In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 25 juni 2016 om 20:41
Ik kom ook even updaten.
Ben heel erg druk geweest, dus niet veel op het forum geweest.
Floyd wordt elke dag dikker Hij heeft twee grote hobby's, zoals het een achttienjarige kat betaamd; eten en slapen. In die volgorde. Voor eten wordt slapen onderbroken. Met liefde.
Vorig weekend is hij op vakantie geweest. Weekendje mee in de camper, om eens te testen hoe dat ging.
Billy voelde zich, zoals gewoonlijk, in zijn territorium aangetast, Floyd vond het geweldig. Die lag de hele dag op de stoel van waar hij het beste zicht naar buiten had
Ongelofelijk hoe makkelijk hij met alles is en hoe hij overal zichtbaar van geniet.
Vandaag zijn eerste tripje naar buiten gemaakt, de schuur en de kas in.
Heerlijk met zijn pens in de zon gelegen in de kas. Genoeg avontuur voor vandaag was dat weer, dus de rest van de dag bestond uit, juist, eten en slapen.
De grootste actie de rest van de dag bestond uit verkassen van de hoek van de hoekbank, naar de chaise longue waar de zon op stond
Billy en Floyd zijn nog steeds geen vrienden. Billy blaast en Floyd trekt zich daar geen reet van aan. Maar goed, het went ergens wel een beetje geloof ik, en de buurvrouw vertelde gisteravond dat ze door de weeks zo gezellig samen op de vensterbank zitten
Buurvrouw dacht dus dat ze dikke maatjes zijn, dus ik vermoed dat ik genept wordt waar ik bij sta door een stel blazende katten....
Wordt vervolgd maar weer.
Ben heel erg druk geweest, dus niet veel op het forum geweest.
Floyd wordt elke dag dikker Hij heeft twee grote hobby's, zoals het een achttienjarige kat betaamd; eten en slapen. In die volgorde. Voor eten wordt slapen onderbroken. Met liefde.
Vorig weekend is hij op vakantie geweest. Weekendje mee in de camper, om eens te testen hoe dat ging.
Billy voelde zich, zoals gewoonlijk, in zijn territorium aangetast, Floyd vond het geweldig. Die lag de hele dag op de stoel van waar hij het beste zicht naar buiten had
Ongelofelijk hoe makkelijk hij met alles is en hoe hij overal zichtbaar van geniet.
Vandaag zijn eerste tripje naar buiten gemaakt, de schuur en de kas in.
Heerlijk met zijn pens in de zon gelegen in de kas. Genoeg avontuur voor vandaag was dat weer, dus de rest van de dag bestond uit, juist, eten en slapen.
De grootste actie de rest van de dag bestond uit verkassen van de hoek van de hoekbank, naar de chaise longue waar de zon op stond
Billy en Floyd zijn nog steeds geen vrienden. Billy blaast en Floyd trekt zich daar geen reet van aan. Maar goed, het went ergens wel een beetje geloof ik, en de buurvrouw vertelde gisteravond dat ze door de weeks zo gezellig samen op de vensterbank zitten
Buurvrouw dacht dus dat ze dikke maatjes zijn, dus ik vermoed dat ik genept wordt waar ik bij sta door een stel blazende katten....
Wordt vervolgd maar weer.
668, the neighbour of the Beast

zaterdag 25 juni 2016 om 20:48
Ik heb een hoekbank die deels voor het woonkamerraam staat.
De ene zit dan blijkbaar in de vensterbank en de andere op de bankleuning. Buurvrouw dacht dus dat ze inmiddels dikke vriendjes zijn, maar zodra wij thuis zijn is het blazen en moeilijk doen, van Billy's kant iig.
Zodra wij er niet zijn kunnen ze wel bij elkaar in de buurt zitten zonder problemen blijkbaar
De ene zit dan blijkbaar in de vensterbank en de andere op de bankleuning. Buurvrouw dacht dus dat ze inmiddels dikke vriendjes zijn, maar zodra wij thuis zijn is het blazen en moeilijk doen, van Billy's kant iig.
Zodra wij er niet zijn kunnen ze wel bij elkaar in de buurt zitten zonder problemen blijkbaar
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 25 juni 2016 om 20:50
quote:Marels schreef op 25 juni 2016 @ 20:48:
Zodra wij er niet zijn kunnen ze wel bij elkaar in de buurt zitten zonder problemen blijkbaar Dat hoor je vaker hè? Voor de buitenwereld zijn t vijanden, maar ondertussen valt t best mee. Etters
Zodra wij er niet zijn kunnen ze wel bij elkaar in de buurt zitten zonder problemen blijkbaar Dat hoor je vaker hè? Voor de buitenwereld zijn t vijanden, maar ondertussen valt t best mee. Etters
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

zaterdag 25 juni 2016 om 20:52
quote:Marels schreef op 25 juni 2016 @ 20:48:
Stomme beesten .
Stomme beesten .
zaterdag 25 juni 2016 om 20:58

zaterdag 25 juni 2016 om 21:52
zondag 26 juni 2016 om 21:56
Ja vrijdag al de hele dag onrustig, zou Kane me nog herkennen, kan ik hem nog aaien, komt hij eigenlijk wel te voorschijn? Ik wist niet hoe gauw ik me over de bank moest werpen en ja hoor: ik hoorde hem blazen...... liet hem even aan mijn hand ruiken en mocht hem vervolgens kriebelen. Tevoorschijn komen was eerst wat teveel gevraagd maar opeens was hij er en kwam bij ons onder de tafel liggen. Ik heb hem zoveel gekriebeld en geaaid dat hij ne een uur of 2 maar weer achter de bank kroop. Eindelijk weer rust zal hij gedacht hebben . Het was duidelijk dat hij wat slanker geworden is maar dat kan geen kwaad
. Het is echt een lieverd, wordt schandelijk verwend daar en wordt overladen met liefde. Kan het mooier!!! Yas en Yasman
. Het is echt een lieverd, wordt schandelijk verwend daar en wordt overladen met liefde. Kan het mooier!!! Yas en Yasman
maandag 27 juni 2016 om 14:28
quote:streepjessokken schreef op 25 juni 2016 @ 20:58:
Gewoon een keer duidelijk zijn.
"En nou is t kláár ermee. Zijn jullie nou helemaal bedonderd. Stelletje kleuters. Nog één keer en er wordt niet meer geaaid. Ben ik duidelijk??!! "
Gewoon een keer duidelijk zijn.
"En nou is t kláár ermee. Zijn jullie nou helemaal bedonderd. Stelletje kleuters. Nog één keer en er wordt niet meer geaaid. Ben ik duidelijk??!! "
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 27 juni 2016 om 16:12
maandag 27 juni 2016 om 17:15
maandag 27 juni 2016 om 17:24
Wat een fijne berichten om te lezen, ook het bezoek van moeder van MV aan Yasmijn en man.
En Marels, een geweldige update. Een lange schaterlach hier als ik aan de beelden denk die je beschrijft.
Wat een poezenlevens nu alles een beetje tot rust lijkt te komen.
En Marels, een geweldige update. Een lange schaterlach hier als ik aan de beelden denk die je beschrijft.
Wat een poezenlevens nu alles een beetje tot rust lijkt te komen.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in