Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
quote:Star schreef op 02 juli 2016 @ 20:51:

[...]

Ik ook. Wil ooit nog eens in zo'n kooi.

Ik ook! Dat is echt zo'n bucket list ding.

Ben zelfs ooit begonnen met duiken, maar had al snel last met klaren en dat is niet goed gekomen. Maar het blijft iets wat ik heel graag zou willen doen.
In de categorie streeknieuws: ik heb vandaag een zakloopwedstrijd verloren.
quote:Star schreef op 02 juli 2016 @ 20:46:

[...]

Het is toch niet zo erg om even iets voor een ander te doen als die ander het vervelend vindt? Of houdt al het iets voor een ander doen op zodra een kind 18 is?Tuurlijk is dat niet erg. Iets voor iemand doen is niet leeftijdsgebonden.
Alle reacties Link kopieren
Wauw!

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 juli 2016 @ 20:47:

Zo werkt dat bij mij ook, als ik beter in mijn vel zit dan heb ik ook meer zin om er iets aan te doen. Maar elke dag make up heb ik nooit gedaan, is in mijn werk ook niet nodig.

Maar toch, ik heb wel zin wat meer aandacht aan mijn uiterlijk te besteden.

Go Wollie

Voor werk ben ik wel opgemaakt, een dagje thuis is een dagje enkel dagcreme. Een dagje Maman is opgemaakt want zo niet krijg ik commentaar En met de vriendinnen hangt het er helemaal vanaf wat de plannen zijn. En naar de supermarkt ga ik wel netjes aangekleed, maar zeker niet opgemaakt als ik verder geen plannen heb.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Star schreef op 02 juli 2016 @ 20:46:

[...]

Het is toch niet zo erg om even iets voor een ander te doen als die ander het vervelend vindt? Of houdt al het iets voor een ander doen op zodra een kind 18 is?

Is niet erg en doe ik best vaak hoor. Even bed verschonen, kunnen ze prima zelf. Juist dingen die nog in ontwikkeling zijn laat ik ze dan liever zelf doen.

En loopt iets echt mis, dan wil ik er best even achter aan bellen. Dochter kreeg een jaar geleden vreselijk op haar donder van haar leidinggevende bij de supermarkt. Over de telefoon, ik kon het verstaan dwars door de hoorn heen ging nergens over. De honden lustten er geen brood van. Toen heb ik ook de hoorn over gepakt en gezegd wat ik er van vond.
OK ik weet niet waar dat is Noes, maar daar wil ik wel heen.

Zwitserland ofzo?
Is 't nu vol met mijn onzin posts of moet ik nog even door?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nee is al vol.
quote:barbaracartland schreef op 02 juli 2016 @ 20:54:

In de categorie streeknieuws: ik heb vandaag een zakloopwedstrijd verloren.Ohw dat zou ik ook weer een keer leuk vinden. Zaklopen dan hè, niet verliezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star in "Het stamcafé XVII"
quote:Star schreef op 02 juli 2016 @ 20:56:

OK ik weet niet waar dat is Noes, maar daar wil ik wel heen.

Zwitserland ofzo?Oostenrijk
quote:Nouschi schreef op 02 juli 2016 @ 20:58:

[...]

Ohw dat zou ik ook weer een keer leuk vinden. Zaklopen dan hè, niet verliezen.Verliezen vond ik ook weinig gezellig, maar het zaklopen an sich was leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven