De geboorte van je nickname
woensdag 4 juli 2007 om 19:55
Jaja, waarom heb je voor je nickname gekozen??? Ik "zwerf" al een tijdje op deze forum rond en heb al heel veel nicknames gezien. Hele grappige, simpele maar altijd vrijwel unieke nick's. Dus vertel hier de achtergrond van je nickname 
Ik begin:
Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.
Nu jullie!!!
Ik begin:
Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.
Nu jullie!!!
dinsdag 31 juli 2007 om 15:35
quote:
quote: LolitaLempicka reageerde
Mijn lekkere parfum mmmmm Die gebruik ik ook al jaaaaaaaaren. Echt helemaal super he? Dan vind jij Victor & Rolf ook lekker denk ik (Flowerbomb). Mijn nickname komt overigens van mijn veelgebruikte uitspraak:"gezelligheid".
ja echt heel lekker hé, werkte een tijdje tijdelijk achter de kassa, kwam er een oudere man die telkens opnieuw zei dat ik lekker rook haha. en een andere die beetje dichtbij kwam,rook naar me keek en zei Lolita Lempicka? Haha vond het leuk da hij het kende.
Victor & Rolf ken ik niet...is dat een bloemengeur? ben niet zo voor bloemengeuren. Hou wel van zoete geurtjes, maar ook van die verleidelijke vrouwelijke zoals Burberry en Insolence. Jil Sanders parfum ruikt ook heel lekker mmm Ok uhm deze topic gaat niet over parfums....sorry!
Mijn lekkere parfum mmmmm Die gebruik ik ook al jaaaaaaaaren. Echt helemaal super he? Dan vind jij Victor & Rolf ook lekker denk ik (Flowerbomb). Mijn nickname komt overigens van mijn veelgebruikte uitspraak:"gezelligheid".
ja echt heel lekker hé, werkte een tijdje tijdelijk achter de kassa, kwam er een oudere man die telkens opnieuw zei dat ik lekker rook haha. en een andere die beetje dichtbij kwam,rook naar me keek en zei Lolita Lempicka? Haha vond het leuk da hij het kende.
Victor & Rolf ken ik niet...is dat een bloemengeur? ben niet zo voor bloemengeuren. Hou wel van zoete geurtjes, maar ook van die verleidelijke vrouwelijke zoals Burberry en Insolence. Jil Sanders parfum ruikt ook heel lekker mmm Ok uhm deze topic gaat niet over parfums....sorry!
woensdag 1 augustus 2007 om 11:04
quote:
quote: Gezelligheid2 reageerde
Probeer m maar gewoon ns. Is super!
quote: Gezelligheid2 reageerde
Probeer m maar gewoon ns. Is super!
dinsdag 7 augustus 2007 om 23:51
quote:Nijntje schreef op 09 juli 2007 @ 03:54:
Mijn nick zegt helemaal niks over mij.
Ik zou het wel leuk vinden om met het nieuwe forum een nieuwe nick te nemen.
Eerder heb ik al (tijdelijk) Wilhelmina Kuttje geheten, en Elaine Bennes. Die laatste past het beste bij mij, want ik vind haar top en ze lijkt wel een beetje op mij.
Demo, een dranknaam past idd wel bij jou
Pimpelbootje, Kratje Bier of Roseetje zou ook kunnen.
hahaha, ik klik in dit nw forum de optie aan waar ik kan zien waar ik allemaal gereageerd heb en kom dit nu pas tegen. Ja, Pimpelbootje is wel een goeie
En Nijn, zien we je terug als Elaine?? Nog meer verwarring
Mijn nick zegt helemaal niks over mij.
Eerder heb ik al (tijdelijk) Wilhelmina Kuttje geheten, en Elaine Bennes. Die laatste past het beste bij mij, want ik vind haar top en ze lijkt wel een beetje op mij.
Demo, een dranknaam past idd wel bij jou
hahaha, ik klik in dit nw forum de optie aan waar ik kan zien waar ik allemaal gereageerd heb en kom dit nu pas tegen. Ja, Pimpelbootje is wel een goeie
En Nijn, zien we je terug als Elaine?? Nog meer verwarring
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 13 augustus 2007 om 23:12
quote:LolitaLempicka schreef op 03 augustus 2007 @ 12:30:
[...]
maaaaaaaar het is wel tricky met ck hihi
of wilde je het origineel doen?
Hoi hoi
Reageer mss beetje laat, maar kon even niet op het forum komen.
Het is idd Tricky, maar deze was blijkbaar al bezet.
Dus toen maar Trikky. Dus een beetje verbasterd.
Had liever de orginele naam gehad. Maar ja je kunt nu eenmaal niet alles hebben.
Trikky
[...]
maaaaaaaar het is wel tricky met ck hihi
of wilde je het origineel doen?
Hoi hoi
Reageer mss beetje laat, maar kon even niet op het forum komen.
Het is idd Tricky, maar deze was blijkbaar al bezet.
Dus toen maar Trikky. Dus een beetje verbasterd.
Had liever de orginele naam gehad. Maar ja je kunt nu eenmaal niet alles hebben.
Trikky
dinsdag 14 augustus 2007 om 00:01
Ik heb deze naam al heel lang, het is een samenraapsel van letters van een hond en van een paard die we ooit hadden en die namen betekenden ook weer iets, plus wat erbij bedachte letters.
En het werd ook de naam die ik voor veel dingen koos omdat ik bv veel (computer)spelletjes speelde en nog speel en dan moet je ook steeds een naam verzinnen. En met deze kun je dan meteen door ipv alles uit te proberen haha.
Het werd dus echt een soort tweede naan die ik voor veel dingen gebruikte. Ben er nu wel op uit gekeken ook al is ie voor mij wel speciaal maar ja, ik gebruik op andere fora en in spellen ook al andere namen en zo is het wel wat overzichtelijker, van die vaste setjes namen.
En het werd ook de naam die ik voor veel dingen koos omdat ik bv veel (computer)spelletjes speelde en nog speel en dan moet je ook steeds een naam verzinnen. En met deze kun je dan meteen door ipv alles uit te proberen haha.
Het werd dus echt een soort tweede naan die ik voor veel dingen gebruikte. Ben er nu wel op uit gekeken ook al is ie voor mij wel speciaal maar ja, ik gebruik op andere fora en in spellen ook al andere namen en zo is het wel wat overzichtelijker, van die vaste setjes namen.
maandag 31 december 2007 om 16:20