Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MevrouwJack schreef op 25 juni 2016 @ 13:35:

[...]

Volgens mij vanwege dit topic, waarin ze na 30 posts vroegen of het topic gesloten kon worden vanwege vol, en de gepermabande opende het nieuwe deel dat door de mods werd verwijderd vanwege trollen.

Maar misschien mis ik iets hoor.Dat slaat natuurlijk nergens op. En het is ook geen trol trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 25 juni 2016 @ 13:40:

[...]

Dat slaat natuurlijk nergens op. En het is ook geen trol trouwens.Had dan op z'n minst een waarschuwing of 24 uurs van gegeven. Meteen een perma vind ik ook weer zo radicaal. En ze is ook helemaal geen troll, gewoon een hele keurige forummer.
Dit is de 'ik-kijk-geen-centimeter-verder-dan-mijn-neus-lang-is'-mod blijkbaar. Gebeurt de laatste tijd wel heel vaak dat bannen e.d. ongedaan moeten worden gemaakt of topics weer terug worden geplaatst.
Tjezus, wat vals
quote:Dana schreef op 25 juni 2016 @ 13:36:

[...]

Nou niet meteen doodgaan hoor, alsjeblieft. Ik loop nog wel een tijdje doelloos rond dan
Waaaat? Baankje???
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 25 juni 2016 @ 13:36:

[...]

Het blijft toch grappig dat een Sapsorrow zo lang door kan gaan en dit direct geregeld is.Nou dit.
Tjezus, wat vals
Iemand de huid volschelden via pb mag wel, maar een grapje maken niet.

Raar moderatorteam hier.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 25 juni 2016 @ 13:47:

Iemand de huid volschelden via pb mag wel, maar een grapje maken niet.

Raar moderatorteam hier.Toegegeven, de mods zorgen er wel voor dat pagina 1 van deze napraat ergens over gaat.
quote:Amaqanda schreef op 25 juni 2016 @ 13:48:

[...]

Toegegeven, de mods zorgen er wel voor dat pagina 1 van deze napraat ergens over gaat.Das waar
Tjezus, wat vals
Wat een ongelofelijke actie weer van de Mods, die kijken niet verder dan hun neus lang is.

Echt belachelijk dit!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Sorry trouwens dat ik op pagina 1 per ongeluk on topic reageerde. Ik zal volgende keer even wachten tot iedereen tijd gehad heeft voor zwaais en tvp's.
Tjezus, wat vals
36
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:MevrouwJack schreef op 25 juni 2016 @ 13:49:

Sorry trouwens dat ik op pagina 1 per ongeluk on topic reageerde. Ik zal volgende keer even wachten tot iedereen tijd gehad heeft voor zwaais en tvp's.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nou, kom maar op met die bloemen Bankje
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gelukkig, de mods hebben ook door dat Bankje geen troll is. Wel een ban, nog steeds zwaar overdreven, maar iig geen perma meer.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nous
Ik heb net nog meer bewijs gezien dat het DIE mod is.

He Nous, ouwe gefrustreerde kinderachtige forummert van me !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Belachelijk reactie van de mod.
Tjezus, wat vals
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juni 2016 @ 13:56:

He Nous, ouwe gefrustreerde kinderachtige forummert van me !Het is dat ik bang ben dat het nog echt consequenties heeft ook, maar ik zit echt op m'n handen om dit niet te staffen puur om te kijken wat er gebeurt.
quote:Dana schreef op 25 juni 2016 @ 14:01:

[...]

Het is dat ik bang ben dat het nog echt consequenties heeft ook, maar ik zit echt op m'n handen om dit niet te staffen puur om te kijken wat er gebeurt.Ja dit is je kans
Tjezus, wat vals
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juni 2016 @ 13:56:

He Nous, ouwe gefrustreerde kinderachtige forummert van me !Waar nóu weer?
Ook fijn dat die perma's in clusters komen en dan weer lange tijd nergens te bekennen zijn. Alsof er quota gelden ipv regels.
quote:Bij_Zonder schreef op 25 juni 2016 @ 14:02:

Ook fijn dat die perma's in clusters komen en dan weer lange tijd nergens te bekennen zijn. Alsof er quota gelden ipv regels.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Bij_Zonder schreef op 25 juni 2016 @ 14:02:

In dat geval trek ik al mijn posts op het modtopic in
Tjezus, wat vals
quote:Dana schreef op 25 juni 2016 @ 13:54:

Gelukkig, de mods hebben ook door dat Bankje geen troll is. Wel een ban, nog steeds zwaar overdreven, maar iig geen perma meer.Officiële waarschuwing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven