Het stamcafé XVI
dinsdag 21 juni 2016 om 08:52
quote:SaveAngie schreef op 21 juni 2016 @ 08:31:
Hello, gaat goed. Dreum en ik zijn vandaag vrij. Zou het weer nog wel weten dat het zomer is? Zomer begint vandaag hè, geef het weer even de tijd om zich aan te passen.
Hello, gaat goed. Dreum en ik zijn vandaag vrij. Zou het weer nog wel weten dat het zomer is? Zomer begint vandaag hè, geef het weer even de tijd om zich aan te passen.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 21 juni 2016 om 10:12
Zo ik heb mezelf een schop gegeven en boodschappen gedaan en vast couscoussalade voor vanavond gemaakt.
Donderdag een afspraak om de laatste opdracht door te spreken en die hoop ik dan donderdag en maandag af te kunnen maken en dan nog 1 verslag schrijven. En dan zit het erop,eindelijk weer tijd om te lezen.
Donderdag een afspraak om de laatste opdracht door te spreken en die hoop ik dan donderdag en maandag af te kunnen maken en dan nog 1 verslag schrijven. En dan zit het erop,eindelijk weer tijd om te lezen.
dinsdag 21 juni 2016 om 10:20
Mogguh. Ik was pas 9.30 u uit bed
Heerlijk geslapen en een droom gehad over een meneer die waarschijnlijk niet eens bestaat. Wat best jammer is want het was een leuke droom
Ik ben mezelf een paar jaar jonger aan het verven en nog wel even bezig want ik bedacht dat ik 2 kleuren wil en ga na het uitspoelen nog voor een 2e ronde verf.
Heerlijk geslapen en een droom gehad over een meneer die waarschijnlijk niet eens bestaat. Wat best jammer is want het was een leuke droom
Ik ben mezelf een paar jaar jonger aan het verven en nog wel even bezig want ik bedacht dat ik 2 kleuren wil en ga na het uitspoelen nog voor een 2e ronde verf.
dinsdag 21 juni 2016 om 10:23
Bonjour à tous! Hier is het alweer warm, stond vanochtend te dampen in mijn klaar-over-outfit. Deze week Avondvierdaagse en ondanks mijn ontmoedigingsbeleid wil dochter lopen. Gelukkig zei man dat hij wel mee wil. Onze school doet niet meer mee aan de officiële A4D, maar heeft een alternatief georganiseerd. Op zich wel leuk, want nu gaan de routes door duinen en bos ipv door suffe woonbuurtjes. Maar die tijden.....om 18 u ergens klaarstaan...het is dat ik zelf redelijk mijn gamg kan gaan op het werk (en mijn man werkloos is), maar welk gezin met werkende ouders krijgt dat anders vier dagen op een rij voor elkaar?
Hopelijk komen de bestelde bloemen vandaag en kan ik fijn de tuin spelen de hele dag.
Hie gaat het trouwens met je kleinkind, Ally?
Hopelijk komen de bestelde bloemen vandaag en kan ik fijn de tuin spelen de hele dag.
Hie gaat het trouwens met je kleinkind, Ally?
dinsdag 21 juni 2016 om 10:37
Ik bedenk net dat ik ook de muur in de woonkeuken/-kamer best een ander kleurtje kan geven. Nu nog een kleur.....zo'n moment waarop ik mijn moeder zou bellen. Denk es mee, lieve mensen: inrichting is mix antiek en strak. Lichte, zonnige ruimte. Gordijnen in de erker wit linnen en achter blauw met onderaan een zijden strook blauw/gele bloemen. Ossenbloedrode oude servieskast. Muur is nu zandkleurig maar ik vind het saai! Bovendien is de rvs plaat met gedicht voor mijn moeder net voorde vierde keer naar beneden gepleurd en zitten er lijmresten op de muur. Engels groen? Kun je eigenlijk foto's met je iPad maken en die hier plakken?