Mode & Beauty alle pijlers

ander kapsel

20-06-2016 23:43 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit een beetje met het volgende, mijn haar is ongeveer tot bh bandje, en ben er best trots op.

ik heb altijd gedacht dat mijn vriend lang haar mooi vind, waardoor ik nooit heb gedacht om iets anders met mijn haar te doen.

Maar laatst zaten we t.v. te kijken, waarbij een vrouw in beeld kwam met een b ob. Waarbij de voorkant vrij lang was en de achterkant heel kort was opgeschoren. Waarbij hij aangaf, dat is een gaaf kapsel. Waarbij ik heb gevraagd, of hij dat mooier vind als wat ik nu heb. Daar kwam eigenlijk het antwoord, dat hij dat kapsel mooier vind... Tegelijkertijd gaf hij ook aan, dat ik vooral moet doen waar ik mezelf goed bij voel. Hij wil me niet onder druk zetten. Maar het blijft nu wel een beetje door mijn hoofd spoken.

Aan de ene kant ben ik gek op hem, en als ik hem daar een plezier mee doe, waarom niet...het groeit weer aan. Ik kan tevens mijn haar doneren. Ergens heb ik wel eens gedacht, hoe zou korter mij staan?

Maar aan de andere kant vind ik het best wel apart kapsel. Ik zie het eigenlijk nooit in mijn omgeving, en ben daardoor wel bang dat ik opeens heel erg in de schijnwerpers komt. Daarnaast zou er opeens heel veel vanaf gaan, waardoor het aangroeien heel lang zou gaan duren.

Wat zouden jullie doen?
ik zou voor een lob gaan. Als het bevalt kun je altijd nog korter knippen (of weer laten groeien)
quote:Bruise schreef op 22 juni 2016 @ 00:48:

Ik heb een Chelsea Cut (weddenschap verloren), maar kan er niet aan wennen. Dus draag ik bijna dagelijks een pruik. En je raadt het al, dat is een boblijn.

Ik moet zeggen dat ik wel van wat alternatievere kapsel houd (a-symetrisch, felle kleuren, undercut, sidecut enz) over het algemeen best gaaf vind. Alleen de Chelsea Cut, heb ik persoonlijk niet zo begrepen... why? en waarom wilde de andere weddende partij dat zo graag?

Ik zou heel gouw een kapper raadplegen om te zien of er een hip kort kapsel van gemaakt kan worden...en overleggen dat je asap weer een normaler kapsel zou willen.
Naar wat ik heb begrepen is de chelsea cut ook een stijl die door veel skin meisjes wordt gedragen. Ik heb het dan niet over de racistische skinheads (die helemaal geen skinheads zijn maar dat is een andere discussie) Mijn man was vroeger een ska skin....Kale kop, met dikke bakkebaarden (je moet er van houden :-) ) strakke spijkerbroek met bretels (of heupseel'n zoals we die hier noemen) opgekrulde broekspijpen en kisten eronder en bij voorkeur een geruite blouse....(google maar eens) en los gaan op ska muziek. (dat doet ie nog steeds) en ook niet vies van experimenten met zijn haar (zwart/ wit blokjes, panterprintje)

Nou ja en dan huppelde ik er vrolijk naast m'n chelsea cut :-D
@ ringelding

Heb ik weer wat geleerd.

Bij de weg, gaaf kapsel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven