Het stamcafé XVI
maandag 20 juni 2016 om 22:26
quote:-KING- schreef op 20 juni 2016 @ 20:31:
[...]
ja vet! graspop heb ik ook al gemist heb wel een festival gehad 2 weken geleden.
Wij hebben Graspop ook gemist! Achteraf niet heel rouwig om: alle parkeerweilanden en een deel van de camping stonden blank.
Maar metalfest: count me in!
*leest snel verder bij*
[...]
ja vet! graspop heb ik ook al gemist heb wel een festival gehad 2 weken geleden.
Wij hebben Graspop ook gemist! Achteraf niet heel rouwig om: alle parkeerweilanden en een deel van de camping stonden blank.
*leest snel verder bij*
The owls are not what they seem
maandag 20 juni 2016 om 22:32
maandag 20 juni 2016 om 22:35
quote:LadyL0101 schreef op 20 juni 2016 @ 22:26:
[...]
*leest snel verder bij*
ik heb de foto's ook gezien wel een supervette line up op gp.
alvast veel plezier op metalfest
[...]
*leest snel verder bij*
ik heb de foto's ook gezien wel een supervette line up op gp.
alvast veel plezier op metalfest
very metal
maandag 20 juni 2016 om 22:42
maandag 20 juni 2016 om 22:50
quote:Kittens schreef op 20 juni 2016 @ 18:34:
[...]
Dat jij elke ochtend het festivalterrein mag zuigen toch? [afbeelding]
Oh prima. Ik stort de opvangbak wel leeg in jouw tentje.......
En nog even hierover:
quote:Kittens schreef op 20 juni 2016 @ 18:46:
Man doet chagrijnig de afwas. De afwasmachine zit vol en staat aan. Ik heb aangeboden deze straks leeg te ruimen en de afwas die nu op het aanrecht staat in te ruimen. Maar de afwas moest meteen weggeruimd worden. Prima, ga je gang, maar ik doe niet mee.Terechte reactie. Waarom doet 'ie er überhaupt chagrijnig over? Is afwas per definitie jouw probleem ofzo?
[...]
Dat jij elke ochtend het festivalterrein mag zuigen toch? [afbeelding]
Oh prima. Ik stort de opvangbak wel leeg in jouw tentje.......
En nog even hierover:
quote:Kittens schreef op 20 juni 2016 @ 18:46:
Man doet chagrijnig de afwas. De afwasmachine zit vol en staat aan. Ik heb aangeboden deze straks leeg te ruimen en de afwas die nu op het aanrecht staat in te ruimen. Maar de afwas moest meteen weggeruimd worden. Prima, ga je gang, maar ik doe niet mee.Terechte reactie. Waarom doet 'ie er überhaupt chagrijnig over? Is afwas per definitie jouw probleem ofzo?
Oh dear, how sad, never mind.