlijk. Het is in ieder geval een hele opluchting dat het zijn tijd nog niet was. Wat is hij een sterke stoere rakker. Dikke knuffel voor jullie!
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

zaterdag 18 juni 2016 om 08:09
quote:yasmijn schreef op 17 juni 2016 @ 21:51:
Hij heeft net zijn medicatie gehad en daarna zijn hele bakje leeggegeten.
Morgen even naar de slager, kijken of ie ook rosbief wil. Vast wel.Die kan goed ontzettend gehinderd zijn geweest door die drain! Jeetje wat een mooie berichten over Kane zeg, the only way is up!
Hij heeft net zijn medicatie gehad en daarna zijn hele bakje leeggegeten.
Morgen even naar de slager, kijken of ie ook rosbief wil. Vast wel.Die kan goed ontzettend gehinderd zijn geweest door die drain! Jeetje wat een mooie berichten over Kane zeg, the only way is up!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in