Bakerpraatjes

19-06-2016 19:57 36 berichten
Ik ben mijn zwangerschap helemaal zat. Heb tig complicaties en een datum in zicht waarop baby met keizersnee ter wereld komt.

Had hoop dat vandaag mn water zou breken want dat gebeurde op deze termijn bij vorige zwangerschap ook...

Hebben jullie nog wat bakerpraat om het te bespoedigen?

Door de suikerziekte kan ik niet zomaar aan de bitterlemon, chinees, pannekoeken of ananas.
quote:GateKeeper schreef op 19 juni 2016 @ 20:25:

[...]

Spontaan gebroken vliezen komt meer niet voor dan wel. Die worden vaker doorgeprikt.Zo begon vorige bevalling, stapte uit bed en *flatsh* hele golf aan water. Had toen net als nu extreem veel vruchtwater.
Alle reacties Link kopieren
2 eetlepels wonderolie, maar daar moet je ook nogal van naar de wc.

Een buikmassage.
Bij mij braken de vliezen spontaan en te vroeg in een hotel in Zandvoort, na een dagje rondlopen in Haarlem. Het is het proberen waard
quote:Marie89 schreef op 19 juni 2016 @ 20:44:

Bij mij braken de vliezen spontaan en te vroeg in een hotel in Zandvoort, na een dagje rondlopen in Haarlem. Het is het proberen waard

Ja!

Misschien eerst rondlopen in Haarlem en daarna slapen in een hotel in Zandvoort!
quote:MonteCara schreef op 19 juni 2016 @ 20:46:

[...]

Ja!

Misschien eerst rondlopen in Haarlem en daarna slapen in een hotel in Zandvoort! Hier kan ik me zeker in vinden!!
quote:beelicious schreef op 19 juni 2016 @ 20:36:

[...]

Zo begon vorige bevalling, stapte uit bed en *flatsh* hele golf aan water. Had toen net als nu extreem veel vruchtwater.

Bij mij gebeurde het ook, twee keer keer zelfs.

Ik weet niet meer of ik net een orgasme had gehad of had rondgelopen in Haarlem
En? Ben je al bevallen inmiddels?
Nope, baby is nog niet eens ingedaald.. Lag hoog in het bekken zeiden ze gister.
En ja hoor baby is er :-) gehaald met een geplande keizersnee. We doen 't goed!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Geniet er lekker van
Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven