Zwanger?
zaterdag 18 juni 2016 om 09:25
zaterdag 18 juni 2016 om 09:32
Een bloedneus kan een zwangerschapsverschijnsel zijn. Doordat je meer bloed aanmaak en je vaten slapper zijn ofzo. Daarom hebben zwangere vrouwen ook vaker bloedend tandvlees.
Je slikt de pil. Als je de pil goed slikt en niet bent vergeten lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat je bloedneus zwangerschapsgerelateerd is.
Je slikt de pil. Als je de pil goed slikt en niet bent vergeten lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat je bloedneus zwangerschapsgerelateerd is.
zaterdag 18 juni 2016 om 09:35
zaterdag 18 juni 2016 om 09:35
quote:Ieniemienie123 schreef op 18 juni 2016 @ 09:32:
Soms krijg je iets voor het eerst. Je hoeft dan niet gelijk zwanger te zijn hoor. Wat zijn je andere "zwangerschap symptomen" danTeennagels groeien sneller, ineens verslaafd aan winkelen bij de Formido en Netflixen. Vermoed ik hoor, zijn best verschijnselen die je serieus moet nemen.
Soms krijg je iets voor het eerst. Je hoeft dan niet gelijk zwanger te zijn hoor. Wat zijn je andere "zwangerschap symptomen" danTeennagels groeien sneller, ineens verslaafd aan winkelen bij de Formido en Netflixen. Vermoed ik hoor, zijn best verschijnselen die je serieus moet nemen.
zaterdag 18 juni 2016 om 09:38
Jaaaaaaaaaaa we mogen weer!!
Iris, Amand, Nicotientje en de rest, aantreden
Fietsie:
TO die dingen werken idd. niet zolang ze in het pakje zitten. En ik weet niet wat ze jou verteld hebben maar zwanger word je in je baarmoeder en dat ding zit bij de meeste vrouwen niet in het gezicht zo ver ik weet...
(Heb op een of andere manier het gevoel dat TO niet serieus is... )
Iris, Amand, Nicotientje en de rest, aantreden
Fietsie:
TO die dingen werken idd. niet zolang ze in het pakje zitten. En ik weet niet wat ze jou verteld hebben maar zwanger word je in je baarmoeder en dat ding zit bij de meeste vrouwen niet in het gezicht zo ver ik weet...
(Heb op een of andere manier het gevoel dat TO niet serieus is... )
zaterdag 18 juni 2016 om 09:50