EK 2016 #2

30-06-2016 11:41 2781 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe Ronde, Nieuw Topic!

de uitslagen van de wedstrijden van de vorige rondes zijn in het eerste topic te vinden

KWARTFINALES

30 juni

21.00 uur: Polen - Portugal 1-1 (4-5)

1 juli

21.00 uur: Wales - België 3-1

2 juli

21.00 uur: Duitsland - Italië 1-1 (6-5)

3 juli

21.00 uur: Frankrijk - IJsland 5-2

HALVE FINALES

6 juli

21.00 uur: Portugal - Wales 2-0

7 juli

21.00 uur: Duitsland - Frankrijk 0-2

FINALE

10 juli

21.00 uur: Portugal - Frankrijk 1-0

WINNAAR: Portugal! (aka. Elfje's-Team).

Trotse supporters van de Zingende Ieren en IJslandse Vikingen
quote:Corona67 schreef op 30 juni 2016 @ 23:08:

[...]

Pienanties
Oh dear, how sad, never mind.
quote:emka78 schreef op 30 juni 2016 @ 23:06:

[...]

Dit weet jij vast: als er een speler afgaat staat er bij hoeveel km ze hebben gelopen. Hoe doen ze dat? Hebben ze een chip op de been ofzo? stomme vraag maar ja, jij weet t vast wél en ik ben blondHet gaat eigenlijk niet zozeer om het aantal kilometers, maar om de interval, het rennen en stilstaan, dat breekt op een gegeven moment op.
quote:gascogner schreef op 30 juni 2016 @ 23:09:

Ik vond het niet erg dat Millic bij Ajax blunderde, maar vanavond mag hij van mij wel wat beter spelen.Nou hè, de andere wedstrijden vond ik hem beter in vorm.
Nog 15 minuten
Cyrano de Bergerac: Er zijn veel mensen wier rapheid van de tong enkel voortkomt uit hun onmacht om te zwijgen
quote:Cateautje schreef op 30 juni 2016 @ 23:09:

[...]

Het gaat eigenlijk niet zozeer om het aantal kilometers, maar om de interval, het rennen en stilstaan, dat breekt op een gegeven moment op.Denk dat MK bedoelt. Hoe meten ze dat?
Ik vermoed dat computers gewoon de bewegingen van elke speler op het veld bijhouden.....
Oh dear, how sad, never mind.
'T is niet dat ze niet willen scoren, ze willen gewoon nog een vol topic!

Ik schenk de port nog maar es bij... Poolse tribune ook? Of hebben jullie nog wodka? We hebben iets nodig om warm (en wakker) te blijven
quote:emka78 schreef op 30 juni 2016 @ 23:06:

[...]

Dit weet jij vast: als er een speler afgaat staat er bij hoeveel km ze hebben gelopen. Hoe doen ze dat? Hebben ze een chip op de been ofzo? stomme vraag maar ja, jij weet t vast wél en ik ben blond

Is niet blond hoor, haha. Bij trainingen en oefenwedstrijden dragen spelers een meter welke oa hun hartslag en ook afstanden bijhoudt. Dit is een aantal jaar geleden ingevoerd toen er verschillende spelers hartklachten ontwikkelde of in uiterste gevallen zelfs dood neer vielen tijdens een wedstrijd of training.

Tijdens officiële wedstrijden dragen "risico spelers" ook een dergelijke meter onder hun shirt, dat ziet er zo uit.

http://bin617-03.website- ... -hartslag_knvb_groot1.jpg

Aan de hand van die meter kunnen ze ook afstanden waarnemen. Buiten dat is het een vast gegeven dat een middenvelder gemiddeld 15 kilometer aflegd.
Oh, mijn dromen worden waar 1-1 en daarna strafschoppen, en Ronaldo mist
iedereen leest mee
quote:Corona67 schreef op 30 juni 2016 @ 23:14:

[...]

Denk dat MK bedoelt. Hoe meten ze dat?Ik denk niet dat dat te meten is. Misschien is het te meten in tijd, want ze zijn na 90 minuten op.

Nou wordt meten is weten wel heel erg doorgedraaid hoor.

Blijkt dus wel te kunnen. My bad.
Wat intressant! Dank voor het delen Dragisa
quote:Cateautje schreef op 30 juni 2016 @ 23:16:

[...]

Ik denk niet dat dat te meten is. Misschien is het te meten in tijd, want ze zijn na 90 minuten op.

Nou wordt meten is weten wel heel erg doorgedraaid hoor. Mannen schijnen daar anders over te denken...
quote:Cateautje schreef op 30 juni 2016 @ 23:16:

[...]

Ik denk niet dat dat te meten is. Misschien is het te meten in tijd, want ze zijn na 90 minuten op.

Nou wordt meten is weten wel heel erg doorgedraaid hoor. Ja maar als iemand gewisseld wordt staat er bv 10.64 km
quote:landylover schreef op 30 juni 2016 @ 23:15:

Oh, mijn dromen worden waar 1-1 en daarna strafschoppen, en Ronaldo mist
quote:Cateautje schreef op 30 juni 2016 @ 23:09:

[...]

Het gaat eigenlijk niet zozeer om het aantal kilometers, maar om de interval, het rennen en stilstaan, dat breekt op een gegeven moment op.Exact. 15 kilometer hardlopen in hetzelfde tempo is niet moeilijk. 15 kilometer in interval is zeer vermoeiend, zeker als de speler in kwestie nog een aantal keer hard valt.
quote:Dormouse schreef op 30 juni 2016 @ 23:17:

[...]

Mannen schijnen daar anders over te denken...
quote:Dormouse schreef op 30 juni 2016 @ 23:17:

[...]

Mannen schijnen daar anders over te denken...
Wat een sukkel
Naja, wat is dit nu weer!
Kom op polskie
iedereen leest mee
Wat, de fuck...
Hoe is het mogelijk met zo veel beveiliging dat er een gek het veld op komt?
Cyrano de Bergerac: Er zijn veel mensen wier rapheid van de tong enkel voortkomt uit hun onmacht om te zwijgen
Gebeurt er eindelijk iets, komt het niet in beeld
quote:Corona67 schreef op 30 juni 2016 @ 23:18:

[...]

Jij niet natuurlijk port?
quote:girasole3 schreef op 30 juni 2016 @ 23:21:

Gebeurt er eindelijk iets, komt het niet in beeld Een klein stukje maar had hem inderdaad wel weggesleept willen zien worden haha. Nou ja, als het niet te lang meer duurt is het misschien wel de moeite waard om er de nabeschouwing voor te kijken haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven