weten mediums dat ze bedriegen?

10-07-2016 20:01 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren wilde een vriendin van mij naar een medium. Ze vroeg of ik met haar meewilde omdat ze t spannend vond.

Het was een prima consult, en ik was zelf ook wel benieuwd, dus ben daarna zelf gegaan.

Maar mijn eigen consult vond ik minder prettig. Ook wat vervelende "voorspellingen" gekregen.

Ik weet niet zo goed wat ervan te denken. .

Van de ene kant denk ik "jaa daag koekoek wat een genep en bedrog, een slaatje slaan uit kwetsbare mensen". Van de andere kant ben ik bang dat t waar is en echt is..:/.

Maar als ik eraan denk dat het nep is, bedrog is, verzonnen geneuzel, dan kan ik werkelijk niet begrijpen hoezo die mensen dat dan doen?. Ja voor het geld natuurlijk, maar hoezo voelen ze zich niet schuldig dat ze de boel flessen?. Of denken ze echt zelf dat ze krachten hebben?.

Ik kan me niet voorstellen dat ze werkelijk geen wroeging voelen dat ze misbruik maken van anderen. Zouden ze dan echt overtuigd zijn van hun "gaven"?.

Ik vraag het mij gewoon af..
Ja dat weten ze. Boeit ze niks.
Denk dat ze er zelf van overtuigd zijn...hoewel er wel mensen zijn die het echt kunnen/ weten

Die theresa caputto is pas echt goed
Uiteraard weten ze dat.
Hoe meer geld ze vragen voor hun onzin hoe erger ze het weten, lijkt me. En een medium die niet weet dat ie de boel flest is gewoon dom, dat lijkt me ook geen reclame.
Het gaat om geld he. Hoe enzo boeit ze niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Of om aandacht. Die zijn er ook.
Draagt Lee Towers een bril

Slaapt Dolly Parton op haar rug?
Je bent zelf een theepot
Ik denk dat ze zichzelf geloven, hoe stom ook. Net zoals mensen 100% overtuigd kunnen zijn van hun religie.

Er zullen vast ook overtuigd bedriegers zijn.

Allebei dus denk ik.
Even zien....

Ja, ze weten het
Als je voorspellingen wat prettiger waren geweest, had je er wel in geloofd?
Ik denk dat er een aantal, een heel klein aantal zo ziek zijn dat ze het zelf geloven. De rest weet het allemaal heus wel.. En doet het of om geld of om aandacht of een combi van die 2 dingen.
Niet iedereen kan een medium zijn.
quote:lolly-pop schreef op 10 juli 2016 @ 20:13:

Als je voorspellingen wat prettiger waren geweest, had je er wel in geloofd?Dit dus
quote:Ttass28 schreef op 10 juli 2016 @ 20:21:

Nie tiedereen mand kan een medium zijn.
Die mediums geloven echt dat ze dingen kunnen zien en voelen en zo. Zo raar is dat niet, gelovigen zijn er ook van overtuigd dat god bestaat omdat ze dat kunnen voelen.
Ik ben een medium
quote:Bugs_Bunny schreef op 10 juli 2016 @ 20:26:

Ik ben een mediumik eerder een large
Ik dacht dat die Theresa Caputo ook ontmaskerd was?. Evenals Ogilvie en Geller. Ohja en die genverbrander meneer.

Het zal denk ik idd zo zijn dat sommigen best weten dat ze de boel flessen, en dat anderen zelf overtuigd zijn van hun gaven.

Ik weet niet of ik het geloofd had als mijn consult wel positief was geweest. Ze had wel een aantal kloppende dingen gezegd, daarom ben ik ook bang dat t wel waar/echt is.

Maar als het consult wel positief was geweest, had ik wel gehoopt dat t waar was. Of ik het ook echt geloofd had, tja dat weet ik niet.

Ik ben er nu wel bang voor dat t waar is..
Dan kan jij bevestigen wat ik zeg.
quote:Bugs_Bunny schreef op 10 juli 2016 @ 20:26:

Ik ben een mediumEen alwetend konijn.
Daar zijn ze medium voor. Dat zien ze in het koffiedik.
quote:sandra1905 schreef op 10 juli 2016 @ 20:28:

[...]

Een alwetend konijn.Nee, een middelmatig konijn
quote:MonicaG schreef op 10 juli 2016 @ 20:27:

[...]

ik eerder een largeEerder een small.
quote:richelle1 schreef op 10 juli 2016 @ 20:27:

Ik dacht dat die Theresa Caputo ook ontmaskerd was?. Evenals Ogilvie en Geller. Ohja en die genverbrander meneer.

Het zal denk ik idd zo zijn dat sommigen best weten dat ze de boel flessen, en dat anderen zelf overtuigd zijn van hun gaven.

Ik weet niet of ik het geloofd had als mijn consult wel positief was geweest. Ze had wel een aantal kloppende dingen gezegd, daarom ben ik ook bang dat t wel waar/echt is.

Maar als het consult wel positief was geweest, had ik wel gehoopt dat t waar was. Of ik het ook echt geloofd had, tja dat weet ik niet.

Ik ben er nu wel bang voor dat t waar is..Bekijk een aantal afleveringen van The Mentalist, of google op cold reading, dan snap je dat dat mens helemaal niks weet over jou maar dat jij haar onbewust wel vanalles zelf vertelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven