Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
quote:Peacy schreef op 20 juni 2016 @ 20:26:

Hippies? Ik ben op m'n plek. Houd wel van die vredelievende mensen enzo.

Goed, ik heb net m'n eerste klant van m'n eigen bedrijf gehad. Wilde een speciaal feestje. Wordt geregeld!

Nu opruimen in huis en koffie drinken.Wat goed Peacy!
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 20:56:

[...]

Fresh meat klinkt als een zombie-iets Nee joh. Britse humor.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 20 juni 2016 @ 20:59:

[...]

hou je niet van neuken in een tentje?Ik heb nog wel eens applaus gehad voor neuken in een tentje
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-KING- schreef op 20 juni 2016 @ 20:59:

[...]

hou je niet van neuken in een tentje?

Gewoon al niet van neuken. En zeker niet in een tentje en al helemaal niets romantisch aan neuken in een tentje. Heb veels te druk voor ook.

En man stinkt al na een halve dag festival. Brrr.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 juni 2016 @ 21:01:

[...]

Nee joh. Britse humor.O dan is het het proberen waard!
quote:hatsetats schreef op 20 juni 2016 @ 21:04:

[...]

Ik heb nog wel eens applaus gehad voor neuken in een tentjevan degene waarmee je het gedaan had of het publiek er om heen?
very metal
quote:Goede-Fee schreef op 20 juni 2016 @ 21:06:

[...]

Gewoon al niet van neuken. En zeker niet in een tentje en al helemaal niets romantisch aan neuken in een tentje. Heb veels te druk voor ook.

En man stinkt al na een halve dag festival. Brrr.
very metal
He de bloemenkinderen zitten hier! Heerlijk, een festival. Is er wel een goed hotel in de buurt voor misses nuf?

En Dolfje, je reed me gewoon voorbij. Nou zeg! Nog even bikkelen en dan is de studie klaar!!!!!!!

Kittens, prima tekst. De foto's die ik van jou gezien hebben spreken en dan is dit de perfecte intruductie. Als de kijker de moodset leest, dan kijkt hij met die insteek naar de beelden. En vervolgens verdwijnt die insteek en gaat hij echt kijken.

Perzikje, klinkt heeeeel leuk. (Om met Samson en Gert te spreken: feestjes organiseren is mijn specialiteit zegt ons Miranda)

En ik doe een dansje: Zondag ging het weer mis met Maman: totaal van de wereld en slap. Arts heeft haar thuis 'opgelapt' en zus is bij haar gebleven. Vorige week hoorden we dat ze waarschijnlijk vrijdag terecht kon in het tehuis. Vandaag het nieuws dat ze woensdag haar kamer krijgt. Zus gaat woensdag met haar kijken en de eerste spullen verhuizen. Zwager verhuist woensdagavond de groter spullen en Maman zelf verhuist donderdag. Ik hoop het weekend bij haar te kunnen zijn en de dingen die ze nog mist op te halen en haar te helpen om haar kamer verder 'thuis' te maken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh Oudblond het was niet expres!

Fijn dat je moeder er al terecht kan.
quote:-KING- schreef op 20 juni 2016 @ 21:07:

[...]

van degene waarmee je het gedaan had of het publiek er om heen? Allebei
quote:hatsetats schreef op 20 juni 2016 @ 21:19:

[...]

Allebei
quote:hatsetats schreef op 20 juni 2016 @ 21:19:

[...]

Allebei boef
very metal
Was n heeeeeeeeel klein tentje. En mn ex was nogal groot. En ik ben ook niet zo klein. Dus n wild doppie doen middenop de dag was vragen om uuuuh een staande ovatie ;)
quote:hatsetats schreef op 20 juni 2016 @ 21:26:

Was n heeeeeeeeel klein tentje. En mn ex was nogal groot. En ik ben ook niet zo klein. Dus n wild doppie doen middenop de dag was vragen om uuuuh een staande ovatie ;)dat lijkt me best wel genant!
very metal
Bij een festival denk ik helaas t eerst aan deze vrolijke dingen....

anoniem_160995 wijzigde dit bericht op 20-06-2016 21:32
Reden: Kak... Plaatje deed t niet
% gewijzigd
Die vlogen bij mijn laatste keer Pukkelpop over het terrein. Dit jaar doe ik een herkansing
quote:linjmh schreef op 20 juni 2016 @ 21:29:

Bij een festival denk ik helaas t eerst aan deze vrolijke dingen....

[afbeelding]

Gelukkig hebben ze die niet op Lowlands.

Dat vond ik altijd zo ranzig op PP. Blechie.
quote:Oudblond schreef op 20 juni 2016 @ 21:35:

Die vlogen bij mijn laatste keer Pukkelpop over het terrein. Dit jaar doe ik een herkansing haha gatver.
very metal
Man en dochter zwemmen de zwemvierdaagse. Had in principe ook gewoon in de waterpoelen in onze straat gekund, waar ik elk moment een kudde antilopes verwacht.
quote:Goede-Fee schreef op 20 juni 2016 @ 21:36:

[...]

Gelukkig hebben ze die niet op Lowlands.

Dat vond ik altijd zo ranzig op PP. Blechie.

Wel als je net de brug over gaat richting ingang.

Dan staan ze aan de rechterkant.

Mijn vriendin is daar een keer compleet uit haar plaat gegaan. Ze moest net voor we snachts naar de tent gingen. Kon niet ophouden. Haar vriend had een beste spetter op (wie niet) en beukte tegen het ding aan terwijl vriendin in het donker zat te piesen.

Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen en kon niet meer stoppen.

Op wie denk je dat vriendin het allerkwaadst was yep...allemaal mijn schuld.

en ik maar lachen.
quote:-KING- schreef op 20 juni 2016 @ 21:37:

[...]

haha gatver.Dat gaver had ik niet echt op het moment dat de dixie landde voor het podium bij Skin en er zowat tegelijk een kraan op de tourbus landde. Man gooitde me zowat tussen twee containers en we wisten niet of neefje en nichtje veilig waren.
quote:-KING- schreef op 20 juni 2016 @ 21:07:

[...]

van degene waarmee je het gedaan had of het publiek er om heen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 juni 2016 @ 21:42:

[...]

Wel als je net de brug over gaat richting ingang.

Dan staan ze aan de rechterkant.

Mijn vriendin is daar een keer compleet uit haar plaat gegaan. Ze moest net voor we snachts naar de tent gingen. Kon niet ophouden. Haar vriend had een beste spetter op (wie niet) en beukte tegen het ding aan terwijl vriendin in het donker zat te piesen.

Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen en kon niet meer stoppen.

Op wie denk je dat vriendin het allerkwaadst was yep...allemaal mijn schuld.

en ik maar lachen.

Beetje schuinhouden met mensen erin deden ze vroeger ook altijd op kermis. Hilarisch maar niet als je erop zit. Je lachte zeker het hardst?

En ja ze staan ook op de parkeerplaats. Maar die mijd ik. Ga pas op terrein of op camping naar de normale WC's. Liefst net afgespoten.
Lielands, Graspop, Pukkelpop. Allemaal geweest. Tegenwoordig ga ik alleen nog maar naar kleinere festivals en naar concerten.

Een vriendin van mij zat een keer in zo'n WC'blok' met een soort van Dixies. Heel dat blok omver geduwd door een paar grapjassen. Zat ze daar opgesloten, omdat de deur nu op de grond lag zeg maar. Ze heeft er geen trauma aan over gehouden gelukkig (was vast zelf al te ver heen haha).
quote:Oudblond schreef op 20 juni 2016 @ 21:43:

[...]

Dat gaver had ik niet echt op het moment dat de dixie landde voor het podium bij Skin en er zowat tegelijk een kraan op de tourbus landde. Man gooitde me zowat tussen twee containers en we wisten niet of neefje en nichtje veilig waren.Afschuwelijke ervaring

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven