Werk & Studie alle pijlers

Op kamers?

29-06-2016 15:27 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik heb een kamer gevonden voor de huurprijs van 360 via een vriend van mij, alleen ik twijfel of ik het moet nemen of niet. De kamer is wel schoon en gemeubileerd enzo allee.... ik zit met 3 mannen en 1 man was al eerder opgepakt voor een hennepkwekerij (hoewel de huisbaas heeft gemeld dat dat niet meer zal gebeuren). Die man woont daar nog steeds en woont in een illegale pand ernaast die eigenlijk niet verhuurd mag worden. De huisbaas wilt het ook '''heel'' graag aan mij geven en heeft zelfs de huurprijs laten dalen....ik vind het allemaal erg ''shady'''. Zal ik iets nieuws zoeken of gewoon nemen en kijken wat ervan komt?
Als het niet goed voelt, moet je het niet doen. Zeker als je geen haast hebt. Dan zou ik iets zoeken waar je je wel goed bij voelt. Bij twijfel echt niet inhalen in dit soort gevallen.
Zonder oorzaak geen gevolg
Verder zoeken! Niets goeds zal hieruit komen...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik zou nog even verder zoeken. Je moet er wel een goed gevoel bij hebben en als je al twijfelt omdat het niet betrouwbaar overkomt, gewoon niet doen. Scheelt je heel veel gedoe als die gevoelens terecht zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
niet doen.....
Ik zou het ook niet doen, klinkt niet heel erg betrouwbaar..
quote:1960to4 schreef op 29 juni 2016 @ 15:43:

niet doen.....Ja ik heb niet zo een slecht gevoel bij, de eigenaar kent mij broer en een goede familievriend van ons.... maar waarom niet dan?
Wat zeggen je ouders ervan? Als die zeggen "doen want wij kennen Pietje de huisbaas en dat met die hennepmeneer maakt niet uit" zou ik het doen.

Zo niet, zou ik verder kijken.
gaat het over NL of UK?
Niet doen
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Ja dat kennen is via via, no way dat ik als moeder blij zou zijn dat mijn dochter daar gaat wonen..

zoek maar wat beters..
Lijkt mij ook echt geen goed idee om daar te gaan wonen.
Zou verder zoeken.
quote:polkat schreef op 29 juni 2016 @ 15:32:

Als het niet goed voelt, moet je het niet doen. Zeker als je geen haast hebt. Dan zou ik iets zoeken waar je je wel goed bij voelt. Bij twijfel echt niet inhalen in dit soort gevallen.Ik heb wel haast ik hou het niet meer uit hier thuis. Ik kan het wel proberen en als het te raar wordt dan zoek ik wel wat anders... ik heb het al duidelijk gemaakt aan de huisbaas dat ik geen zin heb in drama en die zei dat er niks aan de hand was.
Ik zou het niet doen. Liever drama thuis dan verwikkeld raken in hele nare dingen, terwijl het je nieuwe thuis moet worden.
Ik vind het allemaal maar een beetje eng klinken. Hij wil jou daar zo graag in hebben dat hij zelfs de prijs omlaag doet? Ik krijg daar de kriebels van, hoor.
dat je het al vraagt zegt genoeg. En n pand ernaast dat niet verhuurd mag wordne + een wietplantage in verleden. En de huisbaas zegt dat eht niet meer zal gebeuren.... vaak heb je dat ze ook bewoners naast een pandje zetten (Waar dan weer plantjes inzitten ed) kortom woningnood is zo hoog in Nl dat als de huisbaas de prijs laat zakken ik al gillen zou wegrennen want dan zijn er extra voorwaarden niet verteld door die huisbaas....
anoniem_274263 wijzigde dit bericht op 29-06-2016 21:08
Reden: foutje
% gewijzigd
Absoluut niet doen.
quote:Avondzon schreef op 29 juni 2016 @ 20:15:

Ik zou het niet doen. Liever drama thuis dan verwikkeld raken in hele nare dingen, terwijl het je nieuwe thuis moet worden.Ik wil zo graag mijn eigen leven...pffff dat zoeken gaat moeizaam
Ik zou het ook zeker niet doen.

Op Facebook zijn er heel veel groepen waarin kamers worden aangeboden! Moet je ook mee uitkijken (ivm oplichterij), maar je kunt leuke dingen vinden.
quote:Jennifer19 schreef op 29 juni 2016 @ 19:44:

[...]

Ik heb wel haast ik hou het niet meer uit hier thuis. Ik kan het wel proberen en als het te raar wordt dan zoek ik wel wat anders... ik heb het al duidelijk gemaakt aan de huisbaas dat ik geen zin heb in drama en die zei dat er niks aan de hand was.Echt, van de regen in de drup wordt niemand blij van. Het niet meer uithouden klinkt niet als onveilig. Deze ruimte wel. Zoek alsjeblieft nog even verder.
Zonder oorzaak geen gevolg
Tuurlijk meid..kom op je bent 19!!! en in bezit van hersenen neem ik aan.

Denk even logisch na!! die huisbaas is allang blij dat hij iemand in die kamer heeft zitten! Leegstand is immers te duur voor hem...

Waarom kan je het thuis niet uit houden???

Is het echt zo erg dat je je daarvoor in de ellende wilt storten??

Zoek nog even verder..
Ik zou ook nog even doorzoeken.

Dit klinkt allemaal erg shady en niet betrouwbaar. Geen enkele huurbaas zal ineens de huurprijs naar beneden doen, omdat hij jou zo graag wilt hebben.

Hij wilt dat de kamer verhuurd wordt, want dat ziet er 'beter' uit dan leegstand.

Ik weet niet welke regio je zoekt, maar er zullen heus nog wel andere kamers beschikbaar zijn als je goed zoekt.

Welke regio zoek je? Dan kunnen wij eventueel met je mee zoeken?
Dat je die vraag überhaupt moet stellen hier, ik weet het wel. Niet doen hoor!

No way dat mijn zoon of dochter op zo'n kamer ging wonen!
Erger je niet, verwonder je slechts.
quote:1960to4 schreef op 30 juni 2016 @ 10:25:

Tuurlijk meid..kom op je bent 19!!! en in bezit van hersenen neem ik aan.

Denk even logisch na!! die huisbaas is allang blij dat hij iemand in die kamer heeft zitten! Leegstand is immers te duur voor hem...

Waarom kan je het thuis niet uit houden???

Is het echt zo erg dat je je daarvoor in de ellende wilt storten??

Zoek nog even verder..ik ben 24

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven