Afscheidsmail collega's
woensdag 29 juni 2016 om 11:40
Morgen is mijn laatste werkdag bij mijn huidige werkgever. En ik wil een mail sturen om iedereen te bedanken. Normaal weet ik altijd wel een verhaal aan elkaar te breien. Maar ben super inspiratie loos!
Wat hebben jullie gestuurd toen jullie weg gingen? Beter goed gejat dan slecht bedacht, dacht ik zo.
Alvast bedankt!!!
Wat hebben jullie gestuurd toen jullie weg gingen? Beter goed gejat dan slecht bedacht, dacht ik zo.
Alvast bedankt!!!
woensdag 29 juni 2016 om 11:48
woensdag 29 juni 2016 om 11:49
Ik moest ook afscheid nemen van collega's op een andere locatie, daar had ik geen taart heengestuurd. Dus dat stond er niet in. Meer iets van dat het mijn laatste werkdag was en dat ze voor vragen over X in het vervolg bij Jantje moesten zijn en voor vragen over Y in het vervolg bij Pietje en voor vragen over Z mailadres huppeldepup moesten hebben. Vervolgens wat ik ging doen (WW) en iedereen veel succes voor de toekomst.
Ik had die mail in de ochtend verstuurd, zodat mensen ook nog gelegenheid hadden om te reageren.
Ik had die mail in de ochtend verstuurd, zodat mensen ook nog gelegenheid hadden om te reageren.
woensdag 29 juni 2016 om 11:57
quote:Asinum schreef op 29 juni 2016 @ 11:54:
Ik heb hier niet echt super hoogte punten gehad om eerlijk te zijn. Heb wel hele lieve collegas die mij met heel veel plezier en geduld alle ins en outs van de business hebben geleerd.Dank jullie wel voor de leuke tijden het plezier en geduld waarmee jullie me de business hebben geleerd
Ik heb hier niet echt super hoogte punten gehad om eerlijk te zijn. Heb wel hele lieve collegas die mij met heel veel plezier en geduld alle ins en outs van de business hebben geleerd.Dank jullie wel voor de leuke tijden het plezier en geduld waarmee jullie me de business hebben geleerd
Hoi collega's. Vandaag is mijn laatste dag. Ik heb hier kort gewerkt maar heb jullie als een fijne groep collega's ervaren. Ik begin volgende week dan een dan daar en daar als dit en dat. Wil je me nog bereiken dan kan dat op dit mail adres of dit telefoonnummer. Er staat om 11 uur taart in de daar en daar.
woensdag 29 juni 2016 om 11:58
In het verleden heb ik dit geschreven...
Maar in het Nederlands krijg ik hem niet zo goed. Plus dit was toen ik weg ging om te gaan reizen.
This is my last day with X.
I want to thank you all for making the last year of working together an unforgettable experience.
I’m very grateful for the opportunities given. I have learned a lot and feel positive and confident about my next adventure.
If you would like to stay in touch, my personal email is xxxx
Kind regards,
Maar in het Nederlands krijg ik hem niet zo goed. Plus dit was toen ik weg ging om te gaan reizen.
This is my last day with X.
I want to thank you all for making the last year of working together an unforgettable experience.
I’m very grateful for the opportunities given. I have learned a lot and feel positive and confident about my next adventure.
If you would like to stay in touch, my personal email is xxxx
Kind regards,
woensdag 29 juni 2016 om 12:00
Dit is mijn laatste dag bij X.
Ik wil jullie ontzettend bedanken dat jullie dit laatste jaar voor mij een onvergetelijke ervaring hebben gemaakt.
Ik ben dankbaar voor de kansen die ik hier heb gekregen. Ik heb heel veel geleerd en kijk vol vertrouwen uit naar mijn volgende avontuur.
Wie graag contact wil houden, kan mij bereiken op xxx.
Groetjes
Ik wil jullie ontzettend bedanken dat jullie dit laatste jaar voor mij een onvergetelijke ervaring hebben gemaakt.
Ik ben dankbaar voor de kansen die ik hier heb gekregen. Ik heb heel veel geleerd en kijk vol vertrouwen uit naar mijn volgende avontuur.
Groetjes
woensdag 29 juni 2016 om 12:02
quote:MouseCat schreef op 29 juni 2016 @ 12:00:
Ik wil jullie ontzettend bedanken dat jullie dit laatste het afgelopen jaar voor mij een onvergetelijke ervaring hebben gemaakt.
Groetjes
Ik wil jullie ontzettend bedanken dat jullie dit laatste het afgelopen jaar voor mij een onvergetelijke ervaring hebben gemaakt.
Groetjes
woensdag 29 juni 2016 om 12:32
quote:Bugs_Bunny schreef op 29 juni 2016 @ 11:52:
Overigens, maak je geen illusies. 90% boeit het geen ruk, de rest is het na vijf minuten vergeten.
Je schrijft die mail volledig en alleen voor jezelf
Dit dus.
Je hebt er maar een jaar gewerkt, sommigen weten waarschijnlijk niet eens hoe je heet
Overigens, maak je geen illusies. 90% boeit het geen ruk, de rest is het na vijf minuten vergeten.
Je schrijft die mail volledig en alleen voor jezelf
Dit dus.
Je hebt er maar een jaar gewerkt, sommigen weten waarschijnlijk niet eens hoe je heet
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 29 juni 2016 om 12:38
quote:Justmaartje123 schreef op 29 juni 2016 @ 12:29:
Ik zou geen mail sturen, het boeit niemand een zier. Bedank hooguit je meest close collega's even persoonlijk (face to face).Ik vind het wel zo netjes eigenlijk. Ik werk bij een groot bedrijf en sommigen heb je net iets meer. Als iemand vertrekt zou ik dat toch graag willen weten én er op reageren. En inderdaad: geef mensen de kans om nog even te reageren. Gister kreeg ik een afscheidsmail van iemand die binnen het kwartier niet meer te bereiken was.
Ik zou geen mail sturen, het boeit niemand een zier. Bedank hooguit je meest close collega's even persoonlijk (face to face).Ik vind het wel zo netjes eigenlijk. Ik werk bij een groot bedrijf en sommigen heb je net iets meer. Als iemand vertrekt zou ik dat toch graag willen weten én er op reageren. En inderdaad: geef mensen de kans om nog even te reageren. Gister kreeg ik een afscheidsmail van iemand die binnen het kwartier niet meer te bereiken was.
woensdag 29 juni 2016 om 12:48
quote:MouseCat schreef op 29 juni 2016 @ 12:00:
Groetjes
Groetjes
Frankly my dear, I don"t give a damn