Kraamcadeau
vrijdag 24 juni 2016 om 14:35
Hoi!
Wie weet er een leuk kraamcadeau voor mijn zus, naja neefje.
Ze heeft al een knuffelkonijn met zijn naam op het oor gekregen, dit vond ze erg leuk.
Als zus zijnde wil je natuurlijk een erg leuk cadeautje geven, maar wat?
Extra info: Mijn neefje is te vroeg geboren met een grote groeiachterstand. Hij mocht vorige week mee naar huis, maar is ondertussen weer naar het ziekenhuis.
Wie weet er een leuk kraamcadeau voor mijn zus, naja neefje.
Ze heeft al een knuffelkonijn met zijn naam op het oor gekregen, dit vond ze erg leuk.
Als zus zijnde wil je natuurlijk een erg leuk cadeautje geven, maar wat?
Extra info: Mijn neefje is te vroeg geboren met een grote groeiachterstand. Hij mocht vorige week mee naar huis, maar is ondertussen weer naar het ziekenhuis.
one way or another
vrijdag 24 juni 2016 om 14:58
vrijdag 24 juni 2016 om 15:02
En inderdaad je kan van alles laten graveren, bedrukken. Handdoek met naam? Of wat misschien een beetje raar is omdat het om een babytje gaat.... maar een goede fles wijn (alcohol) uit het geboorte jaar, die je kunt bewaren. Die worden meestal ook meer waard door de jaren heen. En kan op een belangrijk moment in zn leven worden ontkurkt
Forget the past remember the lesson
vrijdag 24 juni 2016 om 15:46
Een mooie 'toegankelijke' en stylish draagdoek voor newborns is die van Sollybaby.
Is lekker rekbaar van een dunne stof. Perfect voor echte kleintjes. Als ze het wat vindt kan ze daarna altijd nog een geweven doek kopen.
(Hoewel de diehard draagsters zullen vinden dat je best direct een gewoven doek kan kopen)
Is lekker rekbaar van een dunne stof. Perfect voor echte kleintjes. Als ze het wat vindt kan ze daarna altijd nog een geweven doek kopen.
(Hoewel de diehard draagsters zullen vinden dat je best direct een gewoven doek kan kopen)
vrijdag 24 juni 2016 om 16:20
dinsdag 7 augustus 2018 om 22:29
Ik heb laatst bij happymommy.nl een superleuke kraammand gehaald. ze hebben van die giftboxen met voor elk dag een cadeautje erin en denken echt super mee, had een pakket met een auto van little dutch erin voor een van de dagen en kon ook nog de naam erop laten zetten, terwijl dat niet op de site stond. Ze hebben ook leuke mijlpaaldoeken en geboorteposters. Geboorteposter heb ik er meteen bijgehaald (kon een van de producten in de kraammand inruilen tegen een geboorteposter) en het milestonedoek heb ik meteen besteld, geef ik over 3 weken als mijn nichtje 1 maand is als cadeau!
woensdag 8 augustus 2018 om 07:15
Bij river house heb je veel wat je kunt laten personaliseren, bijv de houten trein van Little Dutch. Veel keuze.
Dat gepersonaliseerde prentenboek is leuk maar wij hebben 3 dezelfde gekregen en kan je niet ruilen. En wat moet je met 3 dezelfde boeken? Met de trein kan je er 1 op kamer zetten en 1 om mee te spelen bijv.
Bordje met geboortekaartje lijkt me ook leuk.
Dat gepersonaliseerde prentenboek is leuk maar wij hebben 3 dezelfde gekregen en kan je niet ruilen. En wat moet je met 3 dezelfde boeken? Met de trein kan je er 1 op kamer zetten en 1 om mee te spelen bijv.
Bordje met geboortekaartje lijkt me ook leuk.
Een baksteen is nooit alleen