Over the top interieurs

20-06-2016 22:55 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke bijzonder excentrieke, mooie, lelijke, vieze of juist steriele interieurs komen jullie zoal tegen op internet?

Ik kwam deze tegen toen ik "mooi interieur" googelde en ach eigenlijk is de woonkamer ook niet af zonder boom.

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik vind t eigenlijk wel leuk, ik houd wel van wat groen in huis. Je zult maar zo'n megahuis hebben en niet weten wat je met de ruimte moet. Een lekkere appelboom dan maar!

Kwam laatst op pinterest ook een kamerscherm van planten tegen, vond ik ook wel leuk. Alleen wat minder handig met een grijpgrage peuter
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Oh, dat vind ik eigenlijk wel mooi ja. Ik heb een hekel aan alles wit in het interieur. En dan ook nog eens dat hoogglans wit...ieuw.
Is ook leuk zo'n boom.

Dit huis met binnenzwembad is in Engeland te koop, 19 mln

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Het lijkt wel Star Track Enterprise

De gang;

Is toch net iets anders dan;

Dat huis /zwembad wil ik wel hoor.

Battlestar Spaceship dan weer helemaal niet.
quote:Roosh schreef op 20 juni 2016 @ 23:08:

Oh, dat vind ik eigenlijk wel mooi ja. Ik heb een hekel aan alles wit in het interieur. En dan ook nog eens dat hoogglans wit...ieuw.Haha kom dan maar nooit hierheen. Al mijn meubels zijn wit, sommige zijn hoogglans en alleen mijn banken zijn bruin.

Freaktography. Je vraagt je af waarom niemand het huis ooit binnengegaan is toen de bewoner doodging/wegtrok.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik houd van over the top heftige interieurs, in ieder geval als plaatjes op internet

En over the top is ook een opgezette flamingo

en/of een kamer in flamingo kleur

quote:kopjekoffie70 schreef op 20 juni 2016 @ 23:27:

De gang;

[afbeelding]

Is toch net iets anders dan;

[afbeelding]Mijn zoon zou dit helemaal geweldig vinden. Alle ruimte om te skateboarden. Top.
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Die van hiltje vind ik allemaal leuk! Trouwens, die boom, ik denk dat dat een oude olijfboom is. Die zijn heul veul geld waard. Misschien is dat de reden dat ze het huis om de boom heen hebben gebouwd. Maar het lijkt me de woning van de rijkste boomknuffelaar ter wereld.

Maar ik hou van heel bont gekleurd. Kan niet bont genoeg eigenlijk. En lekker druk. Ik vind sommige huizen net museums op die foto's! Koud, veel te schoon en zo mooi dat je nergens aan mag komen. Nee, dank u. Ik hou van doorgeleefde huizen met veel warmte en gezelligheid.

Mijn oma is opgegroeid in de Jordaan, die had een tapijt over de eettafel en veel prullaria enzo. Ik denk dat dat me beinvloed heeft. Een heel volle woonkamer had ze met overal poppen, porceleinen beeldjes, kleedjes overal overheen gedrapeerd ed. Vond ik veel leuker dan de 80er jaren trend van heel veel wit. Ik haat wit! Het ergste vind ik van die geperste zaagsel houten planken met wit plastic erover, brrrr. Alleen het plafond is wit bij ons. O en mijn hond.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
K ben bang dat mijn interieur ook over de top is. Alles geeft kleur behalve de plafonds...en de verwarming
Wij zijn een keer in Marokko op vakantie geweest en ik vond die zithoeken zo geweldig.

Momenteel ziet het er ongeveer zo uit.

[img]http://www.darna.eu/adverteren/ad_image/2336.jpeg[/img]

Ideaal voor als er iemand jarig is.

Hubbie is het helaas wel beu nu, maar ik heb al een nieuw idee
Volgens mij heb ik het topic niet zo goed begrepen. Ik zal morgen een over the top interieur zoeken waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Ik vind die Marokkaanse banken ook erg mooi, maar ze lijken wel een beetje oncomfortabel. Zit dat wel lekker? Je kunt er niet echt lekker in hangen, lijkt me. Maar wel heel mooi, veel kleur hou ik altijd van.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ja zit heerlijk! Ik zit zeg maar linksachter in de hoek, kussens naast en achter me. Laptop op lap. Val hier ook vaak gewoon in slaap.

Die Indiase invloeden vind ik ook heel mooi, met veel gekleurde doeken. Oogt het gelijk zonniger in ons koude kikkerlandje
Oh wat zielig voor die boom, waarom moet die in de gevangenis?

Ik vind dit wel behoorlijk over the top. Maar ook gaaf

Maar goed ik hou wel een beetje van dramatisch boho
De Marokkaanse bank van Bruise:

Ik moet helemaal niks!
Dit zou ik zo willen:

Helaas ontbreken geld èn ruimte.
Ik moet helemaal niks!
Zo'n trap met glijbaan wil ik ook wel.

Ik moet helemaal niks!
quote:Nicky_L schreef op 21 juni 2016 @ 06:39:

Zo'n trap met glijbaan wil ik ook wel.

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... cf75a6.jpg[/img]

Handig voor als je slecht ter been bent

En die eerste boomtrap uit je reply ervoor vind ik echt schitterend.

Bedankt ook voor het plaatsen van mijn bank

En Lux, geweldig ook! Ik ben dol op de kleur turquoise en dat komt ook allemaal terug in de vloer bij ons in de keuken, gang en toilet.

Een boom in je huis laten groeien hoeft niet duur te zijn, maar dan moet je naar een ander (warm) land. Je bouwt dan gewoon je golfplatenhuisje eromheen
deze vond ik trouwens niet zo over de top:https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 63e499.jpg

De mobiles zijn van een bekende kunstenaar, of wellicht namaak... daar zouden wij ook nog wel een werk thuis van willen hebben iig.
Ik plak hem even voor je.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven