Nespresso machines
maandag 27 juni 2016 om 09:57
Ik ben aan het overwegen een nespresso koffieapparaat aan te schaffen, zonder cappuccino.
Nu is mijn vraag, moet je daar perse die originele nespresso cups voor gebruiken of kun je ook de varianten van bijv de Ah of de Lidl gebruiken?
Is dat slecht voor de machine of maakt het niet uit?
Ik hoor graag jullie ervaringen/meningen
Nu is mijn vraag, moet je daar perse die originele nespresso cups voor gebruiken of kun je ook de varianten van bijv de Ah of de Lidl gebruiken?
Is dat slecht voor de machine of maakt het niet uit?
Ik hoor graag jullie ervaringen/meningen
maandag 27 juni 2016 om 12:49
Er zit vrij veel verschil tussen de alternatieve cupjes onderling. Die van Lidl hebben gewoon een aluminium dekseltje, net als die van Nespresso. Ik vind de paarse variant van Lidl juist lekkerder dan die van Nespresso (Al die smaakjes hoeven van mij niet zo) en ze krijgen ook overal goede reviews. Die van de Hema zijn ook lekker. Die van Douwe Egberts vind ik ronduit goor, maar hun koffie smaakt en ruikt sowieso altijd bitter en verbrand, naar mijn mening.
Daarbij maak ik alleen espresso en die verzuip ik dan weer in een sloot opgeklopte warme sojamelk of havermelk. Starbucks, eat your heart out.
Daarbij maak ik alleen espresso en die verzuip ik dan weer in een sloot opgeklopte warme sojamelk of havermelk. Starbucks, eat your heart out.
zaterdag 2 juli 2016 om 12:52
quote:salandermillenium schreef op 02 juli 2016 @ 12:38:
Bedankt voor al jullie reacties.
Ik heb nog even 2 vragen.
Welke merk(en) hebben voorgeperforeerde cups?
Mienbillekesjeuken, smaakt koffie met havermelk lekker?Ja, ik vind het lekker. Ik maak er een Latte Macchiato van, met opgeklopte warme havermelk, of juist koud als ijskoffieshake. Soms ook met sojamelk, maar havermelk is het lichtste, vind ik. Gewone melk valt bij mij soms als een baksteen op mijn maag. Heb het ook wel eens met amandelmelk gepobeerd, maar dat smaakt te overheersend bij de koffie.
Bedankt voor al jullie reacties.
Ik heb nog even 2 vragen.
Welke merk(en) hebben voorgeperforeerde cups?
Mienbillekesjeuken, smaakt koffie met havermelk lekker?Ja, ik vind het lekker. Ik maak er een Latte Macchiato van, met opgeklopte warme havermelk, of juist koud als ijskoffieshake. Soms ook met sojamelk, maar havermelk is het lichtste, vind ik. Gewone melk valt bij mij soms als een baksteen op mijn maag. Heb het ook wel eens met amandelmelk gepobeerd, maar dat smaakt te overheersend bij de koffie.
zaterdag 2 juli 2016 om 13:07
donderdag 7 juli 2016 om 09:14
Bij mij doen die van de Lidl en Xenos het prima, maar DE en AH excellent blijven steeds hangen.
Ik vind die van de Xenos erg lekker, en lekker grote dozen. Natuurlijk af en toe echte nespresso. Nog lekkerder, maar hartstikke duur.
Ik vind die van de Xenos erg lekker, en lekker grote dozen. Natuurlijk af en toe echte nespresso. Nog lekkerder, maar hartstikke duur.
In het diepst van de winter ontdekte ik dat er diep in mij een oneindige zomer was.